STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne; dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; znajomość przepisów:1) Ustawy o finansach publicznych;2) Ustawy o samorządzie gminnym;3) Ustawy o samorządzie powiatowym;4) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;5) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;6) Kodeksu Postępowania Administracyjnego;7) rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; odpowiedzialność; zaangażowanie; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 1 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnieńi korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu, zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej, nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności, współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu, opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD), przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu, udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej, udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- przygotowywanie pism,- wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA,REALIZACJE PLANU SPRZEDAŻY NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE,FACHOWE DORADZTWO KLIENTOM,DBANIE O ODPOWIEDNIE ZATOWAROWANIE SALONU,POMOC KLIENTOM W ZAŁADUNKU TOWARU. PRACA OD 8-16
TERG S.A. MEDIAEXPERT - 2015-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Znajomość zagadnień związanych z technicznym utrzymaniem budynków.2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym zasobów Spółdzielni, zwłaszcza wszelkich nieruchomości i instalacji z nimi związanych.3. Wykonywanie napraw i konserwacji w zakresie budowlanym, elektrycznym, hydraulicznym. Konserwacja zieleni w zakresie strzyżenia trawników, podlewania, nowych nasadzeń.4. Renowacja elementów podatnych na korozję i zniszczenia eksplatacyjne.5. Wykonywanie bieżących prac naprawczych, realizacja napraw zgłoszonych usterek.6. Usuwanie skutków opadów śniegu, gołoledzi na terenach przynależnych do Spółdzielni.7. Bieżąca kontrola pracy urządzeń technicznych w kotłowniach, bram i furtek.
Spółdzielnia Mieszkaniowa MECHANIK - 2016-06-28 - Rudzienko (mazowieckie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)
podstawowe zabiegi kosmetyczne, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20 w Grzybowie. Praca sezonowa.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych na terenie miasta Tomaszów Mazowiecki
BLASK Marzena Szymańska - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
Praca w dwóch miejscach - dwa dni Marysin-Rogi, trzy dni w tygodniu - Julianów. Wymagana dobra kondycja fizyczna z uwagi na stosunkowo dużą powierzchnię domów, brak lęku wysokości z uwagi na konieczność okresowego mycia okien i korzystanie z drabiny. Obowiązki: odkurzanie, mycie podłogi, parapetów, łazienek, kuchni. Wybrani kandydaci zostaną zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjną. Godziny pracy 08:00 lub 09:00 do 16:00 lub 17:00. ZGŁOSZENIA WYŁĄCZNIE TELEFONICZNE DO PRACODAWCY.
SZYMON MICHALAK - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Pomocnik malarza / lakiernika: czyszczenie i odtłuszczanie metalowych elementów, zawieszanie i ściąganie z zawieszek.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
proste prace w kopalni pod ziemią, rutynowe zadania przy czynnościach górniczych i urabianiu skał
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bogdanka (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Montaż specjalistycznych elementów izolacji na zaporze głównej. Wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B", uprawnienia spawalnicze TIG
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESTKELER LTD Sp. Jawna - 2016-07-29 - Racibórz (śląskie)
-Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizowanie dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
- sprzątanie obiektów,- utrzymanie porządku w pomieszczeniach
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Białystok (podlaskie)
1)obsługa telefoniczna, faksowa oraz poczty elektronicznej sekretariatu2)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu3)prowadzenie ewidencji korespondencji4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez wójta, zastępcę wójta i sekretarza5)organizowanie wykonywania sądowej kary ograniczenia wolności6)załatwianie spraw w zakresie ochrony zdrowia, profilaktyki i zjawisk patologii społecznej, w tym kancelaryjna obsługa Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi7)przyjmowanie pism sądowych i przekazywanie ich do publicznej wiadomości8)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; godz. pracy 7.30-15.30Więcej inf: http://bip.potegowo.pl/Article/get/id,20212.html
Urząd Gminy Potęgowo - 2017-06-23 - Potęgowo (pomorskie)
Przygotowywanie potraw arabskich.
"Kebab Turecki" Małgorzata Więckowska - 2017-08-29 - Kraszewo (mazowieckie)
Sprzątanie biura
P.W.KARABELA - 2017-02-10 - Grójec (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
1.Wykonywanie zadań z zakresu obsługi Rady Miejskiej Lądka-Zdroju. 2. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi sołectw.3.Pełnienie funkcji redaktora BIP - publikowanie informacji publicznych związanych z działalnością Rady Miejskiej, wydziałów UMiG w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój;4. Odbieranie i wysyłanie korespondencji za pomocą platformy epuap5.Prowadzenie rejestru umów
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój - 2019-01-17 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
opieka nad osobami chorymi i w podeszłym wieku; praca w godz. 7.00-15.00, 7.00-19.00 lub 19.00-7.00 także w soboty i niedziele
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "JUTRZENKA" - 2018-04-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-01-12 - Wiskitki (mazowieckie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Rejestrator wprowadzania danych- obsługa systemu informatycznego POLTAX; redagowanie pism urzędowych; obsługa programu Biblioteka Akt; przygotowanie korespondencji do wysyłki; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
utrzymywanie czystości na budowie, pomoc elektrykowi, przygotowywanie powierzchni do pracy
C&M Rakowski Cezary - 2018-08-29 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych oraz sanitariatów,- sprzątanie terenów przyległych do biura (zamiatanie),- plewienie klombów z kwiatami,- pranie odzieży roboczej pracowników obsługi.Rodzaj umowy na czas początkowo na czas określony, przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca jednozmianowa 7-15
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA" - 2019-03-14 - Sobótka (dolnośląskie)
Prace porządkowe na terenie szkoły, utrzymywanie czystości na jednej z kondygnacji budynku.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuczycach - 2018-07-18 - Łuczyce (małopolskie)