STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Data publikacji: 2016-11-02
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min.1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.Znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości oraz rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w postępowaniu wobec płatników składek i ubezpieczonych.Umiejętność obsługi pakietu MS OfficeTerminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność stosowania przepisów.Aplikować mogą osoby niepełnosprawne.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat. Odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Termin składania dokumentów 10 listopada 2016.Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Spraw Pracowniczychul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż artykułówspożywczych i przemysłowych
Firma Handlowa "Weronika" - 2016-10-03 - Szydłowo (wielkopolskie)
przyjmowanie, opracowywanie przesyłek, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowychi finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw, praca na kuchni, praca 8h/dziennie miedzy godzinami 10 - 22
CZARDA-GRILL RENATA GABRYŚ - 2016-02-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
,
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Dęblin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
kierowanie pojazdem dostawczym do 3,5 tony, obsługa codzienna auta, uczestnictwo w załadunkach i rozładunkach towarów, zabezpieczanie towarów - w tym niebezpiecznych, przewożenie towarów z punktu A do punktu B - Unie Europejska, wypełnianie dokumentów przewozowych itp. w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie dostaw artykułów spożywczych do punktu sprzedaży;przygotowywanie artykułów spożywczych do sprzedaży, ich eksponowanie i oznaczanie; składowanie towarów w punkcie sprzedaży z zapewnieniem odpowiednich warunków przechowywania; kontrolowanie jakości artykułów spożywczych przeznaczonych do sprzedaży; obsługiwanie klientów zgodnie ze standardami zapewniającymi jakość;zawieranie transakcji sprzedaży i wydawanie dokumentów z nią związanych
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Operator koparko-ładowarki
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "KOP - BUD" Waldemar Żak - 2018-07-09 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie sekretariatu szkoły
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Trąbki (małopolskie)
obsługa klienta ubiegającego się o kredyt ratalnysprzedaż produktów bankowych
"FINANCE CARE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Cieszyn (śląskie)
Fryzjerstwo damskie, męskie, dziecięce
WIOLETTA SROKA Violâtre Strefa Fryzur - 2016-12-06 - Skawina (małopolskie)
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz wypadków drogowych, 2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia, 3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu, 4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji, 5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji, 6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej, 8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami, 9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny, 10)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-05 - Chełm (lubelskie)
Obsługa maszyn rozdrabniających, załadunek samochodu wózkiem widłowym (PALET)Załadunek samochodem CYSTERNA (MĄCZKA DOLOMITOWA)
Jeleniogórskie Kopalnie Surowców Mineralnych Lipiński Spółka Jawna - 2016-01-28 - Orzesze (śląskie)
Konserwacja i naprawa linii sortowania, obsługa wózka widłowego, inne prace związane z zajmowanym stanowiskiem.Praca na 3 zmiany. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00Wynagrodzenie 15,00 zł/h (2.800/mies.)- system wynagraradania godzinowy.Praca na terenie MZO Pruszków.Nalezy zgłosić sie osobiście do Pracodawcy w godzinach: 10.00-14.00
MZO Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Pruszków (mazowieckie)
- przygotowanie towaru do sprzedaży (wg. zamówienia ze sklepów),- prace spedycyjne,- zapoznanie się z dokumentacją magazynową i programem AKTYN
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
Pakowanie towarów rolnych - sypkich w opakowania jednostkowe.
F.H. "WELTSAMEN" ŁUKASZ GAWORSKI - 2017-05-30 - Posmykowizna (łódzkie)
świadczenie usług porządkowych
INWEMER SYSTEM SP Z O O - 2018-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż kanałów wentylacyjnych w budynkach
KLIMA SYSTEM WSCHÓD TOMASZ ŁASKOWSKI - 2017-05-29 - Lublin (lubelskie)
j.w.
ATHENA MARMOR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru na półkach oraz sprawdzanie dat ważności produktów. Po okresie próbnym na umowie zlecenie - 1 miesiąc, pracodawca zatrudnia na umowę o pracę.
D.i K. Gołębiowski Sp. J. Hurtownia Spożywcza "WAFELEK A&D" Częstochowa - 2017-04-06 - Szczerców (łódzkie)
PROWADZENIE AUTA ORAZ MONTAŻ EKSPOZYCJI REKLAMOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Opoczno (łódzkie)
Opieka nad osobami starszymi niepełnosprawnymi, pomoc w czynnościach życia codziennego
PHU Ilona Goldberg - 2015-12-09 - Szynwałd (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie graficzne.
KOMNET Konrad Bruśniak - 2016-02-24 - Siedlce (mazowieckie)
praca przy produkcji mebli
FORM-MEBEL Zakład Stolarski Piotr Kuźnicki - 2016-08-25 - Ksawerów (łódzkie)
przygotowanie koparki do pracy, wyrównywanie terenu, wykonywanie wykopów
Zakład Usług Transportowo-Handlowych Marcyniuk Teresa - 2016-10-17 - Pokrówka (lubelskie)