STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-11-07

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.co najmniej 3-letni staż pracy;5.biegła znajomość obsługi komputera;6.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;7.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;8.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy ordynacja podatkowa;2.mile widziany staż pracy w księgowości;3.praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;4.odpowiedzialność;5.zaangażowanie;6.łatwość komunikacji;7.umiejętność argumentowania;8.dyspozycyjność;9.umiejętność pracy w zespole;10.bardzo dobra organizacja pracy.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie;2.list motywacyjny podpisany własnoręcznie;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, zaświadczenie w przypadku pozostawania w zatrudnieniu;5.kwestionariusz osobowy podpisany własnoręcznie;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności podpisane własnoręcznie;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane własnoręcznie;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. rozliczeń podatku VAT Gminy Miasto Słupsk w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości do dnia 16 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 10.11.2017

Oferta pracy ważna do: 16.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ - od 1 850 PLN

Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-12-06 - Żary (lubuskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 2 000 PLN

Pomoc i opieka osoby chorek/niesamodzielnej w zaspakajaniu potrzeb egzystencjalnych, fizjologicznych i higienicznych. Pomoc pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich. Postepowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Leszno (wielkopolskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Prace administracyjno-biurowe w Szkole Podstawowej.
Szkoła Podstawowa w Kożyczkowie - 2017-08-10 - Kożyczkowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Mirsk (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH - od 3 200 PLN

-Sprzedaż części i akcesoriów-Obsługa klienta-Kontakt z dostawcami i dystrybutorami-Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami-Dbanie o porządek w miejscu pracy
Mototarget Sklep Motoryzacyjny Ilona Gliwa - 2018-07-19 - Libiąż (małopolskie)

NAUCZYCIEL HISTORII W SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W PODMIOCIE LECZNICZYM - od 2 265 PLN

Obowiązki nauczyciela historii w szkole w podmiocie leczniczym
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)

STAŻ/RPO+N/- OPIEKUN/ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

opieka i prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Brzozowiec (lubuskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych twarzy i ciała, manicure i pedicure.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW DREWNIANYCH - od 1 900 PLN

obsługa heblarki i klejarki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Goleszów (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

POMOC W REHABILITACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gubin (lubuskie)

MONTAŻYSTA STOISK TARGOWYCH - od 2 000 PLN

Montażysta stoisk targowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

MAJSTER ZMIANOWY(4J) - od 5 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośredni nadzór nad realizacją planów produkcyjnych poprzez:-stałą kontrolę parametrów urządzeń podstawowych i pomocniczych przy pulpicie sterowniczym-nadzór nad podległym dwuosobowym personelem zmianowym-koordynowanie działań związanych z usuwaniem awarii i redukowanie ich skutków-dokonywanie obchodów dwóch lokalizacji zakładu na terenie i w okolicach Ec Siekierki-nadzór nad pracą oraz przygotowywanie dokumentacji ruchu urządzeń-bieżąca współpraca z PGNiG TERMIKA -przygotowywanie miejsc pracy dla służb remontowych i serwisowych-obsługą urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi procedurami-przygotowywanie raportów z przyjęcia i wydania popiołów-prowadzenie dokumentacji ruchowej zakładu-nadzorowanie i wykonywanie drobnych napraw urządzeń i instalacji
ZAKŁAD SEPARACJI POPIOŁÓW SIEKIERKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

kładzenie gładzi, płytek, tynkowanie, układanie kostki brukowej, murowanie, ocieplanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MAGAZYNIER/KIEROWCA - od 2 057 PLN

Przyjmowanie dostaw, sporządzanie dokumentów magazynowych, wydawanie towaru, rozwożenie towaru do klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żuromin (mazowieckie)

PRACOWNIK ZESPOŁU DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 2 000 PLN

1.Prowadzenie nadzoru jakości dostaw złomu przy pomocy urządzeń monitujących; 2. Tworzenie raportów monitorujących;3. Realizacja procesów pomocniczych dla działu handlowego. Miejsce pracy: Wrocław ul. RobotniczAkONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 71 356-66-32Oferta w sali: F
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)

HOSTESSA - do 10 PLN

promowanie artykułów spożywczych
kontakt przez OHP - 2016-11-23 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 025 PLN

•profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,•aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,•udzielanie informacji o świadczonych usługach,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy. Praca w placówkach pocztowych na terenie Szczyrku, pomiędz pn a sb pomiędzy godz. 8.00-20.00 w połowie wymiaru czasu pracy.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-09 - Szczyrk (śląskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - 997,4 PLN

wg programu stażu, fundusz unijny RPO WŁ
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łask (łódzkie)

STANOWISKO PRACYDS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)