STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.co najmniej 3-letni staż pracy;5.biegła znajomość obsługi komputera;6.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;7.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;8.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy ordynacja podatkowa;2.mile widziany staż pracy w księgowości;3.praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;4.odpowiedzialność;5.zaangażowanie;6.łatwość komunikacji;7.umiejętność argumentowania;8.dyspozycyjność;9.umiejętność pracy w zespole;10.bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznie;2.list motywacyjny podpisany własnoręcznie;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, zaświadczenie w przypadku pozostawania w zatrudnieniu;5.kwestionariusz osobowy podpisany własnoręcznie;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności podpisane własnoręcznie;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane własnoręcznie;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. rozliczeń podatku VAT Gminy Miasto Słupsk w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości do dnia 16 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 16.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-12-06 - Żary (lubuskie)
- fryzjerstwo damskie/męskie
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
Pomoc i opieka osoby chorek/niesamodzielnej w zaspakajaniu potrzeb egzystencjalnych, fizjologicznych i higienicznych. Pomoc pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich. Postepowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Leszno (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe w Szkole Podstawowej.
Szkoła Podstawowa w Kożyczkowie - 2017-08-10 - Kożyczkowo (pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Mirsk (dolnośląskie)
układanie instalacji, bruzdowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Sprzedaż części i akcesoriów-Obsługa klienta-Kontakt z dostawcami i dystrybutorami-Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami-Dbanie o porządek w miejscu pracy
Mototarget Sklep Motoryzacyjny Ilona Gliwa - 2018-07-19 - Libiąż (małopolskie)
Obowiązki nauczyciela historii w szkole w podmiocie leczniczym
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
opieka i prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Brzozowiec (lubuskie)
Wykonywanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych twarzy i ciała, manicure i pedicure.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa heblarki i klejarki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Goleszów (śląskie)
POMOC W REHABILITACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gubin (lubuskie)
Montażysta stoisk targowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośredni nadzór nad realizacją planów produkcyjnych poprzez:-stałą kontrolę parametrów urządzeń podstawowych i pomocniczych przy pulpicie sterowniczym-nadzór nad podległym dwuosobowym personelem zmianowym-koordynowanie działań związanych z usuwaniem awarii i redukowanie ich skutków-dokonywanie obchodów dwóch lokalizacji zakładu na terenie i w okolicach Ec Siekierki-nadzór nad pracą oraz przygotowywanie dokumentacji ruchu urządzeń-bieżąca współpraca z PGNiG TERMIKA -przygotowywanie miejsc pracy dla służb remontowych i serwisowych-obsługą urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi procedurami-przygotowywanie raportów z przyjęcia i wydania popiołów-prowadzenie dokumentacji ruchowej zakładu-nadzorowanie i wykonywanie drobnych napraw urządzeń i instalacji
ZAKŁAD SEPARACJI POPIOŁÓW SIEKIERKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
kładzenie gładzi, płytek, tynkowanie, układanie kostki brukowej, murowanie, ocieplanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie dostaw, sporządzanie dokumentów magazynowych, wydawanie towaru, rozwożenie towaru do klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Koło (wielkopolskie)
-
Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Hańcza s.c. Stanisław Nowak, Jan Felicjan Nowak - 2017-10-25 - Suwałki (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żuromin (mazowieckie)
1.Prowadzenie nadzoru jakości dostaw złomu przy pomocy urządzeń monitujących; 2. Tworzenie raportów monitorujących;3. Realizacja procesów pomocniczych dla działu handlowego. Miejsce pracy: Wrocław ul. RobotniczAkONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 71 356-66-32Oferta w sali: F
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
WYMIANA OPON
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LUK-CAR" Łukasz Matłok - 2018-08-20 - Dębica (podkarpackie)
promowanie artykułów spożywczych
kontakt przez OHP - 2016-11-23 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
•profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,•aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,•udzielanie informacji o świadczonych usługach,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy. Praca w placówkach pocztowych na terenie Szczyrku, pomiędz pn a sb pomiędzy godz. 8.00-20.00 w połowie wymiaru czasu pracy.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-09 - Szczyrk (śląskie)
- prace fizyczne
Firma Handlowo -Usługowa "POL-KRUSZ "Zbigniew Wojno, Sziepietowo - 2016-02-23 - Pokaniewo (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
wg programu stażu, fundusz unijny RPO WŁ
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łask (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)