STANOWISKO DS. PROMOCJI Niechlów oferta pracy Urząd Gminy Niechlów

Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 3 230 PLN
Zakres obowiązków: dbałość o pozytywny wiezrunek Gminy Niechlów, tworzenie strony internetowej Gminy, współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi, zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy, gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz, opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map, folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi, koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę, współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami, itp
Data publikacji: 2020-03-25
Lokalizacja: Niechlów (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Niechlów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Głogowska 31, 56-215 Niechlów, powiat: górowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbałość o pozytywny wiezrunek Gminy Niechlów, tworzenie strony internetowej Gminy, współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi, zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy, gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz, opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map, folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi, koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę, współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami, itp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 230 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niechlów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: górowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niechlów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 230 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: dziennikarstwo, marketing lub pokrewne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymaganie niezbędne: wykształcenie średnie, obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślę przestępstwo ścigana z oskarżania publicznego lub umyślę przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o prawie prasowym, Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, Ustawy o prawie autorskim, Ustawy o ochronie danych osobowychwymagania dodatkowe: Preferowani studenci roku studiów wyższych z kierunkiem dziennikarstwo, marketing lub pokrewne, umiejętność obsługi programów graficznych, dyspozycyjność, znajomość social media, doświadczenie w organizacji i obsłudze imprez, odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Niechlów
danePracodawcy_nip: 6991028438
danePracodawcy_regon: 000541888
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Głogowska 31, 56-215 Niechlów, powiat: górowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ogłoszenie o konkursie zostało podane do wiadomości publicznej min., na stronie BIP Urzędu Gminy Niechlów, oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Niechlów.Termin skladania dokumentów do dnia 01 kwietnia 2020r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: termin składania dok. do dnia 01.04.2020 r., Godziny : do godz. 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: górowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0204
Gmina pracodawcy: Niechlów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Niechlów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0373623
Ulica pracodawcy: Głogowska
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?543af1a515173e18fcd0b8363eac7c18
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2017-08-02 - Boguchwała (podkarpackie)
prace związane z produkcją mebli, obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Biłgoraj (lubelskie)
Sprzątanie apartamentów. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
"M & M" Marcin Marcińczak - 2019-05-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ubój, rozbiór, ogólne prace w masarni
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH - 2020-06-03 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRAW BIUROWYCH,- PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH,
BIURO RACHUNKOWO-PRAWNE "DAMIR" DAMIAN CIESIELSKI - 2019-02-06 - Pniewy (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Strzegom (dolnośląskie)
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Słupsk - 2018-11-08 - Człuchów (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku.
ADAM ŻARCZYŃSKI - 2018-09-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
Zapewnia obsługę kadrową i płacową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc gościom hotelowym w dostarczeniu bagażu do pokoju, monitorowanie obiektu, dbanie o czystość lobby hotelowego, monitorowanie zajętości parkingu hotelowego, udzielanie odpowiedzi na zapytania gości, wspieranie recepcji w codziennych czynnościach.
CITY HOTEL MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie napraw oraz prac montażowych i demontażowych pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
analiza stanów magazynowych, planowanie zakupów na podstawie analizy i zaopatrzenie na produkcji, generowanie zamówień i zamawianie, koordynacja i kontrola dostaw, ewidencja magazynu.
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
- szycie odzieży damskiej wizytowej- szycie odzieży całodziennej takiej jak :żakiety, spodnie itp.
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sprzedaż, wycena produktów pozostawionych w lombardzie
DPK Lombard - 2015-11-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierowca
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Goniądz (podlaskie)
budowa sieci światłowodowych, przewóz materiłaów oraz osób na budowę
Firma Usługowa Mariusz Popczyk - 2017-10-16 - Wręczyca Wielka (śląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-12 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, doświadczenie min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, obsługa programu COMARCH, dobra obsługa komputera, dobra obsługa urządzeń biurowych Przewidywany zakres obowiązków:- prowadzenie zapisów w Księgach Handlowych i ewidencjach podatkowych,- prowadzenie zapisków w KPIR oraz ewidencji przychodów,- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych,- kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych,- odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości, księgowości uproszczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2019-11-19 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z rytmiki dla dzieci
Przedszkole Niepubliczne "ŹRÓDEŁKO" - 2019-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
zgosnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami oraz rejestrowanie jej w systemie MDOK; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych; prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej otrzymanej z wydziałów; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Urzędu oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego; udział w pracach grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówienia na usługi pocztowe i kurierskie; prowadzenie spraw wynikających z roszczeń reklamacyjnych na operatora pocztowego w związku z nieterminowym doręczeniem przesyłek; przyjmowanie, ewidencjonowanie i opis faktur za usługi pocztowe i kurierskie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze http://bip.um.slupsk.pl/praca/651.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)
doświadczenie przy segregowaniu odpadów
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Poznań (lubelskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-01-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2020-01-22 - Żary (lubuskie)