STANOWISKO DS. PROMOCJI Niechlów oferta pracy Urząd Gminy Niechlów


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI

Wynagrodzenie: od 3 230 PLN

Zakres obowiązków: dbałość o pozytywny wiezrunek Gminy Niechlów, tworzenie strony internetowej Gminy, współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi, zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy, gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz, opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map, folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi, koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę, współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami, itp

Data publikacji: 2020-03-25

Lokalizacja: Niechlów (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Niechlów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Głogowska 31, 56-215 Niechlów, powiat: górowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
dbałość o pozytywny wiezrunek Gminy Niechlów, tworzenie strony internetowej Gminy, współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi, zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy, gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz, opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map, folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi, koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę, współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami, itp

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 230 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PROMOCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niechlów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: górowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0204

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niechlów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 230 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: dziennikarstwo, marketing lub pokrewne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymaganie niezbędne: wykształcenie średnie, obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślę przestępstwo ścigana z oskarżania publicznego lub umyślę przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o prawie prasowym, Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, Ustawy o prawie autorskim, Ustawy o ochronie danych osobowychwymagania dodatkowe: Preferowani studenci roku studiów wyższych z kierunkiem dziennikarstwo, marketing lub pokrewne, umiejętność obsługi programów graficznych, dyspozycyjność, znajomość social media, doświadczenie w organizacji i obsłudze imprez, odporność na stres

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Niechlów

danePracodawcy_nip: 6991028438

danePracodawcy_regon: 000541888

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Adres pracodawcy:
Głogowska 31, 56-215 Niechlów, powiat: górowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ogłoszenie o konkursie zostało podane do wiadomości publicznej min., na stronie BIP Urzędu Gminy Niechlów, oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Niechlów.Termin skladania dokumentów do dnia 01 kwietnia 2020r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: termin składania dok. do dnia 01.04.2020 r., Godziny : do godz. 14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: górowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0204

Gmina pracodawcy: Niechlów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Niechlów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0373623

Ulica pracodawcy: Głogowska

Numer budynku pracodawcy: 31

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.03.2020

Oferta pracy ważna do: 01.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?543af1a515173e18fcd0b8363eac7c18

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ RECZNY - od 1 000 PLN

do uzgodnienia
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2017-08-02 - Boguchwała (podkarpackie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA - 997,4 PLN

prace związane z produkcją mebli, obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Biłgoraj (lubelskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 20 PLN

Sprzątanie apartamentów. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
"M & M" Marcin Marcińczak - 2019-05-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R77/1712-684/19 - od 2 500 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRAW BIUROWYCH,- PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH,
BIURO RACHUNKOWO-PRAWNE "DAMIR" DAMIAN CIESIELSKI - 2019-02-06 - Pniewy (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 400 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Słupsk - 2018-11-08 - Człuchów (pomorskie)

DORADCA KREDYTOWY/ KASJER (ZGORZELEC) - 3 000 - 4 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku.
ADAM ŻARCZYŃSKI - 2018-09-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 700 PLN

Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH (NR 7491) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę kadrową i płacową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PORTIER - 2 200 - 2 500 PLN

Pomoc gościom hotelowym w dostarczeniu bagażu do pokoju, monitorowanie obiektu, dbanie o czystość lobby hotelowego, monitorowanie zajętości parkingu hotelowego, udzielanie odpowiedzi na zapytania gości, wspieranie recepcji w codziennych czynnościach.
CITY HOTEL MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 997,4 PLN

wykonywanie napraw oraz prac montażowych i demontażowych pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER ZAOPATRZENIOWIEC (O) - do 2 200 PLN

analiza stanów magazynowych, planowanie zakupów na podstawie analizy i zaopatrzenie na produkcji, generowanie zamówień i zamawianie, koordynacja i kontrola dostaw, ewidencja magazynu.
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 600 PLN

- szycie odzieży damskiej wizytowej- szycie odzieży całodziennej takiej jak :żakiety, spodnie itp.
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 500 PLN

sprzedaż, wycena produktów pozostawionych w lombardzie
DPK Lombard - 2015-11-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

Kierowca
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Goniądz (podlaskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 000 PLN

budowa sieci światłowodowych, przewóz materiłaów oraz osób na budowę
Firma Usługowa Mariusz Popczyk - 2017-10-16 - Wręczyca Wielka (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ I CENTRUM WIEDZY O REWITALIZACJI W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-12 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 4 120 PLN

Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, doświadczenie min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, obsługa programu COMARCH, dobra obsługa komputera, dobra obsługa urządzeń biurowych Przewidywany zakres obowiązków:- prowadzenie zapisów w Księgach Handlowych i ewidencjach podatkowych,- prowadzenie zapisków w KPIR oraz ewidencji przychodów,- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych,- kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych,- odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości, księgowości uproszczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2019-11-19 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

INSTRUKTOR MUZYKI - od 450 PLN

prowadzenie zajęć z rytmiki dla dzieci
Przedszkole Niepubliczne "ŹRÓDEŁKO" - 2019-01-25 - Legnica (dolnośląskie)

APARATOWY STACJI MYCIA CIP - od 2 125 PLN

zgosnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI POCZTY W REFERACIE KANCELARII I ARCHIWUM URZĘDUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami oraz rejestrowanie jej w systemie MDOK; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych; prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej otrzymanej z wydziałów; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Urzędu oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego; udział w pracach grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówienia na usługi pocztowe i kurierskie; prowadzenie spraw wynikających z roszczeń reklamacyjnych na operatora pocztowego w związku z nieterminowym doręczeniem przesyłek; przyjmowanie, ewidencjonowanie i opis faktur za usługi pocztowe i kurierskie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze http://bip.um.slupsk.pl/praca/651.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)

SEGREGOWANIE ODPADÓW - od 13 PLN

doświadczenie przy segregowaniu odpadów
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Poznań (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R101/0346-101/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-01-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH - od 2 800 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2020-01-22 - Żary (lubuskie)


Wybierz powiat