STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH (NR 7491) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH (NR 7491)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kadrową i płacową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2018-12-07

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kadrową i płacową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH (NR 7491)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 1 rok pracy w obszarze kadrowo-płacowymPożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)- minimum 1 rok doświadczenia w stosowaniu prawa pracy lub minimum 2 lata pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowo-płacowejWymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,- znajomość przepisów RODO,- umiejętność obsługi pakietu MS Office,- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- rzetelność połączona z umiejętnością planowania i organizacji pracy własnej.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty21 grudnia 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 07.12.2018

Oferta pracy ważna do: 21.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

- układanie dokumentów,- rozliczenie bonów z restauracji,- wypisywanie faktur,- tworzenie nowych etykiet cenowych,- pomoc w sprawdzaniu dokumentacji dotyczących Sanepidu.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT BANKOWY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Złotoryja (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 3 150 PLN

Naprawa samochodów ciężarowych i dostawczych.
Koflex Agnieszka Mazur - 2016-12-20 - Zarzecze (lubelskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; praca wgodz. 7-15 lub 8-16; wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-16
Hotel "Aleksander" - 2016-07-14 - Ustka (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 3 000 PLN

przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości, nadzór nad dokumentacją
Ośrodek Wczasowy "Contessa" Dziwnówek - 2017-03-02 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY + ST FP SAM. ST. DS. OBSŁ. RAD. I KANCEL. SEJ. - 997,4 PLN

- pomoc w obsł. organzaicyjno-technicznej sesji i komisji,- pomoc w przygot. komletów mat. dla radnych,- pomoc w prowadz. rejestru uchwał, zapytań i st.- przekazywanie ww. dokumentów określonm adresatom,- pomoc w zakresie przygot. mat. na sesje oraz komisje,- obsł. organziacyjno-techniczna radnych sWł,- pomoc w prowadz. ewidencji korespondnecji w formie papierowej,- przyjmowanie oraz przekazywanie korespondencji ( m. in. zaproszeń) kierowanych do radnych SWŁ,- rezerwacja sal na I i II piętrze,- pobieranie prasy z wydziału informacyjno-kancelaryjnego oraz korespondnecji dla Kancelarii Sejmiku,- pomoc w przygot. dokumentacji do archiwum zakładowego,- pomoc w organizacji i obsł. spotkań, narad oraz posiedzeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)

MASAŻYSTA/KA - od 1 850 PLN

praca w godz. 8-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 9-15
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy "EWA" Stanisław Wiencek - 2016-05-10 - Ustka (pomorskie)

LAKIERNIK WYROBÓW DRZEWNYCH - 2 000 - 3 000 PLN

przygotowanie elementów do malowania; gruntowanie; malowanie pistoletem/pędzlem; matowanie elementów; dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy;
Kowalczyk Krzysztof Zakład Stolarski - 2017-02-14 - Chrząstowice (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Obsługa wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-12-18 - Biłgoraj (lubelskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO-MAGAZYNIER - 2 400 - 2 800 PLN

załadunek i rozładunek transportów. wprowadzanie produkcji z kart spedycyjnych. dostarczanie surowców i opakowań na produkcję
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-03-22 - Chełstówek (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towaru u dostawców w Chinach, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

LAKIERNIK - od 2 100 PLN

Lakierowanie elementów drewnianych do mebli wypoczynkowych
DOMINO Sp.z.o.o. - 2018-09-13 - Skarszewy (pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 4 000 PLN

Przewóz materiałów - kruszyw, rozładunek kruszyw
Skarbet Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-05 - Skarbimierz (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

pozyskiwanie towarów z krajów arabskch, obsługa importu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER Busko i okolice. Zainteresowani proszeni o wysyłanie CV na adres mail:rekrutacja.buskozdroj (at) interia.pl
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 9 000 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż towaru.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Żuromin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnienie ewidencji danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie podatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

POKOJOWA I OBSŁUGA PRALNI - od 2 100 PLN

Praca na stanowisku pokojowa i obsługa pralni.
Hotel "Victoria" Spółka Cywilna - 2017-12-21 - Bolszewo (pomorskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

...
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Koło (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pabianice (łódzkie)

MŁODSZY TECHNOLOG KONSTRUKTOR (O) - do 2 800 PLN

Młodszy technolog konstruktor
METALMIX S.C. - 2016-08-19 - Tarnów (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY- POSADZKARZ - 3 000 - 3 500 PLN

Wykonywanie wylewek, posadzek.Możliwość przyuczenia.Praca w delegacji. (Krosno, Kraków, Warszawa, Wrocław). Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie, wyżywienie.Kontakt z Pracodawcą: tel. 606 168 786
Niedużak Tomasz , Firma Budowlana „ARKADIA” - 2016-08-30 - Sobiecin (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)

OPERATOR GIETARKI CNC - 2 500 - 3 200 PLN

Obsługa giętarki CVC 5 osiowej do rur cienkościennych.Miejsce pracy: TczewMOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA !Kontakt e-mail: rekrutacja (at) actio-hr.pl
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat