STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wykształcenie wyższe, minimum 1 rok pracy ogółem. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość przepisów o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość dokumentów ubezpieczeniowych i zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, komunikatywność, odpowiedzialność, elastyczność, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 04.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a356754d77b7324969309fcf9ce27c98
Podobne oferty pracy
transport na terenie kraju
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wypiek pieczywawyrób ciasta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Borki (lubelskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Pon-Pt 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Opole (opolskie)
utrzymanie czystośći na terenie obiektu (pielenie, koszenie, serwis toalet)
LARES Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta - damsko-męska, strzyżenia koloryzacja
Salon Fryzjerski Ekspert Małgorzata Bajkowska - 2020-02-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie Punktu Kontaktowego POWER 2014-2020 oraz WRPO 2014+, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w ramach PO WER, WRPO 2014+,informowanie o naborach pozakonkursowych i konkursach na realizację, dofinansowanie projektów, a także prowadzenie naborów wniosków,bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej WUP oraz programu PO WER, WRPO 2014+, jak również portalu Funduszy Europejskich 2014-2020,organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych, przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER, WRPO 2014+,organizacja i uczestniczenie w działaniach promocyjnych WUP i EFS, aktualizacja strony internetowej WUP,opracowywanie broszur, biuletynów, ulotek oraz innych materiałów informacyjnych oraz promocyjnych,dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych zarówno na temat EFS jak i innych, dotyczących WUP,wykonywanie zadań związanych z informowaniem beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w zakresie funduszy unijnych, a w szczególności PO WER, WRPO 2014+,obsługa funkcjonowania systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych,gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER, WRPO 2014+,uczestnictwo w seminariach, konferencjach, spotkaniach dotyczących wykorzystania funduszy UE,udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje, posiadane umiejętności i wiedzę,bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - 2020-09-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca w szkole niepublicznej przy nauczaniu geografii
Wyszyński Stanisław Zespół Szkół Prywatnych nr 1, Przedsiębiorstwo Usługowe"POL-TECHNIK" - 2019-07-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
- obsł. gości bufetu,- przyjmiwabnie dostaw,- obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
1.Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.3.Sporządzanie faktur z tytułu sprzedaży, dzierżawy i najmu mienia Gminy.4.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.6.Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych.7.Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji w zakresie środków trwałych.8.Sporządzanie sprawozdań statystycznych w tym z ruchu środków trwałych.9.Prowadzenie egzekucji należności niepodatkowych.10.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości.11.Współpraca przy opracowaniu budżetu Gminy i zmian do budżetu Gminy. Zakres zadań związany jest z:- wykonywaniem księgowań i generowaniem zestawień i raportów w programie finansowo-księgowym Urzędu Gminy tj. dekretowanie, księgowanie i klasyfikowanie dowodów księgowych tj: wyciągów bankowych, faktur, not księgowych, raportów kasowych, sporządzanie not odsetkowych, sporządzanie poleceń księgowania, księgowanie przypisów, wpłat oraz wystawianie upomnień,- wykonywaniem analiz i zestawień w arkuszu kalkulacyjnym i innych programach pakietu Office,- obsługą innych programów do komunikacji z jednostkami nadzorującymi działalność Gminy.
Urząd Gminy w Psarach - 2021-05-21 - Psary (śląskie)
przewóz towarów na obszarze Polski i UE
CHRISTOPHER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
Firma Produkcyjno_Handlowo_Usługowa ZOYA Dawid Blumkowski - 2019-05-08 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku objętym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa w/m.Ważniejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną; przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków; naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach); przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady; udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawem znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni; przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienie, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje na temat naboru dostępne są tutaj: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/Article/get/id,20564.html
URZĄD GMINY SUBKOWY - 2019-03-11 - Subkowy (pomorskie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2020-11-26 - Karlino (zachodniopomorskie)
BUDOWA CHODNIKÓW, ROBOTY BUDOWLANE POD ZIEMIĄ
AD-INVEST-CARBON ADAM APOSTEL - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
Kontakt tel:338721990 lub CV na e-mail:kadry (at) afm.com.pl.Praca na wydziale montażu,prace elektryczne przy montowaniu tablic,próby maszyn.
Andrychowska Fabryka Maszyn Defum S.A. - 2016-01-27 - Andrychów (małopolskie)
sprzątanie powierzchni biurowych i magazynowych
Zakłady Chemiczne Organika S.A. - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
pomoc na lakierni, zawieszanie elementów do malowania, pakowanie towaru
MALLMET SPÓŁKA CYWILNA TRZASKO JERZY, KARPOWICZ MAREK - 2016-06-22 - Olecko-Kolonia (warmińsko-mazurskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie zleceń - naprawa pojazdów samochodowych
''Serwis samochodowy WIESE''Sklep wędkarski "Sazan"G.Wiese&L.Zieliński s.c. - 2020-06-25 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z asortymentem oraz zasadami estetycznego i stylistycznego ułożenia towaru, przygotowanie produktu do sprzedaży, pomoc w rozmieszczaniu obuwia na półkach w sklepie i w magazynie, pomoc przy przyjmowaniu dostaw towaru, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Bytów (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pijanów (świętokrzyskie)
obsługa maszyny frezującej, ploter CNC, obróbka sklejki,, obsługa maszyn montażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-23 - Jawornik (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży oraz o ekspozycję towoarów.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-06 - Kolonia Wilczogóra (wielkopolskie)
Do głównych obowiązków asystenta rodziny należy wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny odpowiedzialny jest za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-11-04 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Dbanie o urządzenia sanitarne wodno kanalizacyujne itp.
Lubuski Oddział Straży Granicznej - 2016-12-30 - Świecko (lubuskie)
sprzedaż i fachowe doradztwo
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)
Koszenie trawy, obcinanie krzewów, hakanie, plewienie, podlewanie, umowa zlecenie, jedna zmiana, miejsce pracy Radwanice.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Radwanice (dolnośląskie)