STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.

Data publikacji: 2020-01-22

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m. in.:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczenia, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych,- udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnia obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wykształcenie wyższe, minimum 1 rok pracy ogółem. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość przepisów o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość dokumentów ubezpieczeniowych i zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, komunikatywność, odpowiedzialność, elastyczność, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 22.01.2020

Oferta pracy ważna do: 04.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a356754d77b7324969309fcf9ce27c98

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT. C+ E - od 2 000 PLN

transport na terenie kraju
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

PIEKARZ-POMOCNIK PIEKARZA - od 2 000 PLN

wypiek pieczywawyrób ciasta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Borki (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)

STAŻ - PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - 1 440 PLN

Pon-Pt 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 700 PLN

utrzymanie czystośći na terenie obiektu (pielenie, koszenie, serwis toalet)
LARES Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)

FRYZJER 26A - od 5 000 PLN

obsługa klienta - damsko-męska, strzyżenia koloryzacja
Salon Fryzjerski Ekspert Małgorzata Bajkowska - 2020-02-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W ODDZIALE PROMOCJI I INFORMACJI WYDZIAŁU KOORDYNACJI I PROMOCJI - od 3 250 PLN

prowadzenie Punktu Kontaktowego POWER 2014-2020 oraz WRPO 2014+, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w ramach PO WER, WRPO 2014+,informowanie o naborach pozakonkursowych i konkursach na realizację, dofinansowanie projektów, a także prowadzenie naborów wniosków,bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej WUP oraz programu PO WER, WRPO 2014+, jak również portalu Funduszy Europejskich 2014-2020,organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych, przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER, WRPO 2014+,organizacja i uczestniczenie w działaniach promocyjnych WUP i EFS, aktualizacja strony internetowej WUP,opracowywanie broszur, biuletynów, ulotek oraz innych materiałów informacyjnych oraz promocyjnych,dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych zarówno na temat EFS jak i innych, dotyczących WUP,wykonywanie zadań związanych z informowaniem beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w zakresie funduszy unijnych, a w szczególności PO WER, WRPO 2014+,obsługa funkcjonowania systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych,gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER, WRPO 2014+,uczestnictwo w seminariach, konferencjach, spotkaniach dotyczących wykorzystania funduszy UE,udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje, posiadane umiejętności i wiedzę,bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - 2020-09-30 - Poznań (wielkopolskie)

KELNER + ST PO WER - 997,4 PLN

- obsł. gości bufetu,- przyjmiwabnie dostaw,- obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 800 PLN

1.Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.3.Sporządzanie faktur z tytułu sprzedaży, dzierżawy i najmu mienia Gminy.4.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.6.Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych.7.Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji w zakresie środków trwałych.8.Sporządzanie sprawozdań statystycznych w tym z ruchu środków trwałych.9.Prowadzenie egzekucji należności niepodatkowych.10.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości.11.Współpraca przy opracowaniu budżetu Gminy i zmian do budżetu Gminy. Zakres zadań związany jest z:- wykonywaniem księgowań i generowaniem zestawień i raportów w programie finansowo-księgowym Urzędu Gminy tj. dekretowanie, księgowanie i klasyfikowanie dowodów księgowych tj: wyciągów bankowych, faktur, not księgowych, raportów kasowych, sporządzanie not odsetkowych, sporządzanie poleceń księgowania, księgowanie przypisów, wpłat oraz wystawianie upomnień,- wykonywaniem analiz i zestawień w arkuszu kalkulacyjnym i innych programach pakietu Office,- obsługą innych programów do komunikacji z jednostkami nadzorującymi działalność Gminy.
Urząd Gminy w Psarach - 2021-05-21 - Psary (śląskie)

KIEROWCA - od 2 500 PLN

przewóz towarów na obszarze Polski i UE
CHRISTOPHER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACYDS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku objętym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa w/m.Ważniejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną; przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków; naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach); przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady; udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawem znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni; przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienie, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 2 250 PLN

Szczegółowe informacje na temat naboru dostępne są tutaj: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/Article/get/id,20564.html
URZĄD GMINY SUBKOWY - 2019-03-11 - Subkowy (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

wg.umowy
kontakt przez PUP - 2020-11-26 - Karlino (zachodniopomorskie)

POMOC DOŁOWA - 3 500 - 4 000 PLN

BUDOWA CHODNIKÓW, ROBOTY BUDOWLANE POD ZIEMIĄ
AD-INVEST-CARBON ADAM APOSTEL - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK - od 1 850 PLN

Kontakt tel:338721990 lub CV na e-mail:kadry (at) afm.com.pl.Praca na wydziale montażu,prace elektryczne przy montowaniu tablic,próby maszyn.
Andrychowska Fabryka Maszyn Defum S.A. - 2016-01-27 - Andrychów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

sprzątanie powierzchni biurowych i magazynowych
Zakłady Chemiczne Organika S.A. - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - do 1 850 PLN

pomoc na lakierni, zawieszanie elementów do malowania, pakowanie towaru
MALLMET SPÓŁKA CYWILNA TRZASKO JERZY, KARPOWICZ MAREK - 2016-06-22 - Olecko-Kolonia (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z asortymentem oraz zasadami estetycznego i stylistycznego ułożenia towaru, przygotowanie produktu do sprzedaży, pomoc w rozmieszczaniu obuwia na półkach w sklepie i w magazynie, pomoc przy przyjmowaniu dostaw towaru, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Bytów (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pijanów (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYN STOLARSKICH - od 2 200 PLN

obsługa maszyny frezującej, ploter CNC, obróbka sklejki,, obsługa maszyn montażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-23 - Jawornik (małopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży oraz o ekspozycję towoarów.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-06 - Kolonia Wilczogóra (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Do głównych obowiązków asystenta rodziny należy wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny odpowiedzialny jest za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-11-04 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

MONTER SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 2 000 PLN

Dbanie o urządzenia sanitarne wodno kanalizacyujne itp.
Lubuski Oddział Straży Granicznej - 2016-12-30 - Świecko (lubuskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 400 PLN

sprzedaż i fachowe doradztwo
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK OGRODOWY - do 1 850 PLN

Koszenie trawy, obcinanie krzewów, hakanie, plewienie, podlewanie, umowa zlecenie, jedna zmiana, miejsce pracy Radwanice.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Radwanice (dolnośląskie)