STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R77/1712-684/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R77/1712-684/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R77/1712-684/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 03.06.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.05.2019
Oferta pracy ważna do: 03.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?713fa915f1667d02f2b8fb756642e89c
Podobne oferty pracy
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
pomiar wycena i montaż parapetów blatów oraz dojazd
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura - organizacja pracy doradcy ubezpieczeń, wysyłka korespondencji, obsługa bazy klientów w systemie, obsługa klienta, praca na komputerze, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Piła (wielkopolskie)
Sporzadzanie różnych grup i asortymentów potraw, ciast,napojów i deserów w/g ustalonych norm i receptur gastronomicznych, z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urzadzeń w pomieszczeniach produkcyjnych otwartych i zamkniętych zakładów żywienia zbiorowego.Wymagane wykształcenie min. zawodowe, wynagrodzenie brutto 3500zł miesięcznie.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-02-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. zawodowe, umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i technicznej, prawo jazdy kat. Bmontaż i kompletacja szaf elektrycznych1 zmianawynagrodzenie: 3,500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-12-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż produktów, ofertowanie, budowanie bazy klientów
PRESSMANN Bartosz Grochowski - 2017-06-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa gości, serwowanie dań, obsługa małej recepcji.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
według stanowiska
WALDEMAR KAWULA STALSERWIS - 2017-07-27 - Bolechowice (małopolskie)
wyk. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy, umiejętność sprzedaży, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS OFFICE, sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie umów kredytowych
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-04-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Firma prowadzi księgi rachunkowe dla firm zarządzanych przez osoby mówiące w języku arabskim.Zatrudniona osoba będzie asystowała księgowej w sprawach tych firm, prowadziła korespondencje e-mailową z klietami, rozmowy telefoniczne .Język arabski niezbędny do wykonywania bowiązków, angielski do komunikacji z przełożonym.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Otwock (mazowieckie)
analizowanie rysunków i planów tynkarskich w celu ustalenia zakresu i kolejności robót rodzajów potrzebnych materiałów, narzędzi sprzętu i maszyn, przygotowywanie różnych podłoży pod wykonanie tynku , przygotowywanie zapraw tynkarskich , wykonywanie tynków jednowarstwowych wyrównywanych pędzlem, kielnią lub packą bezposrednio po narzuceniu, osadzanie w tynku narożników ściennych i kratek wentylacyjnych, wykonywanie tynków dwu i trówarstwowych, wyrównywanie łatą lub pacą tynku narzuconego mechanicznie, zacieranie zaprawa styków prefabrykatówi ubytków ścian po robotach instalacyjnych, wykonywanie tynków wodoszczelnych, wykonywanie tynków doborowych na ścianach i sufitach, wykonywanie tynków na powierzchniach wklesłych wypukłych, mocowanie płyt suchego tynku gipsowego, wykonywanie tynków ciągnionych, naprawianie tynków istniejących, wykonywanie tynków szlachetnych zmywanych, zacieranych cyklinowanych i groszkowanych, wykonywanie tynków ozdobnych, rowkowych, dociskanych, kraterowanych, kroplowanych itp.: czyszczenie podłozy pod tynki za pomocą strumienia piasku pod ciśnieniem.
Alpine Tech sp. z o.o. NIP 799 1969 644 - 2018-06-15 - Lipienice Górne (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
Brukarz
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2018-06-28 - Ciężkowice (małopolskie)
demontaż aut i ich części, prace porządkowe na stanowisku pracy
Firma Wielobranżowa ROBPOL Robert Szewera - 2019-02-07 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.1.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: wystawianie faktur sprzedaży na podstawie umów najmu, dzierżawy oraz porozumień zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ustawą o rachunkowości; wystawianie faktur dotyczących rozliczeń mediów technicznych zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami; wystawianie obciążeń za bezumowne korzystanie z lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami; dekretowanie dokumentów sprzedaży i sprawdzanie ich poprawności; prowadzenie rejestru sprzedaży VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; dekretowanie wpłat na wyciągach bankowych; księgowanie wpłat w zakresie kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp. zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; nadzorowanie płatności, uzgadnianie sald i wystawianie wezwań do zapłaty dotyczących bieżących zaległości; prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej rozrachunków z kontrahentami użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; bieżące uzgadnianie zapisów prowadzonych kont analitycznych z ewidencją syntetyczną; prowadzenie spraw kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; naliczanie odsetek za zwłokę, wystawianie oraz księgowanie not odsetkowych w terminie dokonania wpłaty należności oraz na koniec każdego kwartału w zakresie dłużników użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; rozliczanie rozrachunków z kontrahentami w programie Finansowo-Księgowym;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-14 - Lublin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń sklepu
POLITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Gdańsk (pomorskie)
segregacja ręczna odpadów, wybieranie ze strumienia na taśmie odpadów do odzysku
IB ODPADY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Nowy Targ (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opieka nad dziećmi. Pomoc przy odrabianiu zadań. Organizowanie czasu wolnego. Wspólne gotowanie. Troska o czystość w placówce.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca (24/7) w równoważnym systemie czasu pracy po 8 do 12 godzin dziennie + soboty, niedziele, święta - według harmonogramu czasu pracy. Praca również w godzinach nocnych. Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne. Mile widziane ukończone studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi lub młodzieżą. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) cow-wzrastanie.pl
CENTRUM OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE "WZRASTANIE" - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna, mile widziene doświadczenie na podobnym stanowiskuKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 519 342 086
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Jarosław (podkarpackie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Radom (mazowieckie)
Sortowanie na magazynie odzieży używanej.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ALICJA BOJANOWSKA - 2019-02-26 - Nowe Iganie (mazowieckie)
kierowca samochodu ciężarowego
M&D CARGO S.C. MARLENA SOBOCIŃSKA, DARIUSZ KOWANDA - 2017-08-04 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie w obiektach gastronomicznych i handlowych
CLEAN WAY Duszyński Mariusz - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)