STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń należy:1.W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,3)sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,4)przygotowywanie projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zmian w budżecie departamentu,5)bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków,6)bieżące monitorowanie zmian budżetowych, w tym zmian w montażach finansowych realizowanych projektów unijnych.2.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)ścisła współpraca z Departamentem Budżetu w zakresie niezbędnym do należytego wykonywania powierzonych obowiązków,2)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,3)ścisła współpraca z Biurem zamówień publicznych w zakresie tworzenia i monitoringu planu zamówień publicznych oraz ewidencji umów zawieranych przez Departament,4)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez nadzór na prawidłowym zabezpieczaniem środków stanowiących wkład własny Miasta Chełm dla potrzeb przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-01-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń należy:1.W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,3)sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,4)przygotowywanie projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zmian w budżecie departamentu,5)bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków,6)bieżące monitorowanie zmian budżetowych, w tym zmian w montażach finansowych realizowanych projektów unijnych.2.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)ścisła współpraca z Departamentem Budżetu w zakresie niezbędnym do należytego wykonywania powierzonych obowiązków,2)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,3)ścisła współpraca z Biurem zamówień publicznych w zakresie tworzenia i monitoringu planu zamówień publicznych oraz ewidencji umów zawieranych przez Departament,4)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez nadzór na prawidłowym zabezpieczaniem środków stanowiących wkład własny Miasta Chełm dla potrzeb przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: Znajomość ustawy o rachunkowości

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.5.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub zarządzanie i marketing lub matematyka lub kierunki inżynierskie i co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej.2. Wymagania dodatkowe: 1) kierunkowe studia podyplomowe, 2) znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, 3) znajomość ustawy o rachunkowości, 4) znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 5) znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej, 6) znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej, 7) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 8) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 9) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 10) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 11) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 12) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, 13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do obowiązków Pracownika ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń należy:1.W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,3)sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,4)przygotowywanie projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zmian w budżecie departamentu,5)bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków,6)bieżące monitorowanie zmian budżetowych, w tym zmian w montażach finansowych realizowanych projektów unijnych.2.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)ścisła współpraca z Departamentem Budżetu w zakresie niezbędnym do należytego wykonywania powierzonych obowiązków,2)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,3)ścisła współpraca z Biurem zamówień publicznych w zakresie tworzenia i monitoringu planu zamówień publicznych oraz ewidencji umów zawieranych przez Departament,4)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez nadzór na prawidłowym zabezpieczaniem środków stanowiących wkład własny Miasta Chełm dla potrzeb przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,11 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 lutego 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-01-29KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9643

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 29.01.2020

Oferta pracy ważna do: 10.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9d30a6f6ed890019ab295da0506955d

Podobne oferty pracy

PIELĘGNIARKA - 3 500 - 3 800 PLN

Opieka pielęgniarki nad mieszkańcami ZDPS RM. w Wieleniu. Prowadzenie dokumentacji.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi - 2020-04-29 - Wieleń (wielkopolskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Technik administracji
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

MECHANIK SILNIKÓW/MONTER - od 3 779,74 PLN

Prace związane z zawodem. Praca w godzinach: 07.00-16.00. Wynagrodzenie 2700 zł netto + 50% premii uznaniowej. Po okresie próbnym wzrost wynagrodzenia.
VIKING Regina Gryszpińska Produkcja Łodzi - 2017-05-22 - Stare Siołkowice (opolskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 1 033,7 PLN

Wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

KRAWIEC - od 1 850 PLN

Wyszywanie elementów samochodowych ze skóry
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pisarzowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 1 850 PLN

wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

Obsługa na terenie miasta Kalisza oraz gmin Blizanów, Żelazków i Gołuchów samochodem prywatnym (pracodawca wypłaca kilometrówkę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury)
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-09 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 600 - 3 000 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2020-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 033,7 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-21 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 18,5 PLN

Sprzatanie powierzchni biurowej i sklepowej, mycie podłóg, sprzątanie toalet.
Amlux Sp. z o.o - 2018-01-09 - Raszyn (mazowieckie)

SPAWACZ TIG - od 2 250 PLN

Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy - Spawanie żużlowe, elektronowe i laserowe
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Czudec (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

KONSERWATOR SPRZĘTU - od 2 600 PLN

- przeglądy konserwacyjne, usuwanie awarii, naprawa, montaż
NEST Aleksandra Ozdoba-Mikołajczyk - 2020-04-27 - Popów (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 300 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA TAXI - od 2 184 PLN

Przewóz osób Taxi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23, 23-7 na terenie Kołobrzegu.
Przewozy Pasażerskie "POL-TAXI" Teresa Brudzińska - 2017-04-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 650 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, - ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych dodoręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 13 PLN

podawanie surowca do linii technologicznej,rozładunek dostaw surowca
HOMANIT SP. Z O.O. - 2015-12-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 5 000 PLN

Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-05-15 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ - do 1 850 PLN

planowanie i przyrządzanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kamionki Małe (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

dobieranie narządzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania się z klientem, budowanie relacji z klientem, informowanie klientów o produktach i usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo, sprzedawanie produktów i usług
HAPPET Jerzy Urbanowicz - 2020-02-03 - Luboń (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż w sklepie spożywczo - przemysłowym.Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku.Również możliwość przyuczenia.
Sklep spożywczo - przemysłowy Barbara Kunka - 2016-06-21 - Budy Barcząckie (mazowieckie)

STANOWISKO DS. NABYWANIA, ZAMIANY I APORTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 100 PLN

.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)nabywanie nieruchomości do zasobów gruntów komunalnych w ramach środków określonych w budżecie,2)zamiana gruntów komunalnych na grunty Skarbu Państwa, innych osób samorządowych, osób fizycznych i prawnych,3)zbywanie nieruchomości komunalnych na rzecz osób prawnych w postaci niepieniężnej (aportu),4)uwłaszczanie komunalnych osób prawnych,5)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości,6)przejmowanie nieruchomości zabudowanych i nie zabudowanych od przedsiębiorstw, innych osób prawnych oraz od osób fizycznych w drodze darowizny w formie aktu notarialnego,7)uczestnictwo w komisjach przetargowych dot. sprzedaży nieruchomości,8)organizowanie zamówień publicznych w zakresie kompetencji referatu,9)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, lokali i innych urządzeń i składników majątkowych,10)sporządzanie analiz, sprawozdań i projektów budżetu w zakresie obrotu nieruchomościami,11)współudział w opracowywaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,12)monitorowanie obrotu nieruchomościami oraz analiza wykorzystania majątku komunalnego i Skarbu Państwa będącego w zasobach,13)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie,14)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,15)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy,16)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 600 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)

ELEKTRONIK - do 4 000 PLN

naprawa sprzętu spawalniczego
REM - SPAW PPHU - 2018-08-20 - Ruda Śląska (śląskie)