STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie techniczne (elektryczne, energetyczne, teletechniczne, instalacje sanitarne, instalacje gazownicze)- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościamiPożądane:- wykształcenie wyższe techniczne (elektryczne, energetyczne, teletechniczne, instalacje sanitarne, instalacje gazownicze)- uprawnienia SEP: DIE dla WN- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami lub budową/eksploatacją sieci elektrycznych, energetycznych, gazowych, teletechnicznych, sanitarnych.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia do wniosków przetargowych- umiejętność kosztorysowania- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej- umiejętność obsługi pakietu MS Office- mile widziana obsługa aplikacji Norma Pro oraz systemu SAP,- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Energetyczne, Ustawa o Gospodarce Nieruchomościami- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność- poprawne przekazywanie informacji ustnych- działanie procesowe/ nastawienie na proces- umiejętność podejmowanie decyzji- umiejętność rozwiązywanie problemów- innowacyjność- poprawne przekazywanie informacji pisemnych- przekonywanie- prowadzenie dyskusji/nastawienie na porozumienieMiejsce pracy: ul. Chmielna 27/33, Gdańsk.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenieTermin, do którego należy składać dokumenty: 28 maja 2019r. w godzinach urzędowania ZUS Oddział w Gdańsku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e3c9760e9bf685a17cb7c1113e03f5a4
Podobne oferty pracy
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE - PIEKARNIA, CUKIERNIA WALDEMAR MUSZYŃSKI - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia ewidencję danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Kontrola ruchu drogowego i samochodowego, ochrona obiektu i terenu przylegającego do firmy, obchodowe monitorowanie, dbanie o tereny zielone
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Masażysta
Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Multimed" Sp. z o. o. - 2017-06-08 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego
GABI P.P.H.U. Jerczyński Jacek - 2018-08-24 - Piaski (wielkopolskie)
sortowanie, układanie, zabezpieczenie towarów przychodzących, inne prace związane z wydawaniem towaru, kontakt z odbiorcami z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Ołtarzew (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta, przyjmowanie towaru, szycie i modelowanie firan, WYMAGANIA: wykszt. średnie lub zawodowe handlowe, z doświadczeniem, znajomość obsługi komputera, kasy fiskalnej, dodatkowym atutem szycie i modelowanie firan
P.H.U. "PAULA" - 2016-01-15 - Koszęcin (śląskie)
obsługa sali
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Malbork (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
Mycie, Sprzątanie, Obieranie warzyw
Grek RTC S.A. - 2017-02-06 - Zgierz (łódzkie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych , kontrola jakości gotowych wyrobówOFERTA PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
POLKEMIC SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondecnji wpływającej do KM PSP Sopotobsługa petentów przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacjikompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpoływającej dokumentacjiprowadzenie spraw w zakresie biurowości obsługa urządzeń biurowychwspółpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo gaśnicząpraca w zakresie archiwizacji dokumnetacji KM PSP
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sopot (pomorskie)
Przygotowanie kleju do produkcji, mieszanie kleju przy pomocy mieszającej, sterowanie i nadzór procesu dozowania kleju, realizacja produktów z bieżących planów produkcyjnych, wykonywanie prac porządkowych na stanowisku pracy
Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2015-11-18 - Mielec (podkarpackie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja zleceń produkcyjnych.
"JARD" S.C. W ŁAŃCUCIE - 2016-10-24 - Łańcut (podkarpackie)
Praca na stanowisku nauczyciela nauczania początkowego. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Moje Przedszkole - Przedszkole Niepubliczne Violetta Nojmann - 2016-08-11 - Dawidy Bankowe (mazowieckie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE (MOŻE BYĆ PODSTAWOWE) MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA CUMOWNIKA
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) Zarządzanie biblioteką2) Katalogowanie3) Kwerendy4) Udział w projektach edukacyjnych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie opieki i bezpieczeństwa dzieciom,• zaspokajanie potrzeb dzieci i ich usamodzielnianie,• wspomaganie rozwoju dzieci,• zgłaszanie niepokojących objawów u dzieci,• eliminowanie uszkodzonych zabawek,• pomoc w organizowaniu dzieciom wypoczynku na świeżym powietrzu,• utrzymywanie czystości pomieszczeń,• pomoc przy karmieniu dzieci,• pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu dzieci,• pomoc przy czynnościach higienicznych,• przygotowanie sypialni do leżakowania,• wietrzenie sal i sprawdzanie temperatury pomieszczeń,• odbieranie i odnoszenie bielizny do prania,• przestrzeganie warunków sanitarno – epidemiologicznych oraz przepisów bhp i p.poż.,• przestrzeganie zasad współżycia społecznego,• znajomość zasad i metod pracy, rzetelne wykonywanie obowiązków,• dbałość o wyposażenie.
Justyna Kuczyńska Koralik - 2019-02-07 - Białystok (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; wyliczanie 2% zrealizowanych dochodów z tytułu podatku rolnego w związku z koniecznością dokonywania zapłat do Izby Rolniczej; uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald, konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowanie wykrojów
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Dolany (wielkopolskie)
-
Usługi Budowlane Mirosław Kotłowski - 2018-07-17 - Kościerzyna (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prace instalacyjne, lutowanie
Z.U.H. TERMAKO S.C. Instalacje Grzewcze, Sanitarne i Gazowe Marek Kowalczyk - Jacek Kowalczyk - 2018-08-03 - Oświęcim (małopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Krośnice (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:stanowisko dotyczy obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru oraz obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu wydziału, w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatycznym systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK); prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału; udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej oraz innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi oraz na wniosek; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ustalanie i pobieranie opłat za udostępniane materiały oraz inne dane dla państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; sporządzanie za każdy miesiąc zestawienia opłat naliczonych i pobranych z tytułu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa obrabiarek numerycznych (tokarki CNC)
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Biecz (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedażusług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)