STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH ORAZ OPŁATY SKARBOWEJ W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH ORAZ OPŁATY SKARBOWEJ W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; wyliczanie 2% zrealizowanych dochodów z tytułu podatku rolnego w związku z koniecznością dokonywania zapłat do Izby Rolniczej; uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald, konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-10-01

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; wyliczanie 2% zrealizowanych dochodów z tytułu podatku rolnego w związku z koniecznością dokonywania zapłat do Izby Rolniczej; uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald, konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH ORAZ OPŁATY SKARBOWEJ W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3-letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnejWymagania dodatkowe: znajomość przepisów: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o opłacie skarbowej wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu klasyfikacji budżetowej, rachunkowości organów podatkowych; mile widziany staż pracy w księgowości; mile widziana praca w administracji publicznej; odpowiedzialność; zaangażowanie; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra organizacja pracy własnej.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kwestionariusz osobowy; kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją odnośnie przetwarzania danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości w terminie do dnia 8 października 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 02.10.2018

Oferta pracy ważna do: 08.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 000 PLN

maszynowe mycie hali produkcyjnej
GRUPA S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Prandocin-Iły (małopolskie)

PAKOWACZ - 11 - 12 PLN

pakowanie artykułów spożywczych
Interkadra Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Niedźwiedź (małopolskie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW - 2 600 - 3 200 PLN

Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni - 2017-12-29 - Bochnia (małopolskie)

STANOWISKO DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 500 PLN

Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-04-14 - Jaraczewo (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁATY ZASIŁKÓW - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KELNER - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

fakturowanie, odbieranie telefonów, obsługa klienta, wprowadzane zakupów, wystawianie dokumentów wz
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Dobczyce (małopolskie)

OPERATOR TUNELU AERODYNAMICZNEGO - do 3 000 PLN

Obsługa klientów aerotunelu; umiejętność spotowania; obsługa urządzeń tunelu aerodynamicznego; szkolenie latania płaskiego; szkolenie latania wertykalnego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Mory (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

przewóz towarów po krajach UE, Rosji i Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łukowisko (lubelskie)

MONTER KONSTRUKCJI - od 2 100 PLN

ref wyn.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)

FRYZJER - 900 - 1 600 PLN

Strzyżenie, farbowanie.
Krystian Grabowski - 2016-01-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Kasjer-Sprzedawca
Renata Przybylska - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Opróżnianie skrzynek nadawczych, wydawanie przesyłek awizowanych, obsluga systemu Poczta 2000
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chojna (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R58/0177-58/17 - od 2 000 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 3 000 PLN

wykszałcenie średnie, prawo jazdy kat. B, sprzedaż towarów w centrum ogrodniczym, układanie towarów na półkach,
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Michałów-Reginów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-20 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO PRACYDS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHUW WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWYCH - 1 017,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pabianice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca mna stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Grodków (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)

STOLARZ - SZLIFIERZ - od 2 600 PLN

obróbka szlifierska materiałów drewnopochodnych
AGNIESZKA DOMINIK FARWE - 2018-07-20 - Żory (śląskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA(NR 7872) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ-PIZZER - do 2 400 PLN

Przygotowanie pizzy i potraw kuchni wloskiej zgodnie z recepturą pracodawcy, dbanie o czystość stanowiska pracy, Praca na umowę zlecenie, 160 godzin pracy w miesiącu, 7 dniowy cykl pracy, praca wg grafiku w przedziale czasowym: 12:00-22:00. Stawka godzinowa: 15 zł/godz. brutto. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

księgowanie, listy płac, rozliczenia ZUS. Praca w godzinach od 11:00 do 19:00
Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa - 2017-08-16 - Bachowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)