STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW Bochnia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, techniczne, kierunek: budownictwo lądowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo lądowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo lądowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne (preferowane budowlane). Znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność sporządzania i weryfikacji kosztorysów, samodzielność w pracy, zdolności negocjacyjne, kultura osobista i otwartość w kontaktach międzyludzkich, umiejętność pracy zespołowej, dobra znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel), znajomość zagadnień i przepisów z zakresu ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i prawa spółdzielczego. Wymagane min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Gen.Jakubowskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV(ze zdjęciem) wraz z listem motywacyjnym prosimy składać w Sekretariacie Spółdzielni lub przesłać pocztą elektroniczną na adres praca (at) smbochnia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Gen.Jakubowskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wynajem i zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 29.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lipsko (mazowieckie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Załadunek towaru, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Mikstat (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :1) sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości wraz z całą procedurą od chwili przeznaczenia nieruchomości do zbycia: w drodze przetargu oraz rokowań : działki budowlane, działki pod budowę garaży, nieruchomości zabudowane, w tym również garaże i lokale użytkowe; w drodze bezprzetargowej: realizacja roszczenia właścicieli lokali, w celu spełnienia wymogów działki budowlanej, na poprawę warunków zagospodarowania już posiadanej nieruchomości, na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, sprzedaż nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego, sprzedaż garaży posiadaczom samoistnym,2) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych na rzecz najemców i związane z lokalami mieszkalnymi zmiany umów notarialnych w sprawie numeracji lokali, zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, powierzchni, zmiany wpisów w księgach wieczystych,3) ustalanie wysokości pierwszej opłaty za ustanowienie użytkowania wieczystego gruntów na rzecz Spółdzielni,4) przygotowanie dokumentacji i umów na wyceny nieruchomości przygotowywanych do zbycia,5) przekazywanie nabywcom granic nieruchomości w terenie,
Urząd Miasta Kętrzyn - 2016-08-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
sortowanie materiału poprodukcyjnego
MAT S.C. Ilona Dumin-Misiek, Szymon Misiek - 2018-01-23 - Wręczyca Wielka (śląskie)
stróżowanie
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie polityki magazynowej(stany magazynowe, dokumentacja sprzedażowa i magazynowa i inne, obsługa magazynowo-sprzedażowa, prowadzenie biura, praca też w terenie woj. podkarpackiegopraca na jedną zmianę od 9.00-17.00
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2018-03-26 - Przyłęk (podkarpackie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
praca na budowach, delegacje, praca Niemcy, Szwecja, Dania
floor2ceiling Maciej Krakowski - 2018-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA ORAZ NADZÓR MASZYN I URZĄDZEŃ ODLEWNICZYCH, EKSPLOATACJA MASZYN ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ, KONTROLA JAKOŚCI GOTOWYCH ODLEWÓW
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Szarlejka (śląskie)
1)opracowywanie wniosków i koordynacja projektów związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;2)koordynacja działań związanych z przygotowywaniem i realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych Gminy objętych formułą Zintegrowanych Porozumień Terytorialnych dla Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska; 3)przygotowywanie okresowych informacji, sprawozdań, analiz oraz ankiet, z zakresu realizowanych wniosków i koordynowanych projektów; Szczegóły oferty na stronie (http:// bip.kobylnica.tensoft.plwynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od doświadczenia zawodowego; godz. pracy 8.30-16.30 w poniedziałki, 7.30-15.30 od wtorku do piątku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10.00-12.30
URZĄD GMINY KOBYLNICA - 2017-06-23 - Kobylnica (pomorskie)
- przygotowanie potraw zgodnie z menu lokalu- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JARO" Jarosław Świercz - 2016-10-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Dział pośrednictwa i poradnictwa zawodowego-pozyskiwanie wolnych miejsc pracy, przyjmowanie ofert pracy, ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy, wprowadzanie ofert do programu komputerowego, kojarzenie ofert pracy z bezrobotny(wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy), udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gdynia (pomorskie)
praca na dworze przy przejściu dla pieszych
Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Władysława Broniewskiego - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie indywidualnej diagnozy dziecka i planu pracy z dzieckiem, opracowanie i organizacja zajęć terapeutycznych, uczestnictwo w zespole do okresowej oceny sytuacji dziecka, stałe poradnictwo psychologiczne dla rodziców.
PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA "PRZYSTAŃ" - 2017-03-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Karpacz (dolnośląskie)
Praca polega na nawiązywaniu kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania.
Polskie Biuro Odszkodowań Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-04-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Dynów (podkarpackie)
w zakresie stanowiska pracy
Budrem Nowik sp.z.o.o - 2016-09-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace ciesielskie
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Jaczów (dolnośląskie)
Obsługa kosiarki, dbanie o porządek na określonym terenie. WYMAGANIA: umiejętność obsługi kosiarki.
"SKAREM" Sp. z.o.o. - 2016-04-14 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowywanie różnego rodzaju potraw z zastosowaniem maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładzie gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
montaż stolarki przy budowie stoisk targowych
EXPO EXPERT Andrzej Traczyk - 2017-09-08 - Raciąż (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
naprawa i utrzymanie ruchu maszyn
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Montaż ścian gipsowo-kartonowych. Szpachlowanie.
RENOVA SP. Z O.O. - 2016-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
WYKŁADANIE TOWARU ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANDARDEM
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i organizowanie prac podległych pracowników, zapewnienie porządku i czystości na terenie obiektu oraz wysokiego standardu obsługi gości, bezpośrednia obsługa recepcji praca w godzinach 8.00 - 16.00
O. S. T. "GROMADA" - Międzyzdroje - 2017-05-24 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)