Praca STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU.

STANOWISKO DS. PLANOWANIA, SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2 600 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. planowania, sprawozdawczości i rozliczeń należy:1.W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,3)sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,4)przygotowywanie projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zmian w budżecie departamentu,5)bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków,6)bieżące monitorowanie zmian budżetowych, w tym zmian w montażach finansowych realizowanych projektów unijnych.2.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)ścisła współpraca z Departamentem Budżetu w zakresie niezbędnym do należytego wykonywania powierzonych obowiązków,2)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,3)ścisła współpraca z Biurem zamówień publicznych w zakresie tworzenia i monitoringu planu zamówień publicznych oraz ewidencji umów zawieranych przez Departament,4)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez nadzór na prawidłowym zabezpieczaniem środków stanowiących wkład własny Miasta Chełm dla potrzeb przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-29 - Chełm (lubelskie)