STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów ZUS
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019
Data zakończenia pracy: 29.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o komornikach sądowych, znajomość ustawy o kosztach komorniczych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych, stanowczość/pewność siebie, umiejętność przekonywania, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43bf684e3a10e979db8bdcef48fa99fc
Podobne oferty pracy
Praca w Toruniu, obsługa incydentów w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego zakładu, utrzymuje i monitoruje wskazany poziom usług IT w zakresie nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu, wspiera użytkowników w ramach wdrożeń oprogramowania i procedur w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu,uczestniczy w pracach projektowych, wdrożeniowych i testowych w obszarze nadzorowanym przez dane CWI, proponuje usprawnienia dla realizowanych procesów i aktualizacji wykorzystywanej dokumentacji, sporządza raporty w zakresie realizacji zadań.
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pokoi pod nieobecność gości i przygotowywanie do przyjęcia nowych gości, sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych i ciągów komunikacyjnych. Zatrudnienie na umowę zlecenie na okresie próbnym (3 m-ce). Praca w godz. 7-15 wg grafiku w Dźwirzynie, również w sobotę i niedzielę. Pracodawca zapewnia wyżywienie.
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
obsługa masowego nadawcy, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek rejestrowanych, awizowanie przesyłek rejestrowanych
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Sulęcin (lubuskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Pomiar, analiza i monitorowanie ryzyk istotnych występujących w Banku, sporządzanie okresowych: miesięcznych /kwartalnych sprawozdań z realizacji planu finansowego Banku, 2.Sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej dla NBP, BFG, KNF, GUS, GIIF itd3.Sporządzanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych banku, 4.Monitorowanie realizacji przyjętej strategii działania Banku oraz sporządzanie informacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej, 5.Dokonywanie wymaganych (co najmniej raz w roku) przeglądów i weryfikacji regulacji wewnętrznych oraz limitów wewnętrznych oraz opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem oraz szacowania kapitału wewnętrznego,6.Opracowywanie propozycji limitów i/bądź warunków brzegowych dla poszczególnych ryzyk
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-10-01 - Szczekociny (śląskie)
- sprzedaż i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu,- dbanie o towar w sklepie- obsługa kasy fiskalnej - przygotowywanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sulęcin (lubuskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Drezdenko (lubuskie)
wprowadzanie danych księgowych do systemu komputerowego
EXPERT Biuro Rachunkowe Emilia Jabłońska - 2018-05-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa baru, wydawanie posiłków
GASTRONOMIA - LE TRONG - 2017-09-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Sortowanie i cenowanie towaru.Pozycjonowanie i wykładanie towaru według norm.Przyjmowanie oraz sporządzanie zamówień.Obsługa terminala płatniczego.Obsługa klienta, pomoc w doborze towaru.Projektowanie oraz przygotowywanie i tworzenie witryn sklepowych.Przygotowywanie promocji oraz akcji rabatowych.Sporządzanie raportów dobowych, okresowych oraz raportu z terminala.Dobór odpowiednich stylizacji oraz pokazywanie trendów w modzie.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Wieluń (łódzkie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-08-12 - Żary (lubuskie)
opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym budynku i pomieszczeń
ROLA Sp. z o.o. - Człuchów - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych w wydziale organizacji
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pomiechówek (mazowieckie)
przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni orientalnej tj.: kulfi, samosy, sarma itp., przygotowywanie sosów napojów
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Łazy (mazowieckie)
według stanowiska
Instalatorstwo Elektryczne - Szymon Woźniak - 2018-03-16 - Wołomin (mazowieckie)
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace na składzie węgla, dowóz do klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krzyworzeka (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno Techniczny; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; zlecanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach, na wysokościach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/702.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-29 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie księgowości firmy
GUST Sp. Jawna Mariusz Borysiuk & Waldemar Krypa - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Praca w Aptece w godz. 8.00 - 20.00,-Kontakt telefoniczny 512-819-559-Kontakt e-mailowy: apteka.praca (at) interia.pl
"APTEKA DYŻURNA" KASZUBY STASIEWICZ SP. J. - 2016-08-23 - Tczew (pomorskie)
Drukarz tkaninobsługa drukarki DTG do nadruku na tkaninach, przygotowanie projektów do drukarki, konserwacja i eksploatacja drukarki DTGwykształcenie: min zawodowe,staż pracy: bez wymagań, umiejętności specjalności: znajomość programów graficznych
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Brzeg (opolskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Nadleśnictwie w Michałowie.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Pińczów (świętokrzyskie)
I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1) informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2) gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3) planowania przestrzennego i architektury,4) budownictwa i infrastruktury,5) organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-22 - Chełm (lubelskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami oraz scaleniami nieruchomości;2. Reprezentowanie gminy Ustka w procedurze wskazania granic działek wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości oraz wskazywanie granic nabywcom nieruchomości;3. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości z gminnego zasobu mienia komunalnego, zgodnie z procedurą przetargową i obowiązującymi przepisami oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych;4. Przygotowywanie planu sprzedaży nieruchomości i harmonogramu przetargów oraz prowadzenie rejestru mienia gminnego wraz z jego bieżącą aktualizacją;5. Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży nieruchomości, udostępnianie materiałów i informacji, publikacja na gminnych serwisach internetowych;6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących terenów inwestycyjnych gminy Ustka oraz udział w imprezach i targach dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy;7. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy Ustka;8. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych wraz z ewidencją podatku od czynności cywilnoprawnych.9. Nadawanie nazw ulic i placów oraz prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków wraz z prowadzeniem i bieżącą aktualizacją numerycznej bazy dot. nazewnictwa ulic i numeracji budynków.10. Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytkowania rolnego i leśnego oraz ze zmianą klasyfikacji gruntów;11. Nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi oraz nad sprawami zleconymi do Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Słupsku, jak również zlecanie i nadzór nad umowami dotyczącymi wycen nieruchomości;12. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań dotyczących przetargów na prace geodezyjne.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-03 - Ustka (pomorskie)
Zakres zadań:administrowanie serwerami pracującymi pod systemami operacyjnymi Windows
Urząd Miejski - 2017-11-08 - Jaworzno (śląskie)