STANOWISKO DS. WSPARCIA PROCESÓW INFORMATYCZNYCH Toruń oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA PROCESÓW INFORMATYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca w Toruniu, obsługa incydentów w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego zakładu, utrzymuje i monitoruje wskazany poziom usług IT w zakresie nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu, wspiera użytkowników w ramach wdrożeń oprogramowania i procedur w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu,uczestniczy w pracach projektowych, wdrożeniowych i testowych w obszarze nadzorowanym przez dane CWI, proponuje usprawnienia dla realizowanych procesów i aktualizacji wykorzystywanej dokumentacji, sporządza raporty w zakresie realizacji zadań.

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w Toruniu, obsługa incydentów w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego zakładu, utrzymuje i monitoruje wskazany poziom usług IT w zakresie nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu, wspiera użytkowników w ramach wdrożeń oprogramowania i procedur w obszarze nadzorowanym przez dane CWI dla całego Zakładu,uczestniczy w pracach projektowych, wdrożeniowych i testowych w obszarze nadzorowanym przez dane CWI, proponuje usprawnienia dla realizowanych procesów i aktualizacji wykorzystywanej dokumentacji, sporządza raporty w zakresie realizacji zadań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. WSPARCIA PROCESÓW INFORMATYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość baz danych DB2 i PostgreSQL, znajomość serwera procesów Camunda, znajomość oprogramowania Apache HTTP Serwer i Apache Tomcat, znajomość protokołów SOAP i REST,umiejętność czytania i analizy logów aplikacyjnych, umiejętność czytania dokumentacji użytkowej i projektowej, umiejętność współdziałania w rozproszonym zespole, umiejętność pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, nastawienie na wyniki konsekwencja w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejcse składania dokumentów: ZUS Oddział w Opolu Wydział Kadrowo- Płacowy, ul.Wrocławska 24, 45-701 Opole. Dokumenty aplikacyjne można przesłać pocztą. Rozmowa kwalifikacyjna w Opolu. Wymagane dokumenty: CV+skierowanie, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych

Data dodania oferty pracy: 03.10.2019

Oferta pracy ważna do: 16.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb66beb7fbda83210ac34859f22b8162

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHNI - od 1 300 PLN

- pomoc w przygotowywaniu obiadów:- obsługa pieca konwekcyjno-parowego Rational Combi Master Plus 16E;- obsługa wakowarki próźniowej Hendi Profi Line; - obsługa thermomixa TM5;- obsługa patelni gazowej EGAZ PE-1; - przygotowanie dań kuchni ukraińskiej;
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 500 PLN

Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.
Urząd Gminy Ustka - 2019-08-04 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI OKIEN - od 2 000 PLN

Praca przy produkcji okien, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Grójec (mazowieckie)

MONTER - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Chojnice (pomorskie)

MECHANIK - WULKANIZATOR - od 2 100 PLN

mechanik - wulkanizator
SERWIS OPON Marek Kubicki - 2018-09-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SZWACZKA - od 1 950 PLN

krojenie tkanin, szycie pokrowców na meble z tkanin, skór, wykonywanie prototypów
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-10-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 006 PLN

utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętówprzygotowywanie warzyw i owoców – obieranie, krojeniegastronomiczny rozbiór mięsawykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z poleceniem kucharzaporcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnychzabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowychprzestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych
ALIMAT GROUP SP. Z O.O. - 2020-04-11 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 4 836 PLN

pozyskiwanie i zatrudnianie pracowników, tworzenie akt osobowych, załatwianie wszelkich spraw urzędowych
THE LONG TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-27 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO SPAWALNICZE - od 2 500 PLN

spawanie konstrukcji metalowych
UNIMET POZNAŃ - 2016-06-21 - Poznań (wielkopolskie)

MONTER INSTALACJI C.O. GAZ, WOD.-KAN. - 2 250 - 3 100 PLN

Praca w zakresie instalacji C.O., Wodno-Kanalizacyjnych.
BOLESŁAW ZYGMUNT-USŁUGOWY ZAKŁAD WOD-KAN GAZ C.O STUDNIARSKI - 2019-02-25 - Leżajsk (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowaniu posiłków.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 109,8 PLN

Przygotowanie miejsca pracy przed wydawniem posiłków, dbanie o porządekw kuchni (obieranie, krojenie, szatkowanie itp.), doraźna pomoc kucharzowi. Rozwożenie posiłków. Godziny pracy wg grafiku.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE KIK Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK PRZEŁADUNKOWY - od 2 500 PLN

czyszczenie wagonów po rozładunku
PKP CARGO CONNECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Zalesie (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska; 2. przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne); 3. prowadzenie ewidencji osobowej dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych; 4. prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi dyrektorów szkół i placówek oświatowych; 5. prowadzenie spraw związanych z oceną pracy dyrektorów, w zakresie kompetencji organu prowadzącego; 6. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyrektorom i nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska; 7. prowadzenie rejestru skarg oraz wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków); 8. przygotowywanie postępowań konkursowych na dyrektorów szkół i placówek oświatowych (przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji); 9. prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych; 10. przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania; 11. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego; 12. prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych; 13. przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustaleniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-31 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KREDYTÓW - od 3 500 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2500 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej http://bip.um.slupsk.pl/praca/674.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 100 PLN

- PRACA NA OBSZARZE KUCHNI, - PRACA NA OBSZARZE SERWISU, - OBSŁUGA GOŚCIA,
PROSPERITY BARABARA GROENWALD-NAKONOWSKA POZNAŃ - 2018-09-24 - Pniewy (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 250 PLN

- Obsługa klienta, wykładanie towaru, praca na kasie fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej. Mile widziana Książeczka sanepidu. Uczciwość, pracowitość oraz chęć do pracy. CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 502-358-997) w godzinach 8:00-21:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Warszawska 67, 40-010 Katowice) lub e-mail: pawelmyslak (at) op.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE J.P.M. PAWEŁ MYŚLAK - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH,KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJI NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚCI DO PRACY ZMIANOWEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRACA W GODZINACH 06.45-21.00WYNAGRODZENIE: UMOWA O PRACĘ-PEŁNA KWOTA 1,0 ET 2500,00 BRUTTO+PREMIA CZASOWO JAKOŚCIOWA 210 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,9ET - 2250,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 189 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,875ET - 2187,50 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 183,75 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,75ET - 1875,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 157,50 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA 0,5 ET - 1250,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 105 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA UMOWA ZLECENIE-STAWKA GODZINOWA
POCZTA POLSKA SA - 2018-12-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Opatów (świętokrzyskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 997,4 PLN

mycie, karmienie, podawanie leków i organizowanie czasu wolnego podopiecznemu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Psary (dolnośląskie)

TECHNIK ELEKTRYK - od 2 100 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - do 1 000 PLN

-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - od 2 200 PLN

opieka nad wychowankami oraz prowadzenie dokumentacji grupy, urlopowanie wychowanków w domu rodzinnym, dokonywanie zakupów spożywczych i przygotowywanie śniadań i kolacji na podstawie wspólnie opracowanych jadłospisów, współdziałanie z lekarzem i pielęgniarką w zakresie utrzymania dobrego stanu zdrowia wychowanków oraz opieka w czasie choroby
Dom Dziecka - 2016-09-14 - Police (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI ŚNIADAŃ - do 2 100 PLN

przygotowywanie i dbałość o jakość i formę serwowanych bufetów śniadaniowych; przygotowywanie sali restauracyjnej na przyjęcie gości; przyjmowanie i realizowanie zamówień room service zgodnymi ze standardami sieci Qubus Hotel
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gliwice (śląskie)

MALARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI I WYROBÓW METALOWYCH - od 2 600 PLN

Nakładanie powłok lakierniczych na wyroby metalowe iczęści różnego rodzaju maszyn i sprzętów , pojazdów mechanicznych.
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Dylewo (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat