STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/III Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/III
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:administrowanie serwerami pracującymi pod systemami operacyjnymi Windows
Data publikacji: 2017-11-08
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:administrowanie serwerami pracującymi pod systemami operacyjnymi Windows
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/III
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie techniczne, udokumentowane świadectwem ukończenia szkoły średniej, zaawansowana znajomość obsługi komputera, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniemkandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym.Wymagania dodatkowe: znajomość administracji systemami operacyjnymi Windows, znajomość technologii DHCP i DNS, umiejętność diagnozowania sprzętu komputerowego, umiejętność diagnozowania usterek w sieciach LAN, systematyczność i skrupulatność, terminowość, kreatywność i komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym IT/III zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceZatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (dostępnego nastronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok.225), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystaćz uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych /Dz. U.z 2016 r., poz. 902 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 listopada 2017 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Informatyki w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.69.2016 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 28 lipca 2016 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie elementów drewnianych okien i drzwi na podstawie dokumentacji i rysunków technicznych przy pomocy narzędzi ręcznych (pilarka, ściski stolarski, wiertarko-wkrętarka, dłuta i strugi, narzędzia pomiarowo-kontrolne:miary i kątowniki) oraz mechanicznych (piła formatowa, strugarka, wyrówniarka, strugarka grubiarka, frezarka górnowrzecionowa, frezarka dolnowrzecionowa, prasa hydrauliczna, szlifierka oscylacyjna).
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Płock (mazowieckie)
Prace budowlane, wykonywanie pokryć dachowych, prace przygotowawcze.
PAVLO - DACHY Paweł Mucha - 2016-06-16 - Zagaje (świętokrzyskie)
zgodny
Wytwórnia Opakowań Blaszanych "BECZKOPOL" Sp z o.o. - 2018-08-29 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
terapia osób niepełnosprawnych intelektualnie
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Świnoujściu - 2016-12-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa magazynu,w zastępstwie: dowóz towaru do klienta. Praca od 7-15
Bester Łukasz Bloch - 2017-11-21 - Opole (opolskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.2.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: sprawdzanie pod względem finansowym zapisów umów z dostawcami w zakresie zaciąganych przez jednostkę zobowiązań; sprawdzanie i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych; wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową w programie Rozliczenie Zakupu; prowadzenie rejestru zakupu VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; przygotowanie danych dotyczących podatku naliczonego do deklaracji VAT-7; rozliczanie VAT niepodlegającego odliczeniu; sporządzanie deklaracji VAT i JPK; dekretowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług na wyciągach bankowych; księgowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej rozrachunków z dostawcami; rozliczanie rozrachunków z dostawcami w programie Finansowo-Księgowym; prowadzenie korespondencji z dostawcami w zakresie otrzymanych dokumentów zakupu; wystawianie not korygujących; sprawdzanie i uzgadnianie potwierdzeń sald przysłanych przez dostawców;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu dań wg. receptury azjatyckiej i arabskiej, dbanie o porządek i higienę w kuchni
Shamsuzzaman Khan VISION 48 - 2017-11-14 - Raszyn (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakty telefoniczne z klientami indywidualnymi, umawianie spotkań, prezentowanie oferty firmy, dbanie o jej pozytywny wizerunek.
kontakt przez OHP - 2017-08-16 - Przemyśl (podkarpackie)
obróbka elementów metalowych, czyszczernie przenoszenieskrecanie i szlifowaniea Praca w Namysłowie w Metalowcu
Agencja Pracy Tymczasowej Group Magdalena Więcek - 2017-08-22 - Namysłów (opolskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku chińskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Babice (małopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; Kilkuletnie doświadczenie w branży wentylacji i klimatyzacji; Czytanie rys. technicznego; Obsługa elektronarzędzi; Samodzielność; Wykonywanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; Montaż urządzeń chłodniczych; Uruchamianie urządzeń; Serwis i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych; Miejsce pracy: woj. Śląskie
PALICZKA JERZY EKO-KLIMAT - 2016-01-11 - Gliwice (śląskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Świebodzin (lubuskie)
- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji odzieży damskiej. Krojenie produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzętu, prace ziemne
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "DEL-SA" ZBIGNIEW DETKA - 2018-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
1)prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych,2)współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola w zakresie sporządzania arkuszy organizacyjnych,3)sprawowanie nadzoru nad awansami zawodowymi nauczycieli,4)współpraca ze związkami zawodowymi nauczycieli,5)organizowanie dowozu uczniów do szkół z terenu gminy,6)organizowanie dojazdów uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych,7)sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników placówek oświatowych spraw pracowniczych nauczycieli,8)nadzór nad taborem gminnym, w tym planowanie i realizacja zakupów oraz remontów samochodów, autobusów,9)nadzorowanie pracy kierowców taboru gminnego.
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-01-24 - Potęgowo (pomorskie)
wypiek pizzy, przygotowanie stanowiska pracy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. SŁAWOMIR CZAJKA, ARKADIUSZ METTO - 2017-05-15 - Opoczno (łódzkie)
wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów, ich przechowywaniem i reponatą, zakładanie akt płatników składek, wysyłanie dowodów wpłaty na opłacanie składek ubezpieczeniowych, redagowanie pism wychodzących z Placówki, podział i rejestracja poczty wpływającej, ewidencjonowanie poczty, przygotowywanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bochnia (małopolskie)
Dbanie o czystość, porządek i estetyczny wygląd pomieszczeń.
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu - 2017-10-26 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie mile widziane; upr. SEP do 1 KV; prawo jazdy kat. B; montaż,konserwacja i produkcja wind i sterowań; miejsce pracy: teren śląska;
Zakład Dźwigowy Zygmunt Grocholski - 2016-06-30 - Gliwice (śląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Choszczno (zachodniopomorskie)
obsługa wózka widłowego przy linii produkcyjnej, dostarczanie i odbieranie asortymentu na produkcję, obsługa urządzeń przy linii produkcyjnej
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2015-11-04 - Zielona Góra (lubuskie)
robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Naprawa samochodów osobowych
WŁODZIMIERZ PIASKOWSKI AUTO SERWIS - 2018-01-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)