STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R9/0526-144/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R9/0526-144/17
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2017-02-02
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R9/0526-144/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości należy dostarczyć do 14.02.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 14.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transport drogowy, przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Mogielnica (mazowieckie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Doręczanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Brzeźnica (lubuskie)
wynagrodzenie 12 netto/h
CATERING OLIMP S.C. HANNA ISKRA, JAKUB PRZYBYSZEWSKI - 2018-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie. Praca na pół etatu, co drugi dzień. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: bufet.patryk (at) onet.eu lub osobisty.
PUH PATRYK JAN SADOWSKI - 2017-04-13 - Rybnik (śląskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opieka nad dziećmi i młodzieżą przebywającymi w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
Dom Św. Faustyny- Nie Lękajcie się Caritas Diecezji Ełckiej - 2018-01-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
-Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie dokumentacji-Wydawanie towarów z magazynu na podstawie dokumentów rozchodowych Wz.-Układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej-Sprawdzanie terminów ważności i trwałości towarów-Utrzymywanie porządku i czystości w magazynie-Prawidłowe oznakowanie towarów umieszczonych w magazynie-Udział w inwentaryzacjach zdawczo-odbiorczych-Wyjaśniania przyczyn powstawanie różnic w stanie ilościowym towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wykonywanie nawierzchni z kostki, płyt kamiennych lub betonowych oraz innych materiałów.
Firma Handlowo - Produkcyjno - Usługowa ROTOS - 2017-03-13 - Brzesko (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE, URUCHOMIENIE I OBSŁUGA MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE
"OMEGA PLUS" Grzegorz Wolak - 2017-05-18 - Złoty Stok (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
Sprzedaż wyrobów wędliniarskic, mięsa, drobiu, serów na stoisku firmowym "PEKMAR" znajdującym się w sklepie TESCO w Kielcach ul. Bohaterów Warszawy 10
PEKMAR SP. Z O.O. - 2016-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wypiek pieczywa
Piekarnia s.c. Marta, Mariusz i Jerzy Domeraccy - 2016-08-03 - Koniecwałd (pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany ośmiogodzinne: ranna (6:00) i południowa (11:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Radomsko (łódzkie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, glazurnik.
ZAKŁAD Remontowo Budowlany Mieczysław Skupniewicz - 2017-07-20 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Januszowice (małopolskie)
udział w projektowaniu
Ryszard Łopusiewicz Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "Abrys" - 2018-08-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Instalowanie centralnych odkurzaczy
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Obrowo (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu kancelaryjnego i przygotowanie wysyłki do świadczeniobiorców i świadczeniodawców, wysyłanie skierowań do weryfikacji i prowadzenie dokumentacji, wysyłka pism i archiwizacja dot. zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, chronologiczne katalogowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe zgodnie z datą wpływu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olkusz (małopolskie)
przygotowanie deserów, napojów, obsługa klientów, parzenie kawy, przygotowywanie napojów alkoholowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Tarnów (małopolskie)
do uzgodnienia
CHELIOS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
obsluga klienta w kawiarni
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe GOCCA Małgorzata Koroblewska - 2018-08-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prace brukarskie.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Niezabyszewo (pomorskie)
Prowadzenie codziennego rozliczania utargów, zarzadzanie pracownikami - ustalanie zmian pracy, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Stróżówka (małopolskie)