STANOWISKO ANALIZ RYZYKA, PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI Szczekociny oferta pracy Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Stanowisko: STANOWISKO ANALIZ RYZYKA, PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Pomiar, analiza i monitorowanie ryzyk istotnych występujących w Banku, sporządzanie okresowych: miesięcznych /kwartalnych sprawozdań z realizacji planu finansowego Banku, 2.Sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej dla NBP, BFG, KNF, GUS, GIIF itd3.Sporządzanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych banku, 4.Monitorowanie realizacji przyjętej strategii działania Banku oraz sporządzanie informacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej, 5.Dokonywanie wymaganych (co najmniej raz w roku) przeglądów i weryfikacji regulacji wewnętrznych oraz limitów wewnętrznych oraz opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem oraz szacowania kapitału wewnętrznego,6.Opracowywanie propozycji limitów i/bądź warunków brzegowych dla poszczególnych ryzyk
Data publikacji: 2019-10-01
Lokalizacja: Szczekociny (śląskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Pomiar, analiza i monitorowanie ryzyk istotnych występujących w Banku, sporządzanie okresowych: miesięcznych /kwartalnych sprawozdań z realizacji planu finansowego Banku, 2.Sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej dla NBP, BFG, KNF, GUS, GIIF itd3.Sporządzanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych banku, 4.Monitorowanie realizacji przyjętej strategii działania Banku oraz sporządzanie informacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej, 5.Dokonywanie wymaganych (co najmniej raz w roku) przeglądów i weryfikacji regulacji wewnętrznych oraz limitów wewnętrznych oraz opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem oraz szacowania kapitału wewnętrznego,6.Opracowywanie propozycji limitów i/bądź warunków brzegowych dla poszczególnych ryzyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ANALIZ RYZYKA, PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczekociny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczekociny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Stefana Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Szczekociny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczekociny
Ulica pracodawcy: Stefana Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pozostałe pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.10.2019
Data dodania oferty pracy: 01.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35c4a98bebd5c8dc8fcbbf3b461d6e46
Podobne oferty pracy
porządkowanie i archiwizacja dokumnetacji medycznejwykonywanie prac administracyjnychpomoc w prowadzeniu dokumentacji komórki organizacyjnejwprowadzanie informacji do sieci komputerowejwspółpraca z innymi komórkami szpitala w zakresie obowiązków administracyjnychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Nadzór nad całokształtem spraw związanych ze studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego Gminy.2. Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego tj. udziałw dyskusjach publicznych, nadzór nad projektowaniem MPZP oraz procedurąplanistyczną, dokonywanie ocen aktualności dokumentów planistycznych orazprzygotowywanie analiz, jak również nadzór nad właściwym i terminowymwykonywaniem planów będących w trakcie opracowania.3. Dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Ustka iprzygotowywanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawachsporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z Uzdrowiskiem.5. Współdziałanie z administracją rządową i samorządową w sprawie nadzoruurbanistycznego i inwestycyjno budowlanego.6. Koordynowanie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowyoraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także spraw geodezyjnych,dotyczących podziałów, scaleń oraz rozgraniczeń nieruchomości, w tym udzielaniekonsultacji geodezyjnych.7. Reprezentowanie Gminy Ustka w procedurze wskazywania granic nieruchomościwchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości.8. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem niezbędnych dokumentów doprzeprowadzenia przetargów na prace geodezyjne, wyceny nieruchomości,opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ogłoszeńprasowych oraz sporządzania zmian i nowych dokumentów planistycznych.9. Udzielanie informacji na temat terenów inwestycyjnych Gminy Ustka.10. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własnośćGminy Ustka.11. Koordynowanie prac związanych z tworzeniem zasobów nieruchomości na celebudowlane, promowaniem gminnych nieruchomości oraz przygotowanie iuczestnictwo w imprezach związanych z promocją terenów inwestycyjnych.12. Zarządzanie i kierowanie pracą Referatu geodezji, ochrony środowiska i rolnictwa.Umowa na czas określony 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 z wyłączeniem środy: 7.30- 17.00 i piątku: 7.30- 14.00. Więcej informacji na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-04 - Ustka (pomorskie)
Praca na podjeździe, obsługa osób tankujących paliwo, dbanie o czystość. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 11-19
DANTO Damian Pisarek - 2017-10-26 - Pęcice (mazowieckie)
opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wyrób i wypiek ciastek i ciasta
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Rucianem Nidzie - 2019-03-29 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
pakowanie mebli zgodnie z wytycznymi
LIBRO Marek Liberacki Lubawa - 2016-10-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Służba w oddziale penitencjarnym w kontakcie z osobami pozbawionymi wolności oraz służba patrolowa na terenie jednostki. Praca od poniedziałku do piątku lub od poniedziałku do niedzieli, na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony poprzedzonej 2-letnim okresem służby przygotowawczej. Rozpoczęcie pracy od listopada2017/marca2018.
ARESZT ŚLEDCZY w Bielsku-Białej - 2017-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
zamawianie towaru, sporządzanie sprawozdań,
Szkola Podstawowa nr 4 - 2018-10-24 - Czeladź (śląskie)
Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
Kierowca ciągnika siodłowegoWynagrodzenie 1850,00 zł brutto + diety
Transport Ciężarowy Krystyna Sulich - 2016-09-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-09-27 - Biłgoraj (lubelskie)
Sortwanie opakowań
ABA - SERVICE SP. Z O.O - 2016-04-20 - Puławy (lubelskie)
jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
załadunek towaru w Stawigudzie, dystrybucja teren Morąg lub Iława. Godziny pracy 8.00-16.00
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DAVSTAR MIECZYSŁAW BURCHACKI - 2019-11-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Milówka (śląskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/407338/files/ogloszenie_wski.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 29 stycznia 2018 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-01-25 - Tczew (pomorskie)
Ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości oraz rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-05-18 - Żary (lubuskie)
oklejanie i przepakowywanie produktów na zakładzie produkcji, dbałość o jakość produkowanego i pakowanego wyrobu, wypełnianie prostych raportów dotyczących procesów co-packingowych
ETC Group Sp. z o.o. (Agencja Pracy PowerJobs) - 2018-02-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace gastronomiczne
PPUH Sławomir Perowicz - 2017-12-05 - Łąg (pomorskie)
dekarz
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Nacpolsk (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńkadrowych. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- sprzedaż produktów GSM i telefonów- dbanie o ekspozycję i wizerunek firmy- przyjmowanie dostaw- obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy
iCASE POLSKA - 2019-01-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Programowanie aplikacji na potrzeby firmy i jej klientów, tworzenie oprogramowania i systemów oraz ich wdrażanie
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości, podstawy pełnej księgowości w programie Rewizor, sporządzanie list płac w programie kadrowo-płacowym, Gratyfikant,kontrola dokumentów, obsługa porgramu Płatnik
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zambrów (podlaskie)
Obcinanie nitek, rzepów, gumek
ESTA LAB Elżbieta Labas - 2016-08-17 - Legnica (dolnośląskie)