STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Data publikacji: 2018-09-27

Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2018

Data zakończenia pracy: 22.01.2019

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia.

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 2-letnie doświadczenie w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Miejsce składania dokumentów: Zakłąd Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj. Termin do którego należy składać dokumenty: 03.10.2018r. - za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: biłgorajski

Gmina pracodawcy: Biłgoraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 103

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2018

Data dodania oferty pracy: 27.09.2018

Oferta pracy ważna do: 03.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

Pomoc drogowa
JĘTCZAK HUBERT- F.H.U.-''CRASH'' - 2015-11-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ANIMATOR KULTURY - od 2 100 PLN

pomoc instruktorom w organizacji zajęc ii imprez organozowanych przez GCKCzi S
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Stary Szelków (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 2 360 PLN

Kompletacja zamówień do drogerii
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Pyskowice (śląskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

wykonywanie deskowania pod stropy, przygotowanie murarskie pomieszczeń pod prace wykończeniowe, prace wykończeniowe pomieszczeń, praca na terenie Zawiercia
"DELTA" Rafał Stępiński - 2016-05-16 - Zawiercie (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Chojnice (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 462,5 PLN

dbanie o czystośc w miejsu pracy
VIRTUAL SOLUTIONS Moniak Nowak - 2016-09-15 - Olkusz (małopolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

PROJEKT FONIC - DORADCA KLIENTA SIECI KOMÓRKOWEJ W JĘZYKU NIEMIECKIM - do 2 000 PLN

- Rejestracja kart telefonicznych,- Opracowywanie wypowiedzeń umów,- Analizowanie potrzeb klienta .
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK ZARZĄDZAJĄCY PRODUKCJĄ - od 1 850 PLN

kierowanie procesem produkcyjnym w przedsiębiorstwie, opracowywanie planów produkcji, organizacja pracy
GFD POLSKIE DRUTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Szczepocice Rządowe (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - 5 - 5,5 PLN

Dozór terenu budowy na terenie sieradza
STW SYSTEM Sp. o.o. - 2016-01-25 - Sieradz (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-29 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 6622) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracy- Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-10-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji , w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-10-18 - Hrubieszów (lubelskie)

STANOWISKO PRACYDS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGOORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK KOMPLEMENTACJI TOWARÓW - od 2 240 PLN

Pracownik komplementacji towarów. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, praca II zmianowa, wynagrodzenie: 2240, 00 zł brutto. Kontakt telefoniczny z pracodawcą: 882-189-747, adres e-mail: joanna.skora (at) manpower.pl. W dniu 22.10.2015 o godzinie 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołowie w pokoju 13 odbędzie się spotkanie z pracodawcą.
MAN POWER - 2015-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA- KASJER - od 2 200 PLN

Sprzedaż, obsługa klienta, wykładzinę towaru. Praca stała, dwuzmianowa w Kołobrzegu/Podczele w godz. 6-22, również w soboty i niedziele.
Sklep Rożek - 2018-07-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT DS OZNAKOWANIA TOWARU - 2 500 - 3 000 PLN

wyksz. średnie,znajomość obsługi komputera,miejsce pracy: Borowiec
"POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Borowiec (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

sporządzanie dokumentacji do ZUS sporządzanie dokumentacji do księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Złotoryja (dolnośląskie)

APARATOWY PROCESU PRODUKCJI - od 2 200 PLN

kontrola procesu produkcji, dbanie o poprawność przebiegu wytwarzania produktu
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w zakładzie
CYNKOMET Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Wyszków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - 1 760 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DO WYDZIAŁU UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw obejmujących koordynację robót w pasie drogowym związanych z wydawaniem przez MZDiK zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celach innych niż transportowe - z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych, prowadzenie rozliczeń związanych z zajęciem pasa drogowego, organizowanie przeglądów pogwarancyjnych, współpraca z inspektorami nadzoru MZDiK. Ogłoszenie dostępne na: http://bip.mzdik.kalisz.pl/praca/575
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-10-26 - Kalisz (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 4 500 PLN

Praca na terenie placu, przestawianie naczep.
P.H.U. Maciej Szost - 2017-08-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

MŁODSZY INSPEKTOR DS ZARZĄDZANIA ZAPASAMI - od 3 000 PLN

Planowanie, monitorowanie poziomu zapasów, planowanie i koordynowanie dostaw do magazynów, kompletacja przesunięć dostaw, współpraca z innymi działami, raportowanie, terminiowe przygotowanie dokumentacji dostaw.
Grupa Żywiec S.A. - 2017-03-03 - Żywiec (śląskie)


Wybierz powiat