STANOWISKO DS. OBSŁUGI RAD SOŁECKICH Świdnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI RAD SOŁECKICH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI RAD SOŁECKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 14.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Droszków (lubuskie)
Serwis maszyn czyszczących, myjących
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Marki (mazowieckie)
bieżący dozór fermy indykówm wykonywanie czynności związanych z dobrostanem zwierząt, transport materiałów ściółkowych i opału
Ferma Drobiu Sławomir Kowalewski - 2017-04-07 - Dziarny (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów komputwrowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych, obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, sporządzanie różnego rodzaju dokumneów firmowych, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, przepisywanie i wysyłanie korespodencji.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Kraków (małopolskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, zakres obowiązków: prace pomocnicze na budowiePraca: powiat krotoszyński
ARTIFEX & LV JERZY CIEPLIK - 2018-09-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Według stanowiska
PIOTR KOŻUCHOWSKI - 2018-07-25 - Wołczyn (opolskie)
Przygotowywanie produkcji odzieży, krojenie
CLUBNAILS COSMETICS Bartłomiej Jarocki - 2016-10-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych. Praca na terenie powiatu siedleckiego w godzinach 07.00 - 15.00
Inżynieria Grzewczo-Sanitarna ZIS Jarosław Pniewski, Zygmunt Pniewski s.c. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
LIGIA PAWELEC OGÓLNOPOLSKA SIEĆ SZKÓŁ POLICEALNYCH AWANGARDA - 2016-03-15 - Kalisz (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mława (mazowieckie)
Przygotowywanie samochodu do jazdy, dbanie o stan techniczny auta, prowadzenie dokumentacji samochodu, dokonywanie niezbednych zakupów lud odbiór zamówionych towarów, dostawado siedziby firmy, kontrola nad dokumentami dotyczącymi towaru i dbanie o zgodność towaru.
Kicyk Dorota - 2017-09-25 - Zamość (lubelskie)
Stałe monitorowanie i pozyskiwanie informacji o ukazujących się postępowaniach przetargowych, terminowe składanie ofert przetargowych, weryfikacja i analiza warunków zamówienia udziału w przetargów, gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Zawiercie (śląskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
Fizyczna ochorna osób i mienia
CODAR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek, obsługa przyrządów i aparatury pomiarowej. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy.Wynagrodzenie 15 zł brutto/h +dodatki
INCOBEX SP. Z O. O. - 2018-03-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace stolarsko-budowlane.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Majdan Wielki (lubelskie)
Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:1.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, 2.obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, 3.stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 4.opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, 5.współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6.przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, 7.kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, 8.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9.prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 10.przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 11.sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 12.prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 13.prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. Zadania w zakresie księgowości:1.dekretowanie wyciągów bankowych,2.przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,3.wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).
Urząd Gminy Przytuły - 2018-12-19 - Przytuły (podlaskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Montaż sprzętu AGD, wzrokowa kontrola jakości gotowych elementów, praca na zautomatyzowanej linii produkcyjnej, montażowej, praca stojąca.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
Montaż pokryć dachowych, obróbek blacharskich, rynien. itp. Praca na terenie kraju.
Firma Handlowo-Usługowo-Budowlana "LISBUD" Piotr Liszewski - 2016-01-05 - Brzesko (małopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Mięsnego "TAURUS" Sp. z o.o. Pilzno - 2017-02-22 - Krzyżanów (łódzkie)
Tworzenie konstrukcji stalowych przez spawanie i skręcanie.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Kalisz (wielkopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; pomoc przy montażu instalacji wodno- kanalizacyjnych
"MONT-GAZ" Z.W. KRZYSZTOF WÓJCIAK - 2018-04-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych na terenie Opola.
Ład II - Zakład Usług Porządkowych - 2016-06-28 - Opole (opolskie)
przygotowanie mieszanki betonowej, dowóz pod formę, wywóz prefabrykatów z hali na plac
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wolica (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi
Anglojęzyczne Niepubliczne Przedszkole Guguś - 2018-09-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)
konstrukcje stalowe, obróbka metalu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Ruda Śląska (śląskie)