STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI Przytuły oferta pracy Urząd Gminy Przytuły
Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:1.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, 2.obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, 3.stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 4.opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, 5.współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6.przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, 7.kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, 8.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9.prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 10.przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 11.sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 12.prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 13.prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. Zadania w zakresie księgowości:1.dekretowanie wyciągów bankowych,2.przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,3.wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Przytuły (podlaskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Przytuły
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Supska 10, 18-423 Przytuły, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi:1.prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, 2.obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, 3.stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 4.opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, 5.współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6.przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, 7.kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, 8.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9.prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 10.przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 11.sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 12.prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 13.prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. Zadania w zakresie księgowości:1.dekretowanie wyciągów bankowych,2.przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska,3.wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przytuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łomżyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przytuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik gospodarki odpadami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: ekonomiczne, ochrona środowiska, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:a) wykształcenie średnie: ekonomiczne, ochrona środowiska, administracja, preferowane wyższe: ekonomiczne, finanse-rachunkowość, b) bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej, c) znajomość obsługi programu biurowego z zakresu gospodarki odpadami i finansowego, d) staż pracy co najmniej rok.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Przytuły
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Supska 10, 18-423 Przytuły, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; kontakt z pracodawcą: osobisty/telefoniczny nr. 512413016 lub CV należy wysłać na adres e-mail: gmina (at) przytuly.powiatlomzynski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: łomżyński
Gmina pracodawcy: Przytuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przytuły
Ulica pracodawcy: Supska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik gospodarki odpadami
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wychowawcy klas III
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. Janusza Korczaka - 2017-10-23 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, sprzątanie, mycie, obieranie, krojenie warzyw i składników do dań, mycie naczyń. Dyspozycyjność w różnych godzinach między 11 a 22 7 dni w tygodniu.Umowa zlecenie 130-135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-24 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie materiałów i tirów do wysyłki; załadunek i rozładunek towarów na tiry; ogólne prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-01-16 - Topole (pomorskie)
dozorowanie obiektu
Lespin Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Włoszakowice (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzai i gatunków węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania, zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, min. 3 miesiące zatrudnienia na stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność selekcjonowania- rozróżnianie gatunków i rodzai węgla, kruszyw i ich pochodnych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji, wsparcie w przygotowaniu produkcji, przygotowanie raportów, zestawień i statystyk, inne czynności administracyjni - biurowe.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
otwieranie budynku starostwa, wykonywanie drobnych napraw, utrzymanie czystości wokół budynku starostwa, kierowanie pojazdem służbowym
Starostwo Powiatowe w Słubicach - 2018-08-08 - Słubice (lubuskie)
doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu, kartongipsach
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2016-06-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
-Przygotowywanie projektów pism,- Zapoznanie sie z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących,- Wysyłanie korespondencji do bezrobotnych,- Archiwizowanie dokumentacji,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
WYNAGRODZENIE do uzgodnienia z Pracodawcą.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew w terminie do dnia 20 października 2016 r.Szczegóły oferty: http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/341536/files/o oszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-10-05 - Tczew (pomorskie)
Drobne prace ślusarskie, spawalnicze
Majster- Chorążakowie Sp. J. - 2018-06-19 - Leszno (wielkopolskie)
zapewnienie udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-11-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż łożysk, uszczelniaczy, pasków klinowych i innych części maszyn, obsługa klientów.
HURTOWNIA ŁOŻYSK "MIKA" Zygmunt Wolak - 2017-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji mebli do jachtów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
GALBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przekazywanie wiadomości pracownikom z Ukrainy dotyczącej warunków pracy, korespondencja z urzędami z Ukrainie
WILD PLUS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Kurza Góra (wielkopolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zgk.damnica.ibip.pl w zakładce NABÓR
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2017-08-02 - Damnica (pomorskie)
przygotowywanie pizzy, innych dań znajdujących się w menu
Pub Piłkarski Pizzeria NIL Jarosław Otręba - 2018-02-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
INSTALATORSKIE ELEKTROMONTERSKIE
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płoty (zachodniopomorskie)
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w domach podopiecznych, polegających na pomocy w codziennych czynnościach egzystencjalnych
BOŻENA POCIECHA USŁUGI OPIEKUŃCZE - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-09 - Żary (lubuskie)
pozostali kucharze
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Restauracja Ogródek - 2017-03-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)