STANOWISKO DS ORGANIZACYJNO-FINANSOWYCH M艂awa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS ORGANIZACYJNO-FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wg wniosku
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: M艂awa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: M艂awa, powiat: m艂awski, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS ORGANIZACYJNO-FINANSOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: M艂awa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m艂awski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 06.04.2016
Data zako艅czenia pracy: 05.10.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w M艂awie
Adres pracodawcy:
Wyspia艅skiego 7, 06-500 M艂awa, powiat: m艂awski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do odbycia sta偶u
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m艂awski
Gmina pracodawcy: M艂awa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: M艂awa
Ulica pracodawcy: Wyspia艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w M艂awie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.03.2016
Oferta pracy wa偶na do: 05.04.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z og艂oszeniem umieszczonym w zak艂adce PRACA w BIP szko艂y (www.zsp1slupsk.pl). Kontakt z pracodawc膮 osobisty i tel. w godz.8.00-15.00
Zesp贸艂 Szk贸艂 Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2016-12-22 - S艂upsk (pomorskie)
obs艂uga jednego ze stanowisk w ci膮gu pprodukcyjnym, wymiana, zamiana, naprawa uszkodzonych element贸w zawieszenia samochod贸w osobowych
WORK PARTNER SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-25 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
-obs艂uga klient贸w,-wypisywanie faktur,-wycena towar贸w na sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Be艂偶yce (lubelskie)
Zapewnienie obs艂ugi kont p艂atnik贸w w zakresie rozlicze艅 .
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Gda艅sku - 2016-06-22 - Gda艅sk (pomorskie)
praca przy produkcji basen贸w poliestrowych; nak艂adanie pow艂ok na niecki; praceporz膮dkowe i magazynowe;
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Opole (opolskie)
Prace tokarskie.
MIROS艁AW PYTLI艃SKI "MP MAXI-ROL" - 2015-11-23 - D臋be-Kolonia (wielkopolskie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producent贸w. Bezpo艣redni kontakt z klientem francuskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Spawanie element贸w metalowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Bronina (艣wi臋tokrzyskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotycz膮cych przyznania 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych w razie choroby i macierzy艅stwa z ubezpieczenia chorobowego i 艣wiadcze艅 z tytu艂u choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasi艂k贸w pogrzebowych, wyp艂acanych przez Zak艂ad.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie p艂ac
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb 偶yciowych, opieka higieniczna i piel臋gnacyjna, zapewnienie kontaktu z otoczeniem
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2017-05-23 - Bledzew (lubuskie)
spawanie 艂ukiem elektrycznym element贸w stalowych, 艂膮czenie palnikiem gazowym element贸w konstrukcyjnych
EUROVIA KRUSZYWA S.A - 2017-07-05 - Graniczna (dolno艣l膮skie)
kadry i p艂ace
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Pracownik b臋dzie zaciera艂 posadzk臋 mechanicznie oraz 艣ci膮ga艂 艂at膮 posadzki.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Dobroszyce (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta, zamawianie cz臋sci do samochodu, umawianie klient贸w do mechanika, dbanie o magazyn, fakturowanie
BUDO SERW Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Bytom (艣l膮skie)
farbowanie, strzy偶enie, modelowanie
FIRMA US艁UGOWO-HANDLOWA "KASIA" S.C. KATARZYNA G膭SECKA, S艁AWOMIR PRZYBY艁A - 2016-07-18 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
osoba wykonujaca prac臋 b臋dzie odpowiedzialna za obs艂ug臋 linii produkcyjnej, zabezpieczenie wyrobu gotowego, alokacj臋 asortymentu na magazynie, transport asortymentu
SANPRO-PTS BPO Sp. z o.o. S.K. - 2015-11-19 - Suszec (艣l膮skie)
PRACA W SALONIE JAKO POMOC FRYZJERA
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Karlino (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka:Administrator system贸w informatycznych realizacja zada艅 w艂asnych gminy.Wa偶niejsze zadania: Pe艂ni膰 obowi膮zki Administratora System贸w Informatycznych: - Zintegrowany System Zarz膮dzania Gmin膮 KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modu艂贸w. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami u偶ytkownik贸w (nadawanie uprawnie艅), konfiguracja sterownik贸w drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruk贸w, konfigurowanie parametr贸w w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych b艂臋d贸w, zg艂aszanie usterek do tw贸rc贸w oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Spo艂ecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami u偶ytkownik贸w (nadawanie uprawnie艅), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegaj膮cych opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materia艂贸w do publikacji na stronie, kt贸re dostarczone zosta艂y w wersji papierowej. - USC System Urz膮d Stanu Cywilnego; - System P艂atnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarz膮dzania; - eDZIENNIK - System dziennik贸w elektronicznych plac贸wek o艣wiatowych; - System KLUCZ system zarz膮dzania uprawnieniami do kluczy; - System SIO艢 system informacji o 艣rodowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnie艅 systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o dzia艂alno艣ci gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o dzia艂alno艣ci gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obs艂ugi Stra偶y Miejskiej; - BESTIA - System do obs艂ugi sprawozdawczo艣ci bud偶etowej; - 呕R脫D艁O wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami u偶ytkownik贸w (nadawanie uprawnie艅), administracja bazami danych, konfigurowanie parametr贸w w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych b艂臋d贸w. Nadzorowa膰 wykonanie kopii bezpiecze艅stwa danych oraz zabezpiecza膰 no艣niki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprz臋t i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwa膰 usterki oraz rozwi膮zywa膰 problemy zg艂aszanie przez u偶ytkownik贸w zar贸wno w sprz臋cie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdza膰 system pod k膮tem obecno艣ci wirus贸w komputerowych. Wykonywa膰 drobne naprawy sprz臋tu komputerowego. Przekazywa膰 sprz臋t komputerowy do naprawy zar贸wno serwisowej jak i po serwisowej oraz wsp贸艂pracowa膰 z firmami serwisuj膮cymi sprz臋t. Konfigurowa膰, kontrolowa膰 i konserwowa膰 kioski multimedialne eksploatowane w Urz臋dzie. Konserwowa膰 sprz臋t komputerowy. Pe艂ni膰 obowi膮zki Administratora Sieci, w tym: administrowa膰 wszystkimi serwerami w sieci Urz臋du tj. konfigurowa膰, nadawa膰 prawa dost臋pu, wykrywa膰 oraz usuwa膰 uszkodzenia, codzienne wykonywa膰 kopie danych z administrowanych serwis贸w, zarz膮dza膰 sieciami komputerowymi w Urz臋dzie, nadzorowa膰 prac臋 sk艂adnik贸w cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewni膰 bezawaryjn膮 prac臋 sprz臋tu, obs艂ugiwa膰 system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalowa膰 i instruowa膰 u偶ytkownik贸w na temat zagro偶e艅 i problem贸w sieci, zapewni膰 bezpiecze艅stwo sieci poprzez system hase艂 i innych zabezpiecze艅 (np. skaner贸w antywirusowych, zap贸r ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uci膮偶liwo艣膰 w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja cia艂a, budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych. Sczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-08-04 - S艂upsk (pomorskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomo艣ci oraz analizy poprawno艣ci wymiaru podatku pozosta艂ych nieruchomo艣ci po艂膮czonych z nieruchomo艣ci膮 obj臋t膮 zakresem czynno艣ci,3)terminowe sporz膮dzanie i wysy艂anie decyzji ustalaj膮cych b膮d藕 koryguj膮cych wymiar podatku,4)za艂atwianie interesant贸w, udzielanie im niezb臋dnych informacji i wyja艣nie艅 zgodnie ze zg艂oszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bie偶膮ca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatnik贸w, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru grunt贸w,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowi膮zku sk艂adania przez podatnik贸w informacji o nieruchomo艣ciach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczno艣ci uzasadniaj膮cych zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczeg贸艂owych z ewidencj膮 konta analitycznego 221 - Nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w bud偶etowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynno艣ci przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowi膮zk贸w,11)sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokument贸w dotycz膮cych wymiaru podatku pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawid艂owe i terminowe archiwizowanie dokument贸w,14)dokonywanie kontroli powszechno艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, b臋d膮cej jednym z element贸w kontroli zarz膮dczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorz膮dowym Kolegium Odwo艂awczym,16)przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, a w szczeg贸lno艣ci: Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta Che艂m, instrukcji obiegu dowod贸w ksi臋gowych, Regulaminu Pracy pracownik贸w Urz臋du Miasta Che艂m, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepis贸w ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych i innych przepis贸w prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatk贸w i op艂at dla organ贸w podatkowych jednostek samorz膮du terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepis贸w o post臋powaniu w sprawach dotycz膮cych pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bhp, a tak偶e ppo偶.,21)przestrzeganie przepis贸w w zakresie ochrony danych.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2018-04-17 - Che艂m (lubelskie)
- Tworzenie ofert i zam贸wie艅 dla kontrahent贸w. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klient贸w. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane min. 2 lata do艣wiadczenia zawodowego w bran偶y. Bardzo dobra obs艂uga komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiej臋tno艣膰 samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Do艣wiadczenie w sprzeda偶y rur stalowych. Mile widziana znajomo艣膰 rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kot艂owych. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie w stopniu 艣rednim. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga maszyn stolarniczych , sk艂adanie stelarzy na krzes艂a
CLAUDIE design Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-05 - Oborniki 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
1) udzia艂u w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie post臋powania i prac przygotowawczych proces贸w inwestycyjnych gminy,2) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,3) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,4) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,5) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,7) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,8) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych,10) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy,11) sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-01-18 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
Zgodnie z programem sta偶u.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - 艢wierzawa (dolno艣l膮skie)
wykonywanie napraw i remont贸w maszyn i urz膮dze艅
Gegenbauer Polska Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Niezb臋dne wymagania od kandydat贸w: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykszta艂cenie 艣rednie , preferowane wy偶sze administracyjne lub prawnicze, znajomo艣膰 przepis贸w prawa: ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminie, ustawy o ochronie 艣rodowiska, ustawy o odpadach, znajomo艣膰 zasad funkcjonowania samorz膮du terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane do艣wiadczenie: praca w jednostkach samorz膮du terytorialnego, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, determinacja w realizacji cel贸w, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, zaanga偶owanie, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie ze stresem, kreatywno艣膰, dobra organizacja pracy, efektywno艣膰 i szybko艣膰 realizacji powierzonych zada艅, dyspozycyjno艣膰.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosk贸w o odroczenie termin贸w p艂atno艣ci , roz艂o偶enia na raty sp艂aty nale偶no艣ci za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpis贸w i przypis贸w, prowadzenie spraw z zakresu zwolnie艅 z op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie op艂aty za gospodarowanie odpadami , odrocze艅, zwolnie艅, dop艂at do op艂at za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bie偶膮cej kontroli w terenie w zakresie sk艂adanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosk贸w oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozda艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w, prowadzenie post臋powa艅 podatkowych w sprawie okre艣lenia wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obs艂uga systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obs艂uga techniczna zebra艅 wiejskich so艂ectwa K膮ty Rybackie oraz wsp贸艂praca w tym zakresie z so艂tysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obs艂uga komputera oraz urz膮dze艅 biurowych, kontakty z klientami zewn臋trznymi,praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy w budynku Urz臋du Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesi膮cu maju 2016 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 poni偶ej 6%.
Urz膮d Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
sprzeda偶: mozaika, wyposa偶enie 艂azienek, chemia budowlana, p艂ytki, godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
szczeg贸艂owe informacje znajduj膮 si臋 na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Miejskim na parterze budynku
Urz膮d Miejski Ostr贸w Wielkopolski - 2018-01-15 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta ,wyk艂adanie towaru dona p贸艂ki.
Wegar S.C.J.K.W臋glarz - 2016-11-25 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Dor臋czanie list贸w poleconych oraz materia艂贸w reklamowych na wskazanym rejonie. Wykszta艂cenie zawodowe, mile widziane do艣wiadczenie zawodowe.
PPDELMAR SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Ostr贸wek (mazowieckie)