STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.

Data publikacji: 2017-01-18

Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego na drugim piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy. Praca wymaga częstych wyjazdów w teren (do dyspozycji samochód służbowy).

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie, 2. Nieposzlakowana opinia, 3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. Wykształcenie wyższe,preferowane o profilu ogólnobudowlanym, 6. Biegła znajomość obsługi komputera - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu, 7. Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnego ze szczególnym uwzględnieniem prawa samorządowego, w tym m. in. ustaw: z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.); z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.), z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo budowlane oraz innych związanych ze stanowiskiem (kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo ochrony środowiska i ochrony przyrody i innych),8. Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z budownictwem co najmniej 6 miesięcy,9. Bardzo dobra znajomość procesu inwestycyjnego. Wymagania dodatkowe:1. uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,2.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,3.znajomość zasad kosztorysowania robót,4. doświadczenie w pracy samorządowej,5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie6. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów7. prawo jazdy kategorii B.

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany 2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany 3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem 5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy związanej z z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem 6. oświadczenie kandydata o niekaralności 7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) 8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku ds. budownictwa.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: zielonogórski

Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017

Data dodania oferty pracy: 17.01.2017

Oferta pracy ważna do: 23.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ - od 2 500 PLN

Sporządzanie potraw kuchni wietnamskiej, obróbka wstępna surowców (ręczna i mechaniczna), wydawanie posiłków.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe - gastronomiczne, 3 lata doświadczenia na stanowisku kucharza kuchni wietnamskiej, biegła znajomość języka wietnamskiego.
DINH MANH MARIOLA RESTAURACJA AZJATYCKA "THU DO" BAR "AZJATYCKI" - 2016-06-13 - Jarosław (podkarpackie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Wykładanie towaru,sprzedaż,obsługa kasy fiskalnej
"ASTANA" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Miechów (małopolskie)

PP/ STOLARZ - od 2 500 PLN

Praca przy pilarce formatowej, składanie mebli, montaż w oparciu o rysunki technicznej.
"Stolarstwo" Kazimierz Głąbicki - 2016-12-20 - Dobromyśl (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY TECHNOLOGII I USŁUG INFORMATYCZNYCH - 997,4 PLN

Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)

EKSPEDYTOR SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 15 PLN

prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru w języku wietnamskim, pakowanie zamówionego produktu i przygotowanie go do wysyłki, prowadzenie ewidencji zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PROGRAMISTA - od 1 850 PLN

pisanie kodu do stron internetowych, tworzenie aplikacji, tworzenie stron internetowych w WordPress, tworzenie programów, aplikacji w języku Java
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMPRACA OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY 7-19 LUB 19-7MIEJSCE PRACY DWORCOWA I WELECKA
POCZTA POLSKA SA - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK (POMOCNIK ELEKTRYKA) - od 1 850 PLN

Elektryk (pomocnik elektryka) -praca Szubin/Bydgoszcz i okolica; dowóz z Szubina do miejsca wykonywania pracy; mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV
Zakład Usługowy "Elektro" Tadeusz Ginter - 2016-06-24 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - od 3 800 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych
"REM-EN" Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Sosnowiec (śląskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace związane z wykonywaniem szalunków do wypełniania betonem
Andrzej Herudziński "HER-BUD" - 2017-10-13 - Złochowice (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY (NR 8889) - od 1 750 PLN

Dbanie o czystość i porządek na terenie firmy
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OSOBOWYCH W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KONSERWATOR "ZŁOTA RĄCZKA" - od 2 000 PLN

Drobne prace konserwatorskie przy utrzymaniu technicznym obiektu.
Kinna Production Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-10 - Nowe (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - do 13,7 PLN

Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 2 000 PLN

Prowadzenie robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, obsługa niwelatora, doświadczenie zawodowe mile widziane
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-09-27 - Myjomice (wielkopolskie)

PRAKTYKANT W KAPITANACIE PORTU SZCZECIN - nieodpłatny

1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę org. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki org. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki org. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki org. 6) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera. 9) Zapoznanie ze sprawami dot. wypadków morskich i z pracą Służby Dyżurnej Kapitanatu
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 950 PLN

Obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, przygotowywanie surowców, ocena jakości wyrobów w stosunku do wzorca, składowanie otrzymanych wyrobów i zagospodarowanie odpadów produkcyjnych. Przestrzeganie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych i ochrony środowiska, konserwacja maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wyszogród (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI - do 2 100 PLN

1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)

POMOC KUCHENNA (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Karpacz (dolnośląskie)

PRACOWNIK I STOPNIA- OBSŁUGA BIUROWA - do 2 100 PLN

Wykonywanie pomocniczych prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Narol (podkarpackie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - do 910 PLN

Sprzatanie sklepu odzieżowego wraz z zapleczem socjalnym i biurowym. Miejsce pracy: CH Magnolia ul. Legnicka 58 ( sklep Smyk)Kontakt kandydatów z pracodawcą: 510-074-523 Sylwia Gajda.Oferta w sali: B
Serwis Czystości 24 Sylwia Gajda - 2017-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. ZAOPATRZENIA I TRANSPORTU (NR 2450) - od 2 900 PLN

- ogólny nadzór nad środkami transportu- sprawy związane z zaopatrzeniem w spółce- wyjazdy służbowe w celu robienia zaopatrzeniaOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę (początkowo na okres próbny)- odpowiedzialną i ciekawą pracę- rozwój zawodowy, mozliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenie wiedzy- praca w godz. od 07:00 - 15:00
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klientaPraca w miejscowości Józefosław , ul. Geodetów 23, gmina Piaseczno, w sieci sklepów Piotr i Paweł. Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy. Na spotkanie z pracodawcą nalezy umówić się telefonicznie.
JANMAR Sp. z o.o.(Piotr i Paweł) - 2017-08-31 - Józefosław (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)