STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego na drugim piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy. Praca wymaga częstych wyjazdów w teren (do dyspozycji samochód służbowy).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie, 2. Nieposzlakowana opinia, 3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. Wykształcenie wyższe,preferowane o profilu ogólnobudowlanym, 6. Biegła znajomość obsługi komputera - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu, 7. Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnego ze szczególnym uwzględnieniem prawa samorządowego, w tym m. in. ustaw: z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.); z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.), z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo budowlane oraz innych związanych ze stanowiskiem (kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo ochrony środowiska i ochrony przyrody i innych),8. Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z budownictwem co najmniej 6 miesięcy,9. Bardzo dobra znajomość procesu inwestycyjnego. Wymagania dodatkowe:1. uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,2.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,3.znajomość zasad kosztorysowania robót,4. doświadczenie w pracy samorządowej,5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie6. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów7. prawo jazdy kategorii B.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany 2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany 3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem 5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy związanej z z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem 6. oświadczenie kandydata o niekaralności 7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) 8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku ds. budownictwa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie potraw kuchni wietnamskiej, obróbka wstępna surowców (ręczna i mechaniczna), wydawanie posiłków.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe - gastronomiczne, 3 lata doświadczenia na stanowisku kucharza kuchni wietnamskiej, biegła znajomość języka wietnamskiego.
DINH MANH MARIOLA RESTAURACJA AZJATYCKA "THU DO" BAR "AZJATYCKI" - 2016-06-13 - Jarosław (podkarpackie)
Wykładanie towaru,sprzedaż,obsługa kasy fiskalnej
"ASTANA" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Miechów (małopolskie)
Praca przy pilarce formatowej, składanie mebli, montaż w oparciu o rysunki technicznej.
"Stolarstwo" Kazimierz Głąbicki - 2016-12-20 - Dobromyśl (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru w języku wietnamskim, pakowanie zamówionego produktu i przygotowanie go do wysyłki, prowadzenie ewidencji zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
JW.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie kodu do stron internetowych, tworzenie aplikacji, tworzenie stron internetowych w WordPress, tworzenie programów, aplikacji w języku Java
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMPRACA OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY 7-19 LUB 19-7MIEJSCE PRACY DWORCOWA I WELECKA
POCZTA POLSKA SA - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Elektryk (pomocnik elektryka) -praca Szubin/Bydgoszcz i okolica; dowóz z Szubina do miejsca wykonywania pracy; mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV
Zakład Usługowy "Elektro" Tadeusz Ginter - 2016-06-24 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych
"REM-EN" Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Sosnowiec (śląskie)
prace związane z wykonywaniem szalunków do wypełniania betonem
Andrzej Herudziński "HER-BUD" - 2017-10-13 - Złochowice (śląskie)
Dbanie o czystość i porządek na terenie firmy
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Drobne prace konserwatorskie przy utrzymaniu technicznym obiektu.
Kinna Production Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-10 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, obsługa niwelatora, doświadczenie zawodowe mile widziane
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-09-27 - Myjomice (wielkopolskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę org. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki org. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki org. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki org. 6) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera. 9) Zapoznanie ze sprawami dot. wypadków morskich i z pracą Służby Dyżurnej Kapitanatu
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, przygotowywanie surowców, ocena jakości wyrobów w stosunku do wzorca, składowanie otrzymanych wyrobów i zagospodarowanie odpadów produkcyjnych. Przestrzeganie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych i ochrony środowiska, konserwacja maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wyszogród (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)
pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Karpacz (dolnośląskie)
Wykonywanie pomocniczych prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Narol (podkarpackie)
Sprzatanie sklepu odzieżowego wraz z zapleczem socjalnym i biurowym. Miejsce pracy: CH Magnolia ul. Legnicka 58 ( sklep Smyk)Kontakt kandydatów z pracodawcą: 510-074-523 Sylwia Gajda.Oferta w sali: B
Serwis Czystości 24 Sylwia Gajda - 2017-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- ogólny nadzór nad środkami transportu- sprawy związane z zaopatrzeniem w spółce- wyjazdy służbowe w celu robienia zaopatrzeniaOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę (początkowo na okres próbny)- odpowiedzialną i ciekawą pracę- rozwój zawodowy, mozliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenie wiedzy- praca w godz. od 07:00 - 15:00
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientaPraca w miejscowości Józefosław , ul. Geodetów 23, gmina Piaseczno, w sieci sklepów Piotr i Paweł. Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy. Na spotkanie z pracodawcą nalezy umówić się telefonicznie.
JANMAR Sp. z o.o.(Piotr i Paweł) - 2017-08-31 - Józefosław (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)