SPECJALITA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA I ADMINISTRACJI Zamość oferta pracy P. W. MULTIMAX Damian Chwiejczak
Stanowisko: SPECJALITA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja obowiązków ewidencyjnych i sprawozdaczych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa, prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO, nadzór w zakresie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska, realizacja ustawowych obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, dobór odbiorców odpadów i usługodawców w zakresie ochrony środowiska, obsługa bieżącej korespondencji, archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: P. W. MULTIMAX Damian Chwiejczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja obowiązków ewidencyjnych i sprawozdaczych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa, prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO, nadzór w zakresie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska, realizacja ustawowych obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, dobór odbiorców odpadów i usługodawców w zakresie ochrony środowiska, obsługa bieżącej korespondencji, archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALITA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba sumienna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba odpowiedzialna
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość wymagań prawa krajowego w zakresie ochony środowiska. Chęć dalszego rozwoju i pogłębiania wiedzy.
Nazwa pracodawcy: P. W. MULTIMAX Damian Chwiejczak
danePracodawcy_nip: 9222646463
danePracodawcy_regon: 060061615
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: elektryczne technologie grzewcze
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 24.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e4d378310ee625bf1357ab055813d91
Podobne oferty pracy
prowadzenie nadzoru sanitarnego, i kontroli sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towarów, przygotowywanie umów handlowych, budowanie sieci sprzedaży, współpraca z wietnamskimi kontrahentami, wprowadzanie elementów reklamy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż i demontaż urządzeń, regeneracja wałów korbowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łęgowo (pomorskie)
promowanie działań usprawniających sprzedaż przygotowanie materiałów promocyjnych; współpraca z działem rozwoju produktów; współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu zarządzania jakością; analiza rynku i ofert konkurencji prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku; realizowanie planów sprzedażowych; wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności.praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie kartotek urlopowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Szkoły,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- wpinanie dokumentów do teczek osobowych pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy Szkoły- praca w systemie kadrowo-płacowym WF-Gang
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2020-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozwiązywanie problemów klientów, przyjmowanie reklamacji.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2018-06-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie całości spraw kadrowych w SOSW
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY im. K. KIREJCZYKA - 2019-11-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, w tym głównie rosyjskojęzycznych, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, kontakt z klientem w języku angielskim oraz rosyjskim, wystawianie faktur VAT, kontrolowanie płatności, reprezentowanie biura oraz klientów przed urzędami. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesięcznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji.
kontakt przez PUP - 2020-07-31 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
- marketing mailowy,- organizacja prowadzenie oraz sprzedaż usług szkoleniowych,-identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,- przygot. mat. szkoleniowych,- skuteczne poszukiwanie źródeł zleceń na realzaicję szkoleń,- sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
prowadzenie dokumentów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie , które odbywa się w Warszawie. Szkolenie trwa od półtora do dwóch tygodni. W czasie trwania szkolenia pracodawca zapewnia zakwaterowanie wraz ze śniadaniem oraz 50 zł podczas każdego dnia szkolenia na wyżywienie we własnym zakresie. Koszt dojazdu do Warszawy na szkolenie oraz powrót z Warszawy ponosi kandydat decydująca się na szkolenie.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2018-02-01 - Opole (opolskie)
Praca w godzinach 07 45 - 15 45. Naliczanie płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Zachodniopomorska Wojwódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2019-02-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- naliczanie wynagrodzeń- sporządzanie umów o pracę oraz zlecenia- rejestrowanie oraz wyrejestrowywanie pracowników w ZUS- komunikacja z firmą medyczną- obsługa Pracowniczych planów kapitałowych- obsługa ZFŚS
Lake Hill Hotel Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-12-02 - Sosnówka (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z grupą 3,4-latkówpomoc w karmieniupomoc w ubieraniupomoc w dbaniu o higienęprowadzenie dokumentacjikontakt z zrodzicamiorganizowanie imprez
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Łódź (łódzkie)
Niszczenie dokumentów. Wpisywanie ilości zniszczeń do komputera.
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-07-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
P.W. AUTO CENTRUM RYSTAL RYSZARD KUJAWSKI - 2020-02-03 - Pleszew (wielkopolskie)
Wykonywanie płyt betonowych
FADOM BUD Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
- przewożenie towarów,- sprawdzanie dostaw,- dostarczanie zamówień klientom,- współpraca z działem handlowym,- sprzedaż materiałów elektrycznych.
ELHURT-ELMET Sp. zoo w Białymstoku O/Sokółka - 2019-10-17 - Sokółka (podlaskie)
Wspieranie procesu wyceny funduszy inwestycyjnych poprzez dokładną i kompetentną wycenę papierów wartościowych wchodzących w skład funduszy inwestycyjnych; Wycena akcji, które pozostają w obrocie giełdowym oraz weryfikacja tych danych w źródłach, takich jak: Bloomberg, Reuters i FTID; Codzienna weryfikacja cen papierów wartościowych, których cena przekroczyła zakres tolerancji; Weryfikowanie zapytań z innych działów; Sprawdzanie wyceny dla szerokiej gamy instrumentów finansowych w zakresie funduszy inwestycyjnych, wykonanych przez innych członków zespołu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-07-31 - Gdańsk (pomorskie)