SPECJALISTA Poznań oferta pracy SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kartotek urlopowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Szkoły,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- wpinanie dokumentów do teczek osobowych pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy Szkoły- praca w systemie kadrowo-płacowym WF-Gang
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kartotek urlopowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Szkoły,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- wpinanie dokumentów do teczek osobowych pracowników cywilnych oraz funkcjonariuszy Szkoły- praca w systemie kadrowo-płacowym WF-Gang
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika biurowo-administracyjnego. Dodatkowo: komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia. Praca na jedną zmianę w godz. 7.30-15.30
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-CV- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: konta mailowy, osobisty, Godziny : 8.00-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: CZECHOSŁOWACKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4a01bc25ced2137654a0c7d9ff3de85
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kanału facebooka Visit Gdansk- Przygotowanie i wysyłka newsletterów Gdańskiej Organizacji Turystycznej- Projektowanie i nadzór nad zintegorwanymi kampaniami promocyjnymi produktów Gdańskiej Organizacji Turystycznej z wykorzystaniem narzędzi: Fast Tony (Facebook), YouTube, GetResponse - Przygotowanie i nadzór nad kampaniami AdWords- Praca z narzędziem do analizy ruchu portalu www.visitgdansk.com (Analytics).
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie dostawców, analiza cen, negocjowanie warunków z kontrahentem
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami. Wynagrodzenie podane podstawowe dodatkowo doliczana premiaWynagrodzenie zasadnicze + premia
LARSON - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Godków (zachodniopomorskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prowadzenie syntez chemicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieInformowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych pracPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia pracZgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Radomsko (łódzkie)
wykonywanie wszelkiego typu elektrycznych instalacji oświetleniowych i siłowych,konserwacja instalacji istniejących,posługiwanie się narzędziami elektromonterskimi,elektrycznymi.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Pomocnik budowlany
Stanisław Stawarski Firma Remontowo - Budowlana ,,STAN - BUD" - 2020-06-12 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Instalacja sprzętu komputerowego, drukującego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie sprzętu komputerowego, drukującego urządzeń wielofunkcyjnych oraz obserwacji technicznej. Zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, utrzymanie w gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymainę zużytych materiałów eksploatacyjnych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
Preferowane wykształcenie wyższe lub licencjat. 2. Dobra znajomość języka angielskiego.Mile widziane języki niemiecki, czeski, ukraiński, rosyjski i inne. 3. Prawo jazdy kat. B wymaganie niezbędne 4. Sprawneposługiwanie się MS Office. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-29 - Trzebiszyn (opolskie)
1. Umiejętność układania instalacji elekt.2. Umiejętność obsługi i naprawy urządzeń elektrycznych wentylacji mechanicznych3. Znajomość obsługi urządzeń akustycznych itp.Praca od 8:00 do 16:00, od 14:00 do 22:00Miejsce wykonywania pracy: Łódzki Dom Kultury w Łodzi
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2018-10-15 - Łódź (łódzkie)
utrzymanie ciągłości ruchu urządzeń elektrycznych i teletechnicznych na zakładach przemysłowych
Rudpol-Opa Sp. z o.o. - 2020-01-27 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2020-03-04 - Racibórz (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-06-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta z segmentu hipotecznego, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań.
KANCELARIA FINANSOWO-PRAWNA PRESTIGE FINANCIAL Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Kielce (świętokrzyskie)
- diagnozowanie awarii układów elektrycznych i automatyki- kontrolowanie, weryfikowanie i archiwizowanie nastawy parametrów układów elektrycznych i automatyki- udział w planowaniu i organizowaniu remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń z uwzględnieniem planów produkcyjnych- przeprowadzanie remontów infrastruktury pakowni i magazynów- czynny udział w wuruchomieniach nowych maszyn, linii i systemów- kierowanie, nadzorowanie i koordynacja pracy podległego zespołu- kontrolowanie i rozliczanie podległych pracowników z realizacji przydzielonych zadań
"PFEIFER & LANGEN POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-03-16 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
realizacja celów sprzedażowychaktywne pozyskiwanie i obsługa klientów w saloniesporządzanie ofertprzyjmowanie i ewidencja zamówieńraportowanie bieżących wynikówsporządzanie zleceń produkcyjnych w programie Klaessporządzanie potwierdzeń zamówieńkompletowanie dokumentów dla danego projektuprzygotowanie raportów sprzedażowych analiza wyników sprzedaży.
Kapica Sp. zo.o. sp.k. - 2019-07-10 - Zawadzkie (opolskie)
Pracownik na tym stanowisku:- Prowadzi dokumentację personalną pracowników i sporządza wszelkie dokumenty z nią związane,- Kontroluje terminy przedłużania umów o pracę,- Planuje nagrody jubileuszowe i odprawy emerytalno-rentowe pracowników Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP,- Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie i przedkłada do naliczenia wynagrodzenia bądź zasiłku chorobowego specjaliście ds. płac,- Wystawia druki delegacji służbowych,- Prowadzi ewidencję czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządza listy obecności dla biura komendy,- Nadzoruje wykorzystanie urlopów wypoczynkowych oraz prowadzi dokumentacje z tym związaną,- Sporządza wnioski oraz umowy o staż w porozumieniu z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz prowadzi całą obsługę staży,- Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej na potrzeby: Komendy Głównej OHP , Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, Głównego Urzędu Statystycznego w ramach zadań zleconych przez kierownika zespołu,- Właściwie przechowuje i porządkuje dokumenty z zakresu swojej działalności,- Przejmuje obowiązki służbowe czasowo nieobecnego w pracy innego pracownika zespołu kadr ,- Obsługuje programy : PŁATNIK,QNT,GUS,PFRON- Wykonuje inne polecenia przełożonych związane z ich działalnością.- Wykonuje zadania w ramach koordynacji projektu "Wolontariat w OHP"
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2019-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
CIĘCIE WYDRUKÓW REKLAMOWYCH, ZGRZEWANIE WYDRUKÓW REKLAMOWYCH, OCZKOWANIE WYDRUKÓW, PAKOWANIE ZGODNIE Z WYMAGANIAMI KLIENTA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA (PRACA WYMAGA PRZENOSZENIA CIĘŻKICH ROLEK);WYMAGANIA: SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, ZDOLNOŚCI MANUALNE;GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00KONTAKT Z PRACODAWCĄ: PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TEL: 500167711
STUDIO55 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynacja procesów operacyjnych i logistycznych dostaw do przypisanych klientów, tworzenie harmonogramów dostaw, zapewnienie płynnego przebiegu procesu wysyłki, rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych, nadzór nad obiegiem dokumentów, wystawianie faktur; Praca na okres próbny: 3 m-ce z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 700- 15.00
PLASMET CZECHOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-14 - Widzino (pomorskie)
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; ewidencja i rozliczanie czasu pracy i absencji. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS, PFRON i podatkowych.
AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. z o.o. - 2019-09-02 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)