SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Ciechocinek oferta pracy AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; ewidencja i rozliczanie czasu pracy i absencji. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS, PFRON i podatkowych.
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdrojowa 49/4, 87-720 Ciechocinek, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; ewidencja i rozliczanie czasu pracy i absencji. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS, PFRON i podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechocinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechocinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2019
Data zakończenia pracy: 04.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pierwsza umowa na okres 3 miesiecy, dolecowo umowa na czas nieokreślony. Godziny pracy: 07:00-17:00
Nazwa pracodawcy: AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
Zdrojowa 49/4, 87-720 Ciechocinek, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
Gmina pracodawcy: Ciechocinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechocinek
Ulica pracodawcy: Zdrojowa
Numer budynku pracodawcy: 49
danePracodawcy_nrKraz: 6611
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22b49e79c446c70bf1ce139fffdf5215
Podobne oferty pracy
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
sprzedaż ubezpieczeń, praca biurowa związana ze sprzedaż(zawieranie umów ubezpieczeń) obsługa zawartcyh ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Mszczonów (mazowieckie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-10-03 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządzeń oraz taśmociągów.
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2019-06-19 - Gdańsk (pomorskie)
SPRZEDAŻ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH I INNYCH WYROBÓW FIRMY NA RYNKI WSCHODNIE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
obsługa urządzeń pakująco-ważących
ROKICKI KRZYSZTOF EUROMAX - 2019-08-22 - Zambrów (podlaskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonania eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
WARS S.A. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość specyfiki usług transportowych
SZWED IDEA - 2018-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych Klientów,- organizacja i uczestnictwo w procesach sprzedaży wszystkich produktów spółki ( reklamy online: mailingi, display, akcje niestandardowe w sieci),- współtworzenie kompleksowych ofert,- prowadzenie prezentacji ofertowych dla obecnych i potencjalnych Klientów spółki,- edukowanie Klientów w zakresie możliwości wykorzystania produktów spółki w ich bieżącej działalności. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży bezpośredniej, najlepiej w obszarze B2B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji z Klientami, kreatywność, samodzielność w podejmowanych działaniach, bardzo dobra znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży interaktywnej, zdolności negocjacyjne, podstawowa znajomość języka angielskiego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
1. Obsługa kasy fiskalnej, 2. Wypisywanie faktur komputerowo, 3. Przyjmowanie gotówki od klientów, 4. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Witonia (łódzkie)
w/g potrzeb
GREGGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa komputera, faxu, skanera,- obsługa programu pralniczego, - tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2016-11-18 - Głogów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientem zagranicznym oraz jego obsługa
PEGO Paweł Gościniak - 2016-02-29 - Łobżenica (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Mostostal Kielce S.A w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, prowadzenie audytów systemu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz opracowywanie wniosków z audytu w formie raportu, projektowanie oraz udział we wdrażaniu systemów ochrony danych osobowych oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, przygotowywanie materiałów prasowych, tworzenie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz SZBI, nadzór w organizacji nad procesami bezpieczeństwa informacji
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Pabianice (łódzkie)
Rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców, sprawowanie kontroli nad dokumentacją pracowniczą oraz dokumentami dotyczącymi szkoleń z zakresu BHP.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
kosztorysowanie w zakresie ciepła, wod-kan, wentylacji, logistyka zamówień godziny pracy 7.00-15.00
Instal Olsztyn Daniel Ogrodnik - 2019-10-07 - Sętal (warmińsko-mazurskie)