SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Racibórz oferta pracy Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 15 IIp, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 130
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2020
Data zakończenia pracy: 08.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Partyzancka 12/1, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Adres strony pracodawcy: www.verkord.com
Ulica pracodawcy: Partyzancka
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f2e9016bd46bc1b5d91421a1abfcc58c
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gogolin (opolskie)
Prowadzenie spotkań z osobami poszkodowanymi w wypadkach.
Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. z o.o. sp.k. - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
montaż dekoracji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Rozpoznawanie sytuacji psychologicznej, zdrowotnej, wychowawczej i rodzinnej osoby uzależnionej;2. Diagnozowanie źródeł trudności i problemów oraz podejmowanie działań profilaktycznych;3. Planowanie oddziaływań terapeutycznych wobec osób uzależnionych lub członków jej rodziny;4. Prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej pacjenta uzależnionego oraz członków rodziny w zakresie mechanizmów współuzależnienia;5. Organizowanie grup wsparcia dla osób uzależnionych;6. Prowadzenie poradnictwa rodzinnego dotyczącego objawów przebiegu choroby oraz możliwości podjęcia terapii;7. Doskonalenie własnych kwalifikacji, uczestnictwo w różnych formach doskonalenia i samokształcenia;8. Nadzorowanie instruktorów terapii uzależnień. - Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty psychoterapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
obsługa rachunkówzakładanie lokatpoznanie bankowości elektronicznejweryfikacja dokumentacji kredytowejprzygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Włoszakowice (wielkopolskie)
zakupy, remonty, logistyka
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcji codzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji; utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportów realizacja zamówień zleconych przez Liderów wyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy, dbanie o terminowość i kompletność dostaw składanie reklamacji do dostawców materiałów/produktów tworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowych okresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie w branży farb antykorozyjnych; zakres obowiązków: sprzedaż, poszukiwanie klientów, ustalanie zestawów malarskich, obsługa maszyn do mieszania farby, realizacja dostaw; miejsce pracy Gliwice; umowa na okres próbny;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GREJSPOL" Grażyna Jarzyńska - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
prace sekretarsko - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łowicz (łódzkie)
Współpraca z szeroko pojętymi mediami"Zarządzanie firmowymi kanałami mediówspołecznościowych""Dbanie o bieżącą aktualizację kanałów w mediówspołecznościowych"Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie
Spartez sp. z o.o. sp.k. - 2018-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
bezpośrednia, telefoniczna oraz e-meilowa obsługa klienta, współpraca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunków oraz promocja usług kosmetycznych w zakresie obsługiwania portali społecznościowych i strony internetowej, udział w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makijażu Permanentnego Agnieszka Leśniewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)
•obsługa kasy biletowej Muzeum,•obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,•obsługa systemu sprzedaży internetowej,•obsługa terminali płatniczych, •tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży, •rozliczanie z gotówki,•udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,•dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Prowadzenie zajęć.5.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.6.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.7.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produktów: kanapek, frytek, napojów, sałatek. Prace magazynowe, prace porządkowe na sali
kontakt przez OHP - 2020-01-15 - Malbork (pomorskie)
nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej obsługa procesów związanychz zatrudnieniem i rozwiazywaniem umów o pracę, kontrola uprawnień pracowniczych
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klientów firmy, rozliczanie transakcji z klientami, nadzór nad rozliczeniem punktów handlowych spółki,
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa klientów, uzupełnianei stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie ofert przetargowych,- wycena robót budowlanych, głównie drogowych,- składanie zapytań ofertowych, kontakt i pozyskiwanie podwykonawców,- analiza projektów drogowych oraz dokumentacji przetargowej,- sprawdzanie przedmiarów,- analiza i porównywanie ofert podwykonawców oraz ofert przetargowych.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2020-02-17 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
.
Dom Pomocy Społecznej w Kamińsku - 2019-07-29 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)
pozyskiwanie środków finansowych, monitoring dostępności funduszy; pisanie projektów wraz z tworzeniem budżetu projektu, harmonogramu rzeczowego, wniosku aplikacyjnego; monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych przedsięwzięć, przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa olx.pl i aukcje allegroOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prace na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 8.00-16.00
ABR Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Mikołów (śląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)