SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ruda Śląska oferta pracy SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
Data publikacji: 2018-06-25
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościelna 37, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca pon-pt 7-15 lub 11-19, wg grafiku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Kościelna 37, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Kościelna
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy: Biuro rachunkowo-księgowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dostarczanie towarów zgodnie z wytycznymi
FAST - CAR Brzozowski Bartłomiej - 2017-05-26 - Janczowice (dolnośląskie)
Prace administracyjne w systemie magazynowym INFOLOG, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów
POL-AGRO S.A. - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz, statystyk dotyczących zatrudnienia, materialna organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej i nadzór nad nią, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, obliczanie wynagrodzeń pracowników, rozliczenia z ZUS i US, obsługa programu kadrowo - płacowego
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Libiąż (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie dokumentacji medycznej,- informowanie pacjentów na temat świadczeń medycznych,- zapisywanie pacjentów na usługi medyczne,- obsługiwanie korespondencji w tym pisanie pism do urzędów,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsług klienta, podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami-głównie kontakty telefoniczne, wyszukiwnie nowych klientow, bieżąca analiza wspólpracy z kontrahentami, realizacja ustalonych celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chorzów (śląskie)
Specjalista d/s handlu zagranicznego-handlowiec
FHPU TRANSTAL - 2015-11-26 - Smęgorzów (małopolskie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
prowadzenie kadr, płac, rozliczenia ZUS i z US
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. ogólnospożywczych
PAWILON HANDLOWY "SANDRA" Edyta Liwoch-Piętak - 2016-01-12 - Myszków (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta detalicznego + obsługa magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
Wykonywanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji obuwia- rozkroju skór, prac szwalniczych. Prace wykonywane ręcznie praz przy obsłudze maszyn i urządzeń.
PROTEKTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-27 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowych
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, kasy, promocja towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
wyksz. min. średnie,doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
ANETA KNEISEL BIURO RACHUNKOWE "EUROBILANS" - 2017-05-24 - Tarchały Wielkie (wielkopolskie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów, przygotowanie oferty handlowej dla klientów,pozyskiwanie nowych lklientów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa rady zarządu
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2017-07-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
planowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień, dostaw, materiałów, zapewnienie terminowej realizacji zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji, współtworzenie umów z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, poszukiwanie nowych, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, nadzorowanie reklamacji
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-02-01 - Łańcut (podkarpackie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiadanie za identyfikowaniew potencjalnych krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towaró handlowych firmy, głownie na terenie Ukrainy, Rosji oraz państw Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa klientów do ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta, Efektywna sprzedaż, Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki, Przyjmowanie dostaw, Informowanie o potrzebach zakupowych, Odpowiedzialność za powierzone mienie, Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedaży
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2017-12-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)