SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków, w szczególności: - kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;- opracowanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również zczłonkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;- uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej iewentualne reprezentowanie Zamawiającego;- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;- szkolenie pracowników iinnych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian naobowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 18.07.2019r. do godziny 16:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-14.00 lub mail ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny w godzinach 9:00 - 14:00.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków, w szczególności: - kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;- opracowanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również zczłonkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;- uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej iewentualne reprezentowanie Zamawiającego;- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;- szkolenie pracowników iinnych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian naobowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 18.07.2019r. do godziny 16:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-14.00 lub mail ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny w godzinach 9:00 - 14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i internetu*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: - Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.- Nieposzlakowana opinia.- Wykształcenie wyższe.- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.- Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.- Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzielanych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy.- Udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz udokumentowane min 1-roczne doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: - Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, aszczególnie:- Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.- Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.- Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym.- Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych.- Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).- Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole- Bardzo dobra organizacja pracy- Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji- Systematyczność i operatywność- Umiejętność poprawnego formułowania pism;- Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 27.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0b91c2ac693b47901591fd8608be9bb
Podobne oferty pracy
praca na dziale spożywczym
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
sprzątanie obiektu BIEDRONKA NA TERENIE WEJŚCIA ORAZ WOKÓŁ
Wspólnota Lokalowa przy Wojska Polskiego 12 - 2017-06-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratury opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; miejsce pracy: Racibórz;
Sąd Okręgowy w Gliwicach - 2019-06-07 - Racibórz (śląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-05-02 - Andrespol (łódzkie)
zarzadzanie procesem reklamacyjnym
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Radomsko (łódzkie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
-Wspomaganie opracowywania materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych;-Współpraca z Global Training Team w celu zrozumienia przewidywanego zapotrzebowania; Planowanie szkoleń w zależności od wymagań biznesowych;-Rozwiązywanie problemów;
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie. Sprzedaż materiałów eklsploatacyjnych, biurowych i urządzeń drukujacych. Wynagrodzenie + premia. Zakres obowiązków: obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl.
AMDRUK SC - 2019-04-16 - Jejkowice (śląskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j.polskim i j. angielskim, praca w godz. 6-16- godziny pracy do uzgodnienia
DOM TŁUMACZEŃ SOWA EWA ROGOZIŃSKA - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą administracyjno-techniczną powołanego przez Izbę Centrum Kształcenia Ustawicznego Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy- organizowanie kursów pedagogicznych (dla instruktorów praktycznej nauki zawodu) oraz przygotowujących do egzaminów czeladniczych oraz mistrzowskich- sporządzanie umów z wykładowcami- organizowanie szkoleń otwartych i zamkniętych- obsługa Systemu Informacji Oświatowej w zakresie CKU- współpraca z Cechami w zakresie szkoleń- poszukiwanie źródeł zleceń na kursy i szkolenia- monitorowanie lokalnego rynku w zakresie kursów i szkoleń- tworzenie oraz uaktualnianie oferty szkoleniowej- obsługa Bazy Usług Rozwojowych prowadzonej przez PARP- przygotowywanie i opracowywanie badań, analiz oraz raportów szkoleniowych- pozyskiwanie i prowadzenie bazy bazy wykładowców, trenerów i zakładów rzemieśliczych- zarządzanie bazą kandydatów, rekrutacja uczestników szkoleńOferujemy:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,- system wynagradzania uzależniony od posiadanych kwalifikacji,- wynagrodzenie od 2700 zł brutto,- pracę w młodym zespole,- wygodną lokalizację miejsca pracy w centrum miasta.
KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY - 2019-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami, zawieranie umów, budowanie baz klientów, miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju + delegacje na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
Drobne prace naprawcze (ślusarskie, hydrauliczne itp), utrzymanie dobrego stanu technicznego wyposażenia placówek, pełnienie roli kuriera.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa reklamacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)
Obsług aklienta oraz utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami, kompletowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, logistyka, koordynowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
•Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;•Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;•Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;•Praca w środowisku opartym o KPI; •Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;•Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;•Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;•Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;•Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;•Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;•Wycena materiaPraca w godz. 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-10-21 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2016-11-22 - Ryki (lubelskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy
KOMORNIK SĄDOWY przy Sądzie Rejonowym w Legnicy Rafał Oskwarek - 2017-09-08 - Legnica (dolnośląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,Realizowanie założonych planów sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych członków Kasy,Współudział w organizowaniu działań, marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-23 - Bieruń (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)