SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ(NR 2439) Bydgoszcz oferta pracy KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ(NR 2439)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą administracyjno-techniczną powołanego przez Izbę Centrum Kształcenia Ustawicznego Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy- organizowanie kursów pedagogicznych (dla instruktorów praktycznej nauki zawodu) oraz przygotowujących do egzaminów czeladniczych oraz mistrzowskich- sporządzanie umów z wykładowcami- organizowanie szkoleń otwartych i zamkniętych- obsługa Systemu Informacji Oświatowej w zakresie CKU- współpraca z Cechami w zakresie szkoleń- poszukiwanie źródeł zleceń na kursy i szkolenia- monitorowanie lokalnego rynku w zakresie kursów i szkoleń- tworzenie oraz uaktualnianie oferty szkoleniowej- obsługa Bazy Usług Rozwojowych prowadzonej przez PARP- przygotowywanie i opracowywanie badań, analiz oraz raportów szkoleniowych- pozyskiwanie i prowadzenie bazy bazy wykładowców, trenerów i zakładów rzemieśliczych- zarządzanie bazą kandydatów, rekrutacja uczestników szkoleńOferujemy:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,- system wynagradzania uzależniony od posiadanych kwalifikacji,- wynagrodzenie od 2700 zł brutto,- pracę w młodym zespole,- wygodną lokalizację miejsca pracy w centrum miasta.
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrowskiego 11, 85-098 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą administracyjno-techniczną powołanego przez Izbę Centrum Kształcenia Ustawicznego Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy- organizowanie kursów pedagogicznych (dla instruktorów praktycznej nauki zawodu) oraz przygotowujących do egzaminów czeladniczych oraz mistrzowskich- sporządzanie umów z wykładowcami- organizowanie szkoleń otwartych i zamkniętych- obsługa Systemu Informacji Oświatowej w zakresie CKU- współpraca z Cechami w zakresie szkoleń- poszukiwanie źródeł zleceń na kursy i szkolenia- monitorowanie lokalnego rynku w zakresie kursów i szkoleń- tworzenie oraz uaktualnianie oferty szkoleniowej- obsługa Bazy Usług Rozwojowych prowadzonej przez PARP- przygotowywanie i opracowywanie badań, analiz oraz raportów szkoleniowych- pozyskiwanie i prowadzenie bazy bazy wykładowców, trenerów i zakładów rzemieśliczych- zarządzanie bazą kandydatów, rekrutacja uczestników szkoleńOferujemy:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,- system wynagradzania uzależniony od posiadanych kwalifikacji,- wynagrodzenie od 2700 zł brutto,- pracę w młodym zespole,- wygodną lokalizację miejsca pracy w centrum miasta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ(NR 2439)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe,- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bądź w pracy biurowej w jednostce szkoleniowej lub oświatowej- doświadczenie w samodzielnym organizowaniu wydarzeń, konferencji, seminariów,- dobra orientacja w aktualnych trendach w social mediach i marketingu internetowym,- wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie, organizacyjne,- dobra znajomość pakietu MS Office,- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,- zdolność szybkiego uczenia się,- umiejętności interpersonalne w tym komunikatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Piotrowskiego 11, 85-098 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. w godz. 7.00-15.00:52 321 37 65
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Piotrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5531f1ad1b3183f61d360211a6955584
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kadrowo-płacowych 1/2 etatu. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników oraz harmonogramu czasu pracy, opracowywanie raportów i analiz z zakresu kadrowo-płacowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola, obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca polega na pozyskiwaniu pracowników z Ukrainy, kontrola pracowników na zakąłdach, zakwaterowanie oraz rozmieszczenie na zakłady.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie, ewidencjonowanie i kontrolowanie danych kadrowych (badania lekarskie, szkolenia BHP, umowy o pracę, świadectwa pracy, formularze, skierowania na badania, zaświadczenia, aneksy, listy obecności, ewidencjonowanie czasu pracy itp., pośrednictwopomiędzy biurem kadrowym zewnętrznym a pracodawcą, dekretowanie, księgowanie, opisywanie faktur zakupowych, tworzenie i procesowanie zamówień na podst. otrzymywanych specyfikacji współpracowników,
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Ścinawa (dolnośląskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-10-16 - Polkowice (dolnośląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gomunice (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów zaopatrzenia (m.in. faktura), zamawianie towaru
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-10-19 - Skawina (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
-- Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców (mile widziana wiedza w zakresie rozliczania kierowców TIR). Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie pozostałych rozliczeń pracowniczych. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji ZUS, podatkowych, statystycznych, PFRON.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto + premia regulaminowa kwartalna 10%. Praca na umowę o pracę na zastępstwo, planowany okres ok. 6 m-cy , z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne, z zakresu rachunkowości, finansów, kadr, płac . Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość bieżących przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PDOF, PFRON, praktyczna znajomość programu Płatnik, praktyczna znajomość programu kadrowo-płacowego Impuls będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie z zakresu zatrudniania cudzoziemców. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca, branża spożywcza
ABC Sklep Spożywczy WÓJCIK ZBIGNIEW - 2015-11-18 - Kraków (małopolskie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji konraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym
Budom Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2018-10-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)
przygotowanie towaru, pakowanie jaj, załadunek towaru na samochód, dostarczenie towaru do klienta, dbanie o samochód, dostarczany produkt, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Ciemne (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
Monitoruje i przegląda codzienną aktywność bezpośrednich raportów i raportów w środowisku macierzowym, w tym reagowanie na ich zapytania i zapewnienie, że komunikacja jest dokładna i skierowana właściwa publiczność.Przeprowadza cotygodniowe spotkania jeden na jeden z raportami w celu otrzymywania aktualizacji dotyczących bieżących statusów projektu, w celu zapewnienia odpowiedniego kierunku w bezpośrednich raportach oraz w celu oceny priorytetów zgodnie ze strategicznymi celami firmy.Zapewnia stały rozwój osobisty i rozwój personelu. W przypadku bezpośrednich raportów będzie to odbywało się dzięki wykorzystaniu kwartalnych spotkań jeden-na-jeden w celu ustalenia celów i dostarczenia informacji zwrotnych na podstawie historii, która uczy, jak najlepiej osiągnąć te cele.Godzina zakończenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwana osoba do opracowania wniosków z RPO 8.4 i innych oraz RPSW 10.01, 10.02 i innych
Ośrodek Kształcenia i Promowania Kadr "THETA" - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Prac stacjonarna przy komuterze w siedzibie szkoły. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 82, Wrocław, ul. Blacharska 13;Sala E, A
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)- Rozliczanie wykonywanych robót budowlanych- Sprawdzanie dokumentacji technicznej- Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych- Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie prac monterskich zwiazanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkachwykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnhmi- układanie, mocowanie kabli w budynkachpraca - 8-16
SMART TELECOM Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru i sprzedaż okien, drzwi, bram, rolet; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach. Mile widziane doświadczenie w sprzedażyoraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje: umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)