SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Zduńska Wola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomoścć mediów społecznościowych, obsługa urządzeń biurowych, kultura osobistaPRACA W DELEGACJI
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Getta Żydowskiego 4, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Getta Żydowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2018
Data dodania oferty pracy: 08.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
tworzenie ofert obsługa o pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Lublin (lubelskie)
kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowy klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
nadzór nad taborem, ubezpieczenia pojazdów, pilnowanie terminów przegląów, gospodarka kontami paliwowymi
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa biurowa klientów agencji i archoiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kalisz (wielkopolskie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
Sprzedaż
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka Spółka Jawna - 2016-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
Kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni, dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia, wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń, współpraca z serwisami zewnętrznymi
CITONET-KRAKÓW Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON, SIO, realizowanie zakupów wyposażenia i środków sczystości szkoły, przeprowadzniea inwentaryzacji sprzętu,dpowiada za utzrymanie czystości w szkole oraz za przeprowadzenie niezbędnych przeglądów w szkole, np. wynikających z ustawy o Prawie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
szkolenia w zakresie BHP
Szkoła Podstawowa nr 17 - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
Praca w komputerowym systemie bankowym Multicash (do nauki na miejscu), min. transfer wpłat, wykonywanie przelewów i drukowanie wyciągów. Sporządzanie informacji o stanie środków na kontach funduszu remontowego wspólnot mieszkaniowych. Aktualizacja zmian w GUS i US. Wystawianie not księgowych.Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) naszarzadca-wroc.pl lub 71 336 47 37 wew. 19
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Spawanie ręczne łukiem elektrycznym, metodą MIG, MAG
Firma Produkcyjno-Usługowa „IN-BUL” Mirosław Bulczak - 2017-02-10 - Migi (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Supraśl (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
analiza rynku, pozyskiwanie klientów, planowanie budżetu i kosztów, kontakt z klientem, kontrola finansowa, zarządzanie ludźmi
2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2017-10-06 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników. Dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, rozliczanie czasu pracy ( system podstawowy, równoważny i czas pracy kierowcy), rozliczanie urlopów i ekwiwalentów, delegacje i diety, naliczanie płac, naliczanie zasiłków i wynagrodzeń za czas choroby, sporządzanie dokumentów zasiłkowych do ZUS, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, rozliczanie umów cywilno prawnych,rozliczanie podatkowe z wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PFRON, rozliczanie refundacji do Urządu Pracy i cechu, rozliczanie zajęć komorniczych i pisma do komornika, zawieranie umów z cudzoziemcami, doradztwo kadrowo płacowe, obsługa klienta , sporządzanie deklaracji PIT 4R,PIT 8AR,ZUS IWA,PIT 11,PFRON .Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy zasiłkowej, ustawy FUS, wysyłka elektroniczna dokumentów w PŁATNIKU.Kontrola szkoleń i badań lekarskich.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA MACIAS - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt, subiekt GT, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
osoba zarejestrowana w PUP przed 10.10.2017, profil II,wyksz. min. średnie,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,biegła obsługa komputera i internetu,umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów,dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie analiz, prowadzenie dokumentacji, pobieranie prób. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22, 22-6 w Gościnie, również w weekendy.
Mleczarnia Gościno Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Gościno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami droga mailową i telefoniczną dot. zakupu biletów lotniczych oraz wsparcie poczas podróży.
WNS Global Services (UK) Ltd. - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój produktów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)