SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI Słupsk oferta pracy HYDRO-NAVAL Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: •Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;•Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;•Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;•Praca w środowisku opartym o KPI; •Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;•Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;•Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;•Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;•Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;•Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;•Wycena materiaPraca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: HYDRO-NAVAL Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Staniuków 16, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;•Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;•Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;•Praca w środowisku opartym o KPI; •Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;•Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;•Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;•Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;•Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;•Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;•Wycena materiaPraca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kupiec-handlowiec
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie wlasnym rozwojem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętność pracy pod presją czasu; Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i zdolności analityczne;[Uprawnienie 1] : Wymagana dobra znajomość branży metalowej i przemysłu stoczniowego[Uprawnienie 2] : Znajomość narzędzi do optymalizacji i zwiększania efektywności procesów zakupowych,[Umiejętność 1] : Dobra znajomość branży metalowej i przemysłu stoczniowego; Znajomość narzędzi do optymalizacji efektywności procesów zakupowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: HYDRO-NAVAL Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Staniuków 16, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Adres strony pracodawcy: http://www.hydro-naval.com/
Ulica pracodawcy: Braci Staniuków
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 21.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż warzyw i owoców.Praca na 1/2 etatu.
Margarita Małgorzata Markiel - 2017-03-22 - Krapkowice (opolskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych, poprawa estetyki wizualnejprezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem, koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań, wspieranie traningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w salonie firmowym PLUS-a. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie. Szukamy osób do salon w Gliwicach i Zabrzu. Praca w godzinach 9.00 - 21.00 w systemie 12/24.
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
Weryfikacja poprawności kontroli jakości, analiza i ocena wad produktów, negocjacje, raportowanie wykonanej pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Po okresie wdrożenia pracując dla nas jako Specjalista ds. sprzedaży będziesz : Prowadził aktywną sprzedaż do dzienników, portali internetowych, tygodników regionalnych oraz bezpłatnych tytułów wydawanych przez Grupę Polska Press Skutecznie poszerzał portfolio klientów i realizował wyznaczone cele sprzedażowe Samodzielnie i aktywnie proponował rozwiązania w zakresie sprzedaży Budował i podtrzymywał długoterminowe relacje biznesowe z Klientami
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z O. O. - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta. Uzupełnianie towaru w salonie.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, bieżące informowanie Dyrektora OR o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpiczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
logowanie tkanin
Zakład Krawiecki "ELKRAFT" Elżbieta Ragus - 2016-01-29 - Kłoczew (lubelskie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dowóz towaru do klienta.Godziny pracy I zmiana od 06.00-14.00, II zmiana od 14.00-22.00
CENTRUM PLUS Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Praca związana z budową drogiMiejsce pracy: Trzebnica koło Wrocławia
TRANSPORT CIĘŻKI Jan Dziubek - 2016-03-29 - Trzebnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE.
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2017-03-08 - Pilzno (podkarpackie)
Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-06 - Reńska Wieś (opolskie)
naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, sprzedaż produktów i usług, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań,prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sprawadministracyjno-gospodarczych i Ochrony Mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych i płacowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowo-płacowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Naliczanie wynagrodzeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż art. budowlanych oraz opału. Dostarczanie zakupionego towaru do klienta.
ALEECO SŁAWOMIR SOKOŁOWSKI - 2017-08-02 - Wiślica (świętokrzyskie)
obsługa wózka widłowego
KMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
1) ścisła współpraca z Dyrektorem w kierowaniu całością pracy Muzeum, w szczególności w zakresie organizacji, zarządzania oraz rozwoju działalności Muzeum,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez Muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) koordynacja inwestycji,5) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) inspirowanie efektywnych rozwiązań w systemie kierowania Muzeum,6) nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,7) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Muzeum,12) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Muzeum;14) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie eksploatacji budynku.13) nadzór nad pracownikami dozoru mienia i ochrony osób oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z bezpieczeństwem obiektu Muzeum i osób w nim przebywających;
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-02 - Markowa (podkarpackie)