SPECJALISTA DS. KONTROLINGU Reńska Wieś oferta pracy KAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Reńska Wieś (opolskie)
Pracodawca: KAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REńSKI KONIEC 14, 47-208 Reńska Wieś, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: DO UZGODNIENIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reńska Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reńska Wieś
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczno-ekonomiczne (zarządzanie produkcją, technologia produkcji, ekonomika zarządzania przedsiębiorstwem, rachunkowość zarządcza, logistyka, ekonometria itp.)Doświadczenie w zakładzie produkcyjnym (mile widziana branża metalowa, produkcja jednostkowa i małoseryjna), działy: kontrolingu, finansów, logistyki produkcyjnej, rozwoju biznesu (Business Development), produkcja itp.Znajomość przepływu materiałów i dokumentów handlowych w zakładzie produkcyjnymWysokie umiejętności analityczne (w tym zaawansowany poziom obsługi arkusza Excel), połączone z praktycznym i racjonalnym podejściem do zagadnień biznesowychZdolności komunikacyjne, łatwość w podejmowaniu inicjatywOtwartość, chęć rozwijania własnego warsztatu pracy.
Nazwa pracodawcy: KAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
REńSKI KONIEC 14, 47-208 Reńska Wieś, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Reńska Wieś
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reńska Wieś
Adres strony pracodawcy: www..kametsa.eu
Ulica pracodawcy: REńSKI KONIEC
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Obróbka metali i nakładanie powłok na metale.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie lub techniczne, spec. chłodnictwo - mile widziana; zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność wyznaczania priorytetów działania, osoba otwarta na nowe rozwiązania i pomysły, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odporność na stres oraz duża motywacja do pracy, praca w biurze; branża: przemysłowe systemy chłodnicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie + delegacje
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-12 - Pszczyna (śląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: usprawnienie linii, tworzenie raportów produkcyjnych, liczenie na linii produkcyjnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Gruzji, Mołdawii, Rosji, Białorusi; gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)
Wykonywanie planu produkcyjnego- wizualna ocena jakości detalu na stanowisku pracy- wypełnianie dokumentacji na stanowisku pracy
Randstad Polska - 2016-03-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
tworzenie ofert obsługa o pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji
Metalbolt Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa systemów komputerowych Excel, Windows, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa posprzedażowa, prowadzenie biura, raporty do KNF, dostarczanie dokumentów do klientów, praca w terenie, kontrolowanie terminów wznowień ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa zamówieńopieka nad istniejącymi klientamirozwiązywanie technicznych problemów klientówsporządzanie dokumentów związanych z realizacją zamówieńprzygotowanie raportów dotyczących sprzedażytelefoniczny kontakt z klientami firmy
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotoweanie surowców materiałów do opakowań, pakowanie produktów, etykietowanie, układanie, sprzątanie
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń walcowniczych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
Do kluczowych zadań Specjalisty ds. Sprzedaży będzie należało: Aktywne pozyskiwanie klientów MICE Spotkania z klientami Telemarketing Przygotowywanie ofert handlowych Koordynowanie eventów w Hotelu Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w spotkaniach z kontrahentami Realizacja planów sprzedażowych Sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warchały (warmińsko-mazurskie)
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie;- Bieżąca współpraca z klientami firmy w języku niemieckim;- Sprawdzanie umów i zleceń handlowych pod kontem wyszukania błędu- Zapewnienie niezbędnego wsparcia dla działu handlowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓWWYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Zamawianie towaru.4. Wykładanie towaru na półki.5. Metkowanie.6. Utrzymanie stanowiska pracy w czystości.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Chrząstówek (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków wg planu, przygotowywanie dowodów księgowych , przyjmowanie, kompletowanie , sprawdzanie, dekretowanie , obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa , prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budzetowej i finansowej, udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, prowadzenie dokumentacji środków trwałych , rozliczanie inwentaryzacjioferta jest również skierowana do osób niepełnosprawnych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
wydawanie towaru z magazynu, układanie tarcicy na placu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Sławno (zachodniopomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
stworzenie i prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi w programie płace VULCAN zgodnie z przepisami.Obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń urlopowych oraz ZFŚS zgodnie z przepisami.Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń (np. komorniczych, spłat pożyczek z ZFŚS, składek związkowych).Prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń dla w/w pracowników.Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników:terminowe sporządzanie deklaracji i odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowegosporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) dla wszystkich pracowników i terminowe przekazanie pracownikom i Urzędom Skarbowymsporządzanie rocznej deklaracji podatkowej.1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 7986700 w. 112
Zespół Szkół Nr 24 we Wrocławiu - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)