SPECJALISTA W WYDZIALE TARYF Gliwice oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE TARYF
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, KPA.Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/693-specjalista-w-wydziale-taryfDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, KPA.Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/693-specjalista-w-wydziale-taryfDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł brutto + Wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W WYDZIALE TARYF
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9460e8b18e531cf5fe2efcc9e1fc5d4c
Podobne oferty pracy
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( m.in. akta osobowe, ewidencja czasu pracy, zasiłki chorobowe),- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, porozumień zmieniających, wystawianie świadectw pracy itp.,- sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy zlecenia, o dzieło ),- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,- wystawianie zaświadczeń związanych ze stanowiskiem pracy,- prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami w zakresie BHP ,- informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach związanych z ich stosunkiem pracy.- współpraca z innymi działami w zakresie spraw związanych z prawem pracy i przebiegiem zatrudnienia,- wprowadzanie danych z zakresu kadr do systemu informacji oświatowej,- sporządzanie sprawozdań statystycznych;
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - 2020-05-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie potraw zgodnie z recepturą
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Jakubowice Konińskie (lubelskie)
Obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych, prowadzenie gospodarki magazynowej, fakturowanie sprzedaży produktów spółki, prowadzenie gospodarki kasowej, opis analityczny dokumentów w systemie, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, podatki lokalne i podatek akcyzowy, ewidencja kontenerów i inne.
Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Planowanie popytu na obszarze Europy, sporządzanie prognoz i przygotowanie raportów i analiz, komunikacja z innymi działami firmy w celu ustalenia wytycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biura magazynu, obsługa programów magazynowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów, obsługa biura załadunków i rozładunków.
DOLINA NIDY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Konin (wielkopolskie)
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, archiwizacja dokumentów. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ubezpieczenia społecznego.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU - 2019-11-25 - Białystok (podlaskie)
-REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH;-PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH;-ZATRUDNIANIE OBCOKRAJOWCÓW.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, -ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY,-BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, -PRAWO JAZDY KAT. B MILE WIDZIANE,-ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH: UKRAIŃSKI, ROSYJSKI W STOPNIU DOBRYM.UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY, 1/2 ETATU, JEDNA ZMIANA, PRACA W GODZ.: 09:00-13:00,WYNAGRODZENIE 1500,00 ZŁ BRUTTO.
KARPORI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracodawców.2. Dokumentowanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej.4. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników.6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników.7. Sporządzanie i przekazanie dokumentów zgłoszonych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania.12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej.13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych.15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych.16.Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi zauwazonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-12-13 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- opieka nad flotą samochodową- współpraca z dostawcami zewnętrznymi- zaopatrzenie firmy w materiały eksploatacyjne
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-09 - Łódź (łódzkie)
Aktualizacja danych na stronie www, utrzymaniem oraz rozbudową stron www, udział w rozbudowie i tworzeniu rozwiązań oraz narzędzi wspierających strony www zgodnie z celem i strategią.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
jw.
10Clouds Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
.
WS Spółka z o.o. - 2016-01-27 - Tupadły (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
MIRKO Spółka z o.o. - 2016-10-14 - Głobino (pomorskie)
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zarządzanie procesem produkcyjnym firmy, tworzenie planów produkcji, nadzór nad organizacją pracy i prowadzonymi projektami produkcji zakładu. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórneforma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca od 8-16Oferta w sali: F
LG Chem Wrocław Energy Sp. z.o.o - 2020-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo; udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy zgodnie z polityka personalnąSporządzanie dokumentacji kadrowejSporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiRozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracyNaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płacMonitorowanie ważności badań lekarskichPrzygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych dla ZarząduObliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznychWystawianie dokumentów na potrzeby pracownikówSporządzanie raportów i zestawień płacowychSporządzanie deklaracji do GUS, PFRON oraz PFRON SODiRObsługa kwestii pobytowych cudzoziemców
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-02-27 - Wawrów (lubuskie)
prowadzenie sekretariatu, wprowadzanie faktur do systemu bankowego, tworzenie zestawień miesięcznych dotyczacych surowca do produkcji, obsługa komputera itp.
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Piaszczyna (pomorskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
obsługa przedsprzedażowa( obsługa klientów detalicznych, doradztwo, przyjmowanie zamówień), rejestracja zamówień, czynności związane z administrowaniem oferty firmy w firmowym sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wieruszów (łódzkie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
utrzymywanie stałych relacji z klientami z Ukrainy, Rosji i Białorusi, sporządzanie i tłumaczenie w jęz. ukraińskim i rosyjskim ofert handlowych, pism , umów, prowadzenie korespondencji w jęz. ukraińskim, rosyjskim , organizacja podrózy służbowych zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
znajomość programów graficznych, obsługa klientów indywidualnych i zamówień internetowych, dokumenty przesłać e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" Błoszyk Paweł - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa klientów do ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Oława (dolnośląskie)
Kontakty telefoniczne, emailowe z kontrahentami ze wschodu, pośrednitwo w sprzedazy towarówna rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)