SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 390 PLN
Zakres obowiązków: budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo; udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo
Data publikacji: 2020-06-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo; udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 390 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1,5 roku w firmie z branży paliwowej, znajomośc polskiego rynku energetycznego i paliwowego, bardzo dobra znajomość j. arabskiego
danePracodawcy_nip: 5261009190
danePracodawcy_regon: 01080981100028
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332202
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fc744590f694429356af4284fbda4d3
Podobne oferty pracy
* obsługa urządzeń biurowych
* archiwizacja i segregacja dokumentów
* wprowadzanie i weryfikacja danych
* bieżąca pomoc w pracy managera
GREEN TEAM POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowanie, wykwaterowanie, prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacji
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
prac.biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klienta, zgodnie ze stanowiskiem
PHU ZUZA ZBIGNIEW DRĄG - 2019-03-07 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie Biura Obsługi Klienta. Prowadzenie ewidencji cieków i urządzeń wodnych. Opiniowanie projektów planów inwestycji. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Współpraca z gminnymi oraz powiatowymi zespołami zarządzania.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-09-18 - Kluczbork (opolskie)
a.Przyjmowanie, sprawdzanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów związanych z ewidencją pracowniczą.b.Prowadzenie akt personalnych c.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów, nagród jubileuszowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami d.Aktualizacja programu kadrowego e.Udział w procesie rekrutacji, opiniowanie podań o pracę i sprawdzenie zgodności kwalifikacji z Ponadzakładowym Układem Pracy dla Pracowników Wojska f.Opracowywanie stosownych dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz zmian dotyczących stosunku pracyg.Ewidencja nadanych odznaczeń państwowych i resortowych pracowników oraz sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń i medali na podstawie pisemnych propozycji osób funkcyjnych;h.Przygotowywanie pism dotyczących spraw
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa kadr i spraw płacowych
R-BUD POMORZE Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie transportu i dystrybucji towarów kontrola wysyłek idostaw, śledzenie przewozów awizowanie dostaw do Klientówwspółpraca z przewoźnikami współpraca z działem sprzedaży,zaopatrzenia, marketingu w zakresie działań logistycznychprowadzenie niezbędnej dokumentacji, praca w godz. 8-16/10-18
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
kosztorysowanie, prawdzanie projektów
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE ZAKŁAD TRANSPORTU I SPEDYCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-03-17 - Świerklaniec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w Projekcie " Szkolenia menadzerskiego" - szkolenie poprzedzone pracą na farmie chodowli trzody chlewnej
Zielone Fermy Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Jelna (podkarpackie)
prace związane z zapewnieniem jakości prz produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU - 2019-11-05 - Słupsk (pomorskie)
Opieka nad dziećmi do lat 3
Jarocińska Spółdzielnia Socjalna - 2017-09-01 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji. Kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych, analiza postępowania przetargowego. Docelowo praca stała.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW W ELBLĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę / umowa zlecenie/ kontrakt- szkolenia- motywacyjny system wynagradzania- Oferty z CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres export (at) aku.plInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2020-05-18 - Zajączkowo (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej. Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań.Współpraca z członkami komisji przetargowej w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.Prowadzenie Komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców. Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców. Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego. Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej. Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ - 2019-01-31 - Kraków (małopolskie)
pakowanie detali do pudełek zgodnie ze specyfikacją, selekcja detali krótkich, obsługa urządzeń służących do pakowania detali, pakowanie ręcznie detali, etykietowanie pudełek zgodnie ze specyfikacją, wyrywkowa selekcja pudełek, przestrzeganie i regulacja spinarek, zaginarek, uzupełnienie stołów do montażu detalami, obsługa urządzeń służących do pakowania detali i ich transportu, segregacja i układanie etykietowanych pudełek na palecie, montowanie i pakowanie złączek hydraulicznych, utrzymanie porządku na stanowisku practy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji związanej z wykonywaną praca, wykonywanie poleceń.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Mysłowice (śląskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów podstawowych przeznaczonych do wykonawstwa konstrukcji budowlanych i materiałów dodatkowych do spawania, kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kończąc na kontroli końcowej wyrobu przygotowanego do wysyłki,opracowywanie dokumentacji powykonawczej zakładowej kontroli produkcji (PN-EN ISO 3834, PN- EN 1090, wymagania dla ZKP), nadzór nad procesami reklamacyjnymi, kontakt i kontrole u podwykonawców.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-02-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc przy montowaniu stacji gazowych, malowanie obudów
"IREX - GAZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - kompleksowa obsługa kontarktów zgodnie ze standardami firmy- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Promedica24Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych przez internet jak i stacjonarnie w biurze; kalkulacja nowych ofert; wprowadzanie ofert do systemu rezerwacyjnego SART; wystawianie faktur, sprzedaż biletów autokarowych, lotniczych, promowych; zarządzanie witryną biura; obsługa systemów rezerwacyjnych; tworzenie list do ubezpieczeń grupy, wystawianie rachunków.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Sosnowiec (śląskie)
- Szkolenie w zakresie BHP i PPOŻ,- Zapoznanie osoby bezrobotnej z zakresem wystawiania dokumentów księgowych,- Przeszkolenie z zakresu dokumentacji księgowej- podział na przychody i koszty firmy,- Przeszkolenie z zakresu dokumentowania i ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych,Przeszkolenie z zakresu sporządzania zeznań rocznych z dochodów krajowych i zagranicznych,- Zapoznanie z programem księgowym (RAMZES) oraz programem (PŁATNIK),- Przeszkolenie z zakresu kadr i płac- Staż w godz. 8.00-16.00 (RPO)
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Płock (mazowieckie)
ANALIZA ZAPYTANIA OFERTOWEGO, TECHNICZNE I FINASOWE OPRACOWANIE KALKULACJI OFERTOWEJ,WYSYŁANIE OFERTY, KONTAKT Z KLIENTEM.CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Bierawa (opolskie)
W ramach obowiązków służbowych pracownik będzie sporządzał SIWZ, ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej; zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Udział w pracach komisji przetargowej. Przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów. Prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Wynagrodzenie miesięczne: 3075 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników i emerytów szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzanie do programu SIO, GUS, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowywanie dokumentach do emerytur i rent pracowników szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)