SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 075 PLN
Zakres obowiązków: W ramach obowiązków służbowych pracownik będzie sporządzał SIWZ, ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej; zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Udział w pracach komisji przetargowej. Przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów. Prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Wynagrodzenie miesięczne: 3075 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E
Data publikacji: 2019-01-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W ramach obowiązków służbowych pracownik będzie sporządzał SIWZ, ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej; zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Udział w pracach komisji przetargowej. Przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów. Prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Wynagrodzenie miesięczne: 3075 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 075 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3075 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 075 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSLUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferpwany kierubke adminsytacyjny; staż pracy co najmniej 4 lata; w zamówieniach publicznych; podstawowe wymagania: dobra znajomość obsługi komputera - środowisko Windows, pakietów biurowych typu: Word, Excel, Power Point; dyspozycyjność; umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją limitu czasowego oraz pod wpływem stresu; umiejętność pracy zespołowej; umiejętność podejmowania samodzielnie odpowiedzialnych decyzji; umiejętność analizy zadań; zdyscyplinowanie; terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- badanie jakości surowego materiału do produkcji, - kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, - terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)
Kontrola zgodności opakowań w j. ukraińskim i w j. rosyjskim z kartami charakterystyki, kontrola poprawności użycia etykiet na kartony zbiorcze dla odbiorców ze Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; podstawowa znajomość języka obcego; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: praca przy komputerze z klientem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
praca administracyjno -biurowa
KONED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projekty form do produkcji wyrobów z plastmasy, sporządzanie projektów form, doradztwo w montażu form, sporządzanie kosztorysów i instruowanie pracowników co do wyrobu określonej formy, współpraca z firmami z Ukrainy, Niemiec, Francji w zakresie zamawiania materiałów
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds technicznych, nadzór i utrzymanie linii, produkcjnych w ruchu, bieżąca naprawa usterek, prowadzenie czynności konserwacyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie przeglądów technicznych, szkolenie operatorów maszyn, wynagrodzenie 3000 - 4000zł brutto, dwie zmiany, praca Gutowo Małe
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-11-02 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
Zmywanie naczyń, dbanie o porządek i czystość w lokalu.
Krzysztof Kwiecień - 2016-03-23 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień od klientów; rejestrowanie ich w systemie komputerowym Rekord; logistyczna obsługa zamówień: pilotowanie wykonania zamówień klientów, organizacja wysyłek, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, współpraca z klientem, korespondencja, tłumaczenie i prowadzenie korespondencji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla wszystkich jednostek Uczelni, opracowywanie i przygotowywanie pełnej dokumentacji przetargowej , publikacja ogłoszeń, prowadzenie rejestrów, opiniowanie wniosków-zleceń na : zakupy, dostawy, usługi itp, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY IM.KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem niemieckim
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Publikowanie ogłoszeń o prace w internecie.Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów.Współdziałanie w okreslaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjonowania i zawarcia umowy na usługi internetowe pracodawcy (sprzedaż)
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy pracach ogólnobudowlanych
Marek Aftanas Format - 2016-06-01 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa klientów indywidualnych. Przyjmowanie i ewidencja zamówień.Sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie Klaes. Sporządzaniepotwierdzeń zamówień. Komplementowanie dokumentów dla danegoprojektu. Przygotowanie raportów sprzedażowych analiza wynikówsprzedaży.Praca od 9-17
KAPICA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
wykładanie towaru, wycena, kompletowanie towaru zakupionego przez klienta, pakowanie, odbiór zapłąty, obsługa kasy fiskalnej, terminala, komputera, prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
Szycie odzieży na maszynach przemysłowych: owerlok, stębnówka.
Genowefa Gruszka Krawiectwo - 2016-01-27 - Kęty (małopolskie)
zadania:weryfikacja telefoniczna katologu firm i instytucji katalogu portaluaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmdodawanie ogłoszeń rozszerzonych na wskazane portale internetowenauka metod analizy stron wwwprzygotowanie strategii kampanii reklamowych dla klientówanaliza konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanychdobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych tekstÓw reklamdokonywanie wyboru najbardziej skutecznych form reklamy dla konkretnego klientaaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmraportowanie wykonywanych zadańOferta stażowa realizowana dla osób bezrobotnych ze środków FP
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla celów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie zamówień i wysyłka, raportowanie, planowanie zakupów
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Sopot (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów ogniotrwałych; zanjomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie zaawansowanym; prawo jazdy kat.B; promocja i sprzedaż wysokotemperaturowych produktów izolacyjnych w przemyśle; obsługa klienta w zakresie ofertowania i doradztwa technicznego na rynkach rosyjskojęzycznych, wliczając zabezpieczenia przeciwpożarowe; jedna zmiana; praca również w delegacjach
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; budowanie , planowanie i zarządzanie bazą klientów firmy. prowadzenie bieżącej obsługi klientów w zakresie sprzedaży produktów. Praca w godzianch 8-16
Apak Sp.J - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
obsługa firmy pod względem kadr i płac, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Złotoryja (dolnośląskie)