SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO (O) Tarnów oferta pracy GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO (O)
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem niemieckim
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 33-37, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontakt z klientem niemieckim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. Zakres obowiązków: kontakt z klientem niemieckim. Praca w Tarnowie na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00, wynagrodzenie: 3 000 zł brutto. Kontakt: GLOB-TRANS ITiS Sp. z o.o. sp. k., ul. Słowackiego 33-37, 33-100 Tarnów, CV można przesłać na adres: sylwia.duch (at) glob-trans.com.
Nazwa pracodawcy: GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 33-37, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 33-37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2018
Data dodania oferty pracy: 07.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów, inicjowanie działań mających na celu poprawę efektywności pracy, ścisłe i terminowe rozliczanie sie z powierzonych zadań, przestrzeganie tajemnicy służbowej, dbałość o mienie zakładu,
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Chorzów (śląskie)
zgodny
RAFPOL Opakowania Foliowe Lucyna Rafińska - 2017-01-11 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
monitorowanie bazy przetargów pod kątem możliwości przystąpienia; przygotowywanie ofert oraz dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę; Prawo zamówień publicznych i innych kompatybilnych aktów wykonawczych oraz analizę SIWZ; śledzenie i analizowanie wyników przetargów; przygotowywanie bieżących raportów przetargowych; administrowanie dokumentami przetargowymi; archiwizacja dokumentacji przetargowej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-22 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert przetargowych
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zduny (wielkopolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- inicjowanie i samodzielne prowadzenie projektów związanych zoptymalizacją procesów w obszarze logistyki (z włączeniem 3PL/logistykikontraktowej), - koordynacja działań i kierowanie zespołami projektowymipowołanymi do realizacji projektów zleconych przez przełożonych,.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta.
Szewczuk Małgorzata - 2016-06-21 - Zamość (lubelskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców,kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
WORKLINE HR GROUP Sp z o.o. Sp. komandytowa - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Przedstawianie ofert; kontakt z klientami
ELEKTRONS Mateusz Lisik - 2017-03-08 - Wieruszów (łódzkie)
Przyjmowanie, wydawanie urządzeń klientom obsługa poczty także email, tworzenie ofert sprzedaży, obsługa firm kurierskich, nauka nazewnictwa fachowego urządzeń pomiarowych gazów i ratownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Suchy Dwór (pomorskie)
rekrutacja pracowników na terenie Polski
"GAMMA PLUS" sc - 2017-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
jw.
Delices Francaises sp. z o.o. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca od poniedziałki do piątku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
koordynowanie i nadzór nad pracą konserwatorów i dozorczyń, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków lokatorskich w sprawach remontów, ustalanie potrzeb w zakresie remontów, przygotowywanie umów na roboty budowlane, uczestniczenie w odbiorach technicznych robót, kontrola jakości wykonania prac zleconych, egzekwowanie usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie rejestru wykonanych robót oraz zawieranych umów, prowadzenie książki obiektu budowlanego i innej dokumentacji technicznej budynku, obsługa programów do kosztorysowania
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
współpraca z klientami zagranicznymi, tworzenie dokumentacji i wycen technicznych,
LEONI KABEL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
- Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyka- Projektowanie układów automatyki i sterowania,- Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,- Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,- Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)