SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU RYNKU WSCHODNIEGO I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I PODSTAWAMI ŁOTEWSKIEGO Kokotów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU RYNKU WSCHODNIEGO I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I PODSTAWAMI ŁOTEWSKIEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Kokotów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kokotów, powiat: wielicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności posiadanych przez kandydatów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU RYNKU WSCHODNIEGO I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I PODSTAWAMI ŁOTEWSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kokotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
łotewski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3: polski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie połączeń wychodzących w celu pozyskiwania nowych klientów, sprzedaż środków czystości/dezynfekcyjnych/kosmetyków.
SEPTI-MED - 2015-12-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY GRACJA - LESZEK SOBIERAJSKI - 2017-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
praca przy wykonywaniu ociepleń elewacjibudynków mieszkalnych, praca wykonywana z rusztowań na budynkach wielodygnacyjnych
DSR Dariusz Szubański - 2019-03-18 - Ozorków (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów, koordynację działań promocyjnych i eventowych w kontekście realizowanych dofinansowanych projektów.Wymiar etatu: 3/4
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa systemu magazynowo- księgowego CDN XL: wprowadzanie danych orazwystawianie dokumentów magazynowych -Planowanie przesunięć międzymagazynowych -Ścisła współpraca z Projekt Managerami, Działem Rozstawień i Produkcją -Nadzór nad pracami firm oklejających -Zamawianietowaru na magazyn -Koordynacja załadunków i rozładunków zgodnie z awizacją
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Opole (opolskie)
kontakt z zagranicznymi klientami, przygotowywani9e raportów dotyczących sprzedaży, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie strategii rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca od zaraz; jedna zmiana (10-18); możliwość zatrudnienia na stałe; wynagrodzenie 2100zł- w zależności od efektów pracy; kontakt e-mailowy z pracodawcą
Inicjatywa Handlowo-Usługowa Andrzej Bogusławski - 2015-11-27 - Kobylnica (pomorskie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Nasuty (warmińsko-mazurskie)
szycie lekkie na maszynach przemysłowych - szycie bielizny
"BORPOL 2" TOMASZ OLSZEWSKI - 2016-09-28 - Lubsko (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sulechów (małopolskie)
montowanie konstrukcji aluminiowo-szklanych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lipnica Górna (małopolskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
ospowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami koreańskimi, aktywne prowadzenie wielotorowego researchu koreańskich gier, odpowiedzialnośc za budwowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej w zakresie: zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich, ochrony środowiska naturalnego, podnoszenia świadomości proekologicznej. Udzielanie pomocy rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Współpraca z jednostkami i organizacjami pracującymi na rzecz ekologii i ochrony środowiska. Współpraca z Uczelniami i instytucjami badawczymi w zakresie wdrażania i upowszechniania badań naukowych i innowacji w ekologicznej produkcji rolnej.Wymagane dokumenty :- CV- list motywacyjny,- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko stażysta/specjalista zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochorny osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE"Dokumenty proszę przesłać w terminie do 20.09.2019 r. na adres mailowy: rekrutacja (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres : Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Umowa o pracę na okres próbny, później umowa na czas określony/nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 339 86 56 w.201
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)
obsługa urzadzen biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie drobnych ogłoszeń, raportowanie swoich działań handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,umowa-zlecenie- 1/2 etatu, wynagrodzenie do uzgodnienia
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-07-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet. obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi; dokonywanie analiz sprzedażowych; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
EVOLUTION BRAND Rafał Liszka - 2016-04-04 - Zabrze (śląskie)
• budowanie długofalowych relacji handlowych • Przygotowywanie ofert handlowych • Prowadzenie negocjacji handlowych • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Bardzo dobra organizacja pracy • Zaangażowanie i determinacja • Terminowość, rzetelność oraz dbałość o szczegóły
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SIMI" SIEMIANOWSKI ANDRZEJ - 2019-10-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
roboty budowlane i wykończeniowe
ZAKŁAD MURARSKI KAZIMIERZ ZAJĄC - 2017-07-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie.Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie oceny stanowiska pracy, udział w inspekcjach i audytach, praca nad dokumentacją, organizacja szkoleń wstępnych i okresowych, opracowywanie raportów
Lafarge Cement S.A. - 2016-11-08 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń
HTS MEDIJ SP Z O.O. - 2017-09-15 - Gostyń (wielkopolskie)
Nauka wyrobu ciast kruchych, ciast, pączków, babek
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowanie certyfikatów dla klientów. Przygotowanie statystyk z produkcji. Kontakt z klientem w sprawie wysyłek. Obsługa dokumentacji magazynu. Rozkład silosów.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)