SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADROWYCH Białystok oferta pracy ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADROWYCH
Wynagrodzenie: 1 700 - 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, archiwizacja dokumentów. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ubezpieczenia społecznego.
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 6, 15-320 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, archiwizacja dokumentów. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ubezpieczenia społecznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 700 - 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 700 - 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku; obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
11 Listopada 6, 15-320 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?913e1728293d6945ae62bd7d6c501fa9
Podobne oferty pracy
Opieka nad dziećmi w sali zabaw. Prowadzenie prostych zajęć plastycznych.Praca na umowę o pracę od 10-18 w Dźwirzynie.
Grand Baltic Sp. z o.o. (Havet Hotel Resort & Spa) - 2017-01-31 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
szlifowanie, obróbka kamenia, mozliwość przyuczenia do zawodu
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Tczew (pomorskie)
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Brzesko (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
- Analiza dokumentów i kontraktów z kontrahentami z Rosji i Ukrainy.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do pracy z dokumentami z tych krajów oraz do kontaktu z kontrahentami z tych krajów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
DO OBOWIĄZKÓW KANDYDATA BĘDZIE NALEŻEĆ :-POZYSKIWANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH ZA POMOCĄ DOSTĘPNEJ BAZY KLIENTÓW,-ORGANIZACJA PRZEWOZÓW W RELACJACH MIĘDZYNARODOWYCH,-MONITOROWANIE I KONTROLA REALIZACJI ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH,-DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ JAK I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ,-NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ SPEDYCYJNĄ ORAZ INNE PRACE ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z ICH REALIZACJĄ.WYMAGANIA:-KOMUNIKATYWNOŚĆ,-UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE -DOBRA ORGANIZACJA PRACY,-ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE.
HUP PAMA MAŚLANIEC ADAM - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
- Prowadzenie rozliczeń projektu.- Opracowywanie dokumentacji finansowej.- Sporządzanie umów.- Przygotowywanie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności.- Przygotowywanie wniosków o płatność.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-09-29 - Radawczyk Drugi (lubelskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)
Przyjmowanie, sortowanie, paczkowanie, etykietowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Raba Wyżna (małopolskie)
Sprzedaż usług reklamowych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Słupca (wielkopolskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów- Obsługa klienta- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S A - 2018-04-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarządzanie procesem produkcyjnym,kontrola nad planem produkcyjnym i jego realizacja.Raportowanie wyników.
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji. Zgłaszanie pracowników do Urzędów Pracy. Sporządzanie dokumentów pracowniczych. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów czołowych producentów sprzętu do pracy na wysokości oraz wspinaczkowego, BHP i elektronarzędzi,obsłudze obecnych Klientów, pozyskiwaniu nowych, raportowaniu działań,budowaniu i podtrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych z Klientami,tworzeniu i realizowaniu niestandardowych projektów sprzedażowych,badaniu potrzeb Klientów,doradzaniu Klientom,realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych,aktywnym poszukiwaniu nowych obszarów sprzedaży,prowadzenie e-sklepu,prowadzeniu sklepu stacjonarnego, magazynu.
ROJAM MAJOR, PREDKIEL SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
*bieżąca konserwacja i utrzymanie obiektu, wykonywanie przeglądów serwisowych, prac konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek, *techniczna eksploatacja obiektu tj. zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania urządzeń, systemów i instalacji technicznych znajdujących się w obiekcie, *prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw związanych z utrzymaniem obiektu, urządzeń i terenów, *nadzór nad jakością świadczonych napraw, przeglądów oraz konserwacji budynku i urządzeń, *utrzymanie nieruchomości i urządzeń w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem przy dązżeniu do minimalizacji kosztów utrzymania infrastruktury, *przygotowywanie raportów, ofert, protokołów, grafików, *współpraca z Klientem i innymi firmami, podmiotami znajdującymi się w obiekcie, *prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw, *wykonywanie zadań sumiennie i rzetelniezgodnie z najlepszymi standardami pracy obowiązującymi w firmie oraz posiadaną wiedzą
ATALIAN GLOBAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2015-11-18 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń, sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-04-04 - Katowice (śląskie)
- obsługa szkoleń i przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników itp.- przygotowywanie sal wykładowych do zajęć- współpraca z jednostkami KAS - obsługa sieci LAN i oprogramowania - sprawowanie nadzoru nad sprzętem komputerowym- współpraca z informatykiem Krajowej Szkoły Skarbowości
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2018-06-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Lubasz (wielkopolskie)
Dbałość o sprawny przeplyw informacji w ramach realizowanego procesu.Monitorowanie zamowień, umow oraz faktur, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
GRILL-IMPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-23 - Sieluń (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych, sprzedaż telefoniczna produktów i usług, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, realizowanie założonych celów sprzedażowych, stała współpraca z centralą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
Współdziałanie z organizacjami administracji rządowej i samorządowej w zakresie ochrony środowiska. Opracowywanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie wniosków. Opracowywanie i przesyłanie danych o poziomie emisji gazów cieplarnianych i pyłów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-04-05 - Lublin (lubelskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)