SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja- dokonywanie transakcji- pozyskiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku francuskim- umowa o pracę na czas określony na okres 3 lat- godziny pracy 8-16
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja- dokonywanie transakcji- pozyskiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku francuskim- umowa o pracę na czas określony na okres 3 lat- godziny pracy 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagane min. pól roku doświadczenia na podobnym stanowisku- znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie biegle- znajomość jęyka angielskiego w mowie i piśmie komunikatywnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?305e89e1793603d5c043a9652fd241d0
Podobne oferty pracy
Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych PFRON z m. ElblągSpecjalista ds. obsługi klienta. Obsługa biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wstępna obróbka warzyw i składników, pomoc w przygotowywaniu potraw
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)
wyksz. średnie lub wyższe (po kierunku turystyka, geografia), znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, profil IImiejsce pracy:Biuro podróży- Kalisz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystosci podłóg u klienta, praca na maszynie czyszczącej z siedziskiem oraz mopowanie , wprowadzanie usprawnień do codziennej pracy, dbałość o wysoka jakość obsługi z uwzględnieniem standardów Firmy, współpraca ze wszystkimi pracownikami firmy oparta na szeroko rozumianym szacunku
Firma Handlowo-Usługowa FRESH Magdalena Smolińska-Kornowicz - 2016-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sprawdzała zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywała w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; nadzorowała opracowania i aktualizowania dokumentacji, opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych; zapewniała zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadziła rejestr zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.- Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce wykonywania pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice - jednostka obsługiwana. - Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Umiejętność prowadzenia akt osobowych, sporządzanie list płac oraz deklaracji do ZUS, obsługa programu Płatnik
JACEK TUTKA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe K&K - 2019-04-09 - Osów (lubuskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kluczbork (opolskie)
realizowanie strategii SEO, Optymalizowanie stron internetowych pod kątem SEO, Monitorowanie rynku i analiza działań SEO konkurencji, Analizowanie słów kluczowych pod SEO
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie od klientów zgłoszeń, rewklamacji dotyczących spraw technicznych; obsługa techniczna i serwis; tłumaczenie dokumentacji technicznej z języka ukraińskiego na polski; prowadzenie szkoleń, masterklasow dla klientów z Ukrainy i Rosji; nawiązanie i organizacja współpracy z punktami serwisowymi; tworzenie raportów szkoleniowych; typowanie części zapasowych.
DIMAX INTERNATIONA PL POLAND SP. Z O.O. - 2018-10-10 - Stare Babice (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Karpin (mazowieckie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie procesów rekrutacji
PIEKARNIA 7 SIÓDMIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2018-02-14 - Zamość (lubelskie)
Znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej średnim, Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkiinformatyczne), Doświadczenie na podobnym stanowisku, Prawojazdy kat. B, Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności,Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowanianowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i noweumiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
System Data Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
PPUH FAO FAR - 2016-06-09 - Cieszyn (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców, prowadzenie akt osobowych
Vitworker Sp. z o.o. - 2019-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o BHP, wdrażanie systemów jakości, organizacja produkcji oraz zarządzanie jakością
"MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
sprzedaż artykułów kosmetyczno-fryzjrskich, obsługa kasy fiskalnej oraz programu magazynowego, rozprowadzanie nowych produktów, wystawianie FV, obsługa techniczna
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Oborniki (wielkopolskie)