SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 0148) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 0148)
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Udział w programowaniu, planowaniu inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzeniu inwestycji z zakresu gospodarki wodnej. Udział w bilansowaniu, weryfikowaniu i przygotowywaniu planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski. Udział w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych. Udział w przygotowaniu do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie. Udział w procesie realizacji inwestycji. Udział w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych. Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 25, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w programowaniu, planowaniu inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzeniu inwestycji z zakresu gospodarki wodnej. Udział w bilansowaniu, weryfikowaniu i przygotowywaniu planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski. Udział w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych. Udział w przygotowaniu do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie. Udział w procesie realizacji inwestycji. Udział w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych. Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 0148)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa, hydrotechniki, inżynierii środowiska, melioracji, gospodarki wodnej. Dobra znajomość ustaw: Prawo wodne, Dyrektywa powodziowa, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska. Umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy. Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość.
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny (mile widziany).dokumenty aplikacyjne można składać na adres: kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty w Dziale Inwestycji zawierające poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 07.02.2020 roku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 07.02.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 80/82
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bda016287c60725edbd27309bcaddc19
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Zielonki (małopolskie)
1. Operacyjne utrzymanie systemów informatycznych działających w budynkach PCM Sp. z o.o.2. Prowadzenie i współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych.3. Wsparcie użytkowników.4. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.5. Serwisowanie sprzętu komputerowego.
POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W WOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Wołów (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; obsluga rachunków klientów niderlandzkojęzycznych; wymagany kontakt z klientem: mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-07-20 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-01-15 - Tarnów Opolski (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, oraz ZUS, wspłółpraca z PUP oraz ZUS
P.H.U. PROGRES Hurtownia Wielobranżowa H. Suska - 2018-02-01 - Staszów (świętokrzyskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-03-09 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie relacji handlowych. Aktywne poszukiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Negocjacje handlowe. Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy oraz z klientami nowo pozyskanymi. Prowadzenie szkoleń oraz obsługa posprzedażowa klienta.- Miejsce pracy: siedziba firmy oraz teren woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ofert. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów Ms Office. Wymagana wiedza z zakresu sieci komputerowych. Wymagana umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu początkującym A1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 503-049-370) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Radomska 15, 40-757 Katowice) lub praca (at) tadan.pl
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TADAN" S.C. BOŃCZYK TADEUSZ, JURECZKO MAREK - 2019-06-04 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
obsługa potencjalnych bebeficjentów, przygotowanie i realizacja i rozliczanie projektów włąśnych, pomoc merytoryczna w przygotowaniu dokumentacji wnioskodawców, obsługa sekretariatu
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka "W dolinie Tyśmienicy i Wieprza" - 2018-03-07 - Lubartów (lubelskie)
Planowanie przewozów, przygotowywanie dokumentacji, rozliczanie klientów, sprawdzanie kontrahentów, kontrola nad płatnościami kontrahentów
GREEN WAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Lublin (lubelskie)
zgodny ze st.
Instalatorstwo WOD-KAN-CO i GAZ. Zdzisław Sędłak - 2017-10-17 - Karminek (dolnośląskie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem maszyn,usuwanie awarii,przeglądy i konserwacja maszyn,przeprowadzanie remontów,kontrola eksploatacji urządzeń,udział w projektach związanych z modernizacją parku maszynowego i infrastruktury
CLAVEY PERSONAL POWER SP.Z O.O. - 2016-06-01 - Swarzędz (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
Łączenie przychodzących rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek w Centrali Spółki lub jednostek w terenie, odbiór, ekspedycja, rejestracja, rozdzielnictwo korespondencji i dokumentów finansowych, faktur oraz materiałów reklamowych w Centrali Spółki, kopiowanie i archiwizacja dokumentów, przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami i zasadami, odbiór, rejestracja i rozdział czasopism, wydawnictw urzędowych oraz fachowych dla poszczególnych działów w Centrali Spółki
VECTRA S.A - 2016-01-20 - Gdynia (pomorskie)
Praca na podstawie prawa pracy i ustaw z zakresu ubezpieczeń społecznych, prowadzenie KPR, obsługa programu Płatnik. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i zakresu obowiązków.
Emka 5 Biuro Rachunkowości Sp. z o.o. - 2019-03-08 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta, fakturowanie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGRONAS Spółka z o.o. - 2016-09-15 - Koło (wielkopolskie)
realizacja bieżących zamówień firmy, ogólny nadzór nad procesem zakupów i magazynem
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT), rozliczanie płacowe (ZUS, PIT), prowadzenie księg rachunkowych, kontakty wsprawie zagadnień księgowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-11 - Tylmanowa (małopolskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń z procedur obsługi klienta w zakresie wsparcia celnego w językach angielskim i niemieckim, opracowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji pracy, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zamówień krajowych oraz zagranicznych, znajomośc procedur celnych oraz zasad księgowości, ścisła współpraca z biurem rachunkowym.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Luzino (pomorskie)
Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)