SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Luzino oferta pracy INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zamówień krajowych oraz zagranicznych, znajomośc procedur celnych oraz zasad księgowości, ścisła współpraca z biurem rachunkowym.
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Luzino (pomorskie)
Pracodawca: INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lęborska 13, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zamówień krajowych oraz zagranicznych, znajomośc procedur celnych oraz zasad księgowości, ścisła współpraca z biurem rachunkowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: technika biurowa, administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomość języka angielskiego, język niemiecki będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Lęborska 13, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Luzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Luzino
Ulica pracodawcy: Lęborska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 01.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c68cceb0bda33e897b6353ff0ba92d8
Podobne oferty pracy
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz innych czynności przypisanych do danego stanowiska pracy
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2020-01-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Dębów (podkarpackie)
Specjalista monitoringu systemów zabezpieczeń technicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Rawicz (wielkopolskie)
OD KANDYDATA WYMAGAMY:• CO NAJMNIEJ 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU – ROZLICZANIE OKOŁO 100 PRACOWNIKÓW• BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI PRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZASAD OPODATKOWANIA ŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,• ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA ORAZ PŁATNIK,• UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA BARDZO DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI (NASTAWIENIE NA WSPÓŁPRACĘ I ZNALEZIENIE NAJLEPSZEGO ROZWIĄZANIA),• SAMODZIELNOŚCI W PRACY I UMIEJĘTNOŚCI PODEJMOWANIA DECYZJI,• UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA,• BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY.
HRO + SP. Z O.O. - 2018-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientównawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientamiprowadzenie negocjacji biznesowych oraz przygotowywanie ofert handlowychustalanie szczegółowych warunków sprzedażyrealizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chorzów (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów i usług z oferty firmy. Prowadzenie negocjacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Raportowanie. Analiza rynku zbytu.Organizacja wysyłek. Przygotowywanie umów eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kompetowanie dokumentów kandydatów, poszukiwanie kandydatów do pracy, tworzenie ogłoszeń i publikacja na rosyjskojęzycznych portalach, prowadzenie rozmów z kandydatami jak i rekrutowanie zatrudnionych pracowników, prowadzenie rejestru kandydatów
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
sprzedaż sprzętu multimedialnego
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
specjalista ds. kontroli produkcji odzieży
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Pianowo (wielkopolskie)
kontrola formalna, merytoryczna oraz księgowanie dokumentów finansowo-księgowych, weryfikacja zapisów na kontach ksiegowych, uzgadnianie sald kont księgowych, ksiegowanie dokumentów kosztowych itp.
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2017-02-20 - Poniatowa (lubelskie)
-weryfikacja poprawnosci dokumentacji klienta-sprawdzanie struktury kontroli i wlasnosci klienta zgodnie z wymaganiami prawnymi-sprawdzanie danych o klientach oraz wlascicielach i dyrektorach w odpowiednich bazach danych
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. płac należy:- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń;- Sporządzanie list płac;- Sporządzanie kalkulacji w zakresie wynagrodzeń;- Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych;- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami;- Sprawozdanie do GUS Z - 03 kwartalne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; - Sprawozdanie do GUS F- 03 roczne o środkach trwałych;- Sprawozdanie GUS Z 06 roczne o zatrudnieniu, wynagrodzeniu pracowników i czasie pracy, Z-12 wylosowane losowo;- Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS;- Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dotyczących kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki;- Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych;- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług turystycznych dla uczniów i pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zamówieniami publicznymi.- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie rutynowych eksperymentów, procedur preparatywnych i analitycznych oraz prac laboratoryjnych, w ramach wsparcia technicznego i merytorycznego prac badawczych realizowanych w laboratorium,nadzór i opiekę nad małą i średnią aparaturą, odczynnikami i dobrostanem pracowni laboratorium (bieżąca konserwacja aparatury, kontakt z serwisami, uzupełnianie stanu odczynników i materiałów laboratoryjnych),prowadzenie rejestru odczynników i dokumentacji aparaturowej,monitorowanie gospodarki odpadami oraz nadzór nad apteczką,szkolenie i asystowanie studentom i praktykantom w zakresie rutynowych technik laboratoryjnych i obsługi drobnej aparatury,opieka nad aparatem do badań oddziaływań metodą powierzchniowego rezonansu plazmonów (SPR; Biacore T200).Wynagrodzenie 2250-2400 - dla osoby po studiach, bez doświadczenia zawodowego, 2600 zł dla osoby z tytułem doktora.Umowa na okres próbny zawarta na 3 miesiące, 1 rok, następnie umowa na czas nieokreślony.Z naszej strony oferujemy:zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,stabilne warunki pracy w rozpoznawalnej instytucji naukowej,wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji, w tym nabycie umiejętności w obsłudze specjalistycznej aparatury badawczej,możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach.stymulującą atmosferę pracy w 7-osobowym zespole naukowym.CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja (at) hirszfeld.pl w tytule podając Specjalista-LIDSWybrani kandydaci, spełniający wymogi formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dokładne informacje dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane zaproszonym kandydatom pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w przesłanej dokumentacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie stypendialnej dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883".
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta księgarni (sklepu papierniczego), przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru.
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Ząbki (mazowieckie)
Praca w salonie samochodowym na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
HYUNDAI AUTORYZOWANY DEALER HMP AUTO-SERVICE R. B BEDNARCZYK RYSZARD BEDNARCZYK - 2015-11-25 - Zabrze (śląskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych. Przygotowywanie ofert, kontakt z klientami biura.
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WARTUR S.C. - 2016-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30. Praca w Pile i Złotowie. Zatrudnienie od lipca 2017r.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Piła (wielkopolskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów telefonicznych, internetowych, reklama, obsługa klienta obcokrajowego pakistański i hinduski, marketing, obsługa strony internetowej
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Ząbki (mazowieckie)