SPECJALISTA DS. PŁAC Rzeszów oferta pracy HRO + SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: OD KANDYDATA WYMAGAMY:• CO NAJMNIEJ 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU – ROZLICZANIE OKOŁO 100 PRACOWNIKÓW• BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI PRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZASAD OPODATKOWANIA ŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,• ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA ORAZ PŁATNIK,• UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA BARDZO DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI (NASTAWIENIE NA WSPÓŁPRACĘ I ZNALEZIENIE NAJLEPSZEGO ROZWIĄZANIA),• SAMODZIELNOŚCI W PRACY I UMIEJĘTNOŚCI PODEJMOWANIA DECYZJI,• UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA,• BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY.
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HRO + SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEOPOLDA LISA-KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OD KANDYDATA WYMAGAMY:• CO NAJMNIEJ 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU – ROZLICZANIE OKOŁO 100 PRACOWNIKÓW• BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI PRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZASAD OPODATKOWANIA ŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,• ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA ORAZ PŁATNIK,• UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA BARDZO DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI (NASTAWIENIE NA WSPÓŁPRACĘ I ZNALEZIENIE NAJLEPSZEGO ROZWIĄZANIA),• SAMODZIELNOŚCI W PRACY I UMIEJĘTNOŚCI PODEJMOWANIA DECYZJI,• UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA,• BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: HRO + SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LEOPOLDA LISA-KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: LEOPOLDA LISA-KULI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w szkole
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie - 2018-06-27 - Udanin (dolnośląskie)
sprzedaż usług i produktów operatora sieci Plus. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy działu serwisu, opracowanie instrukcji, protokołów, dokumentacji jakościowych i innych, udział w rozruchach wentylatorów, nadzór i wykonywanie prób koncowych wentylatorów, naprawa wentylatorów u klienta i w siedzibie firmy.
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-05-12 - Olkusz (małopolskie)
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie;- Bieżąca współpraca z klientami firmy w języku niemieckim;- Sprawdzanie umów i zleceń handlowych pod kontem wyszukania błędu- Zapewnienie niezbędnego wsparcia dla działu handlowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
•realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym,•pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów,•rozwój bazy klientów i przewoźników,•dbałość o dobre relacje z klientami i przewoźnikami,•prowadzenie dokumentacji operacyjnej
REGESTA Spółka Akcyjna - 2018-06-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Kontrola jakości sprzedaży hurtowej owoców i warzyw na terenie Polski, Kazachstanu, Litwy, Białorusi, Azerjbedżanu.Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-15 - Gliwice (śląskie)
Prace polegające na obróbce wykończeniowej druków, tj.: cięcie na krajarce, zbieranie ręczne i maszynowe, lakierowanie, falcowanie, liczenie, pakowanie oraz prace porządkowe na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubań (dolnośląskie)
Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych. Możliwość przyuczenia.
Usługi Ziemne Koparko-Ładowarką i Ogólnobudowlane, Robert Szczygieł - 2016-08-19 - Paszyn (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, opieka nad przydzielonymi klientami, tworzenie ofert handlowych, organizacja i prowadzenie szkoleń, prezentacja urządzeń i oprogramowania PPUH Skalmex.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE SKALMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy- pomoc przy promocji firmy oraz jej produktów- pomoc przy tworzeniu materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
instalacje elektryczne, roboty zew. w branży budowlanej, oświetlenia
Zakład Usług Elektrycznych "TOM ELEKTRO" Antoni Tomala - 2016-09-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
zadania związane ze sprzedażą i marketingiem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
Przewożenie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Słupca (wielkopolskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)