SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TADAN" S.C. BOŃCZYK TADEUSZ, JURECZKO MAREK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Nawiązywanie relacji handlowych. Aktywne poszukiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Negocjacje handlowe. Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy oraz z klientami nowo pozyskanymi. Prowadzenie szkoleń oraz obsługa posprzedażowa klienta.- Miejsce pracy: siedziba firmy oraz teren woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ofert. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów Ms Office. Wymagana wiedza z zakresu sieci komputerowych. Wymagana umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu początkującym A1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 503-049-370) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Radomska 15, 40-757 Katowice) lub praca (at) tadan.pl
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TADAN" S.C. BOŃCZYK TADEUSZ, JURECZKO MAREK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radomska 15, 40-757 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie relacji handlowych. Aktywne poszukiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Negocjacje handlowe. Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy oraz z klientami nowo pozyskanymi. Prowadzenie szkoleń oraz obsługa posprzedażowa klienta.- Miejsce pracy: siedziba firmy oraz teren woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ofert. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów Ms Office. Wymagana wiedza z zakresu sieci komputerowych. Wymagana umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu początkującym A1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 503-049-370) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Radomska 15, 40-757 Katowice) lub praca (at) tadan.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ofert. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów Ms Office. Wymagana wiedza z zakresu sieci komputerowych. Wymagana umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu początkującym A1 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TADAN" S.C. BOŃCZYK TADEUSZ, JURECZKO MAREK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Radomska 15, 40-757 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 503-049-370) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Radomska 15, 40-757 Katowice) lub praca (at) tadan.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.tadan.pl
Ulica pracodawcy: Radomska
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.06.2019
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e4c977492c655953798a8a67bb6ed20
Podobne oferty pracy
przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT
BDS INSTAL SP. Z O.O. SP. K. - 2019-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2016-09-15 - Pępowo (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów w języku rosyjskim i gruzińskim, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI ZATRUDNIENIA NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZAGRANICZNYCH I CH TŁUMACZENIE W CELU SKŁADANIA I ODBIORU WNIOSKÓW W ZUW I PUP I INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ PRACODAWCĘ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA OGŁOSZEŃ I ICH ZAMIESZCZANIA NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM ORAZ KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA KONWERSACJI W JĘZYKACH OBCYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
1.Prowadzenie rozmów z cudzoziemcami celem rozpoznania nastrojów.2.Prowadzenie zajęć integracyjnych wśród osób przebywających w ośrodku.3.Organizowanie i prowadzenie zajęć rekreacyjno sportowych oraz imprez o charakterze kulturalnym dla umieszczonych w ośrodku.4.Analiza pisemnych próśb cudzoziemców skierowanych do Zastępcy Komendanta Kierownika SOC, w uzasadnionych przypadkach dokonywanie ustaleń i przedstawienie wniosków oraz ewentualnych propozycji rozpatrzenia danej prośby oraz bieżące rozpoznawanie sytuacji na oddziałach mieszkalnych.5.Monitorowanie bieżących potrzeb cudzoziemców.6.Prowadzenie nadzoru wychowawczego oraz profilowanie osób, których zachowanie wskazywać może na pogarszanie się ich kondycji psychofizycznej.7.Wspieranie działaniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego cudzoziemców, ich zdolności i zainteresowań.8.Prowadzenie wobec umieszczonych odziaływań zgodnie z zaleceniami psychologa.(godziny pracy 9-22)
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-10-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
- kontrola utrzymania ustalonych parametrów produktów,- ocena sensoryczna dostarczanych surowców i produkowanych wyrobów, - podejmowanie działań zapobiegających niezgodnościom,- bezpośrednia kontrola produkcji,- raportowanie osiąganych wyników z przeprowadzanych inspekcji,- zarządzanie niezgodnościami wewnętrznymi, generowanie raportów,- nadzór nad sprzętem do pomiarów, kontroli i badań,- podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy, eliminacji wad jakościowych, redukcji strat, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia uciążliwości dla środowiska.
JACOBS DOUWE EGBERTS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Sułaszewo (wielkopolskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
jw.
DR IR WARSZAWA spółka z o.o. - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
tworznie ofert turystycznych, robienie kalkulacji imprez turystycznych, obsługa klienta internetowego, opracowanie cenników
TRADE & TRAVEL COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż mieszkań
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-08-02 - Cieszyn (śląskie)
zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2016-09-27 - Bytom (śląskie)
jw.
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie wyższe licencjackie; doświadczenie zawodowe 2-3 lata; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość prawa pracy; doświadczenie w rekrutacji, praktyczna wiedza z zakresu procesów, metod i narzędzi HR; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów BHP, bliska współpraca ze wszystkimi departamentami funkcji doradczej - wspomaganie menadżerów w zrozumieniu i realizacji polityki i procedur panujących w firmie, monitorowanie odejść pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; (umowa na zastępstwo)
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Pyskowice (śląskie)
Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówień,zbieranie informacji na temat oczekiwań i wymagań klientów oraz podejmowanie niezbędnych działań na ich podstawie,opracowywanie ofertprowadzenie i koordynowanie działań związanych z dywersyfikacją rynku:prowadzenie monitoringu i analizy oczekiwań klientów, wyników walidacji wyrobów, ankietowanie zadowolenia klientów oraz inspirowanie potrzebnych działań na ich podstawie, prowadzenie i analizowanie działań promocyjnych i handlowychplanowanie przedsięwzięć handlowych i kosztów ich realizacji analizowanie i porównywanie cen wyrobów własnych i konkurencyjnych
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pojazdu z przyczepą, praca od poniedziałku do piątku, głównie trasa Polska-Węgry-Polska, stałe delegacje, WYMAGANIA: kurs na przewóz osób i rzeczy, wymagana jest karta do tachografu cyfrowego, MIEJSCE PRACY: kraje Unii Europejskiej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Erlebach - 2016-08-02 - Boronów (śląskie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2017-10-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowanych /praca Janikowo/Inowrocław
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsuga urz.adzen pralniczych-pralki, suszarki, magle prasujące. Sortowanie, składanie, pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i przedstawienie ofert handlowych klientom. Sprzedaz produktów.Wysyłanie korespondenji mailowej
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Mysłowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników szpitala oraz przychodni, ustalanie uprawnień pracowniczych do prawa do urlopu, dni wolnych i uprawnień rodzicielskich, informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach, wprowadzanie, uzupełnianie i weryfikacja danych w Systemie Symfonia ERP. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia 2000zł/Brutto + dodatek za staż
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
-kontakt i współpraca z klientami zagranicznymi-sprawowanie nadzoru nad zamówieniami od kontrahentów zagranicznych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-11-02 - Sietesz (podkarpackie)