SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 637 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-10-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopczyńskiego, 00-335 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 637 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia (20% wynagrodzenia zasadniczego)+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 637 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Karta nauczyciela
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja/zarządzanie. Znajomość ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych. Doświadczenie zawodowe: 4 lata. Obowiązki: prowadzenie spraw pracowniczych (akt osobowych, umów, świadectw pracy itp.). Prowadzenie niezbędnej dokumentacji do obowiązkowych sprawozdań. Obliczanie i prowadzenie rejestru urlopów i zwolnień pracowniczych. Kierowanie pracowników na szkolenia BHP i ppoż oraz badania lekarskie.Zgłoszenia: CV na adres: m.stanislawska (at) konopczynski.com, tel. 22 826 43 80 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Konopczyńskiego 4, 00-335 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Konopczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-02-12 - Zgierz (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Skawina (małopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim, praca w weekendy, w dni wolne od pracy oraz w trybie nocnej zmiany
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja zadań związanych z dostawą wody i odbiorem ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Sp.zo.o. w Białogardzie - 2018-06-08 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
księgowy
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Skopanie (podkarpackie)
- testowanie oprogramowania dla mobilnych aplikacji oraz aplikacji internetowych;- koordynacja i kontrola projektów związanych;- ścisła współpraca z programistami;
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na tereniekraju i za granicą. Pozyskiwanie kontrahentów w zakresie nowych rybnków zbytu dla branzy odzieżowej i futrarskiejAnalizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planówsprzedażowych.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych, przygotowanie dokumentacji do postepowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
1. Umiejętność pracy w zespole2. Zaangażowanie w pracy3. Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2018-06-01 - Słupca (wielkopolskie)
Praca z programem SAP. Analiza danych z programu SAP,tj. aktywność z magazynu, obsługa logistyczna, tworzenie wykresów w Excel, KPI. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej. Przygotowywanie protokołów, raportów, biuletynów, instrukcji. Pomoc w organizacji szkoleń. Korespondencja z klientami. Kontakt z pracodawcą: VICTOR.G (at) TORNOS.COM.
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP- sporządzanie raportów i statystyk z zakresu BHP, ppoż i Ochrony Środowiska,- uczestnictwo w pracach Komisji BHP- koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
koordynowanie procesów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, rozliczanie składek ZUS, naliczanie zasiłków, sporządzanie dokumentacji do świadczeń emerytalno-rentowych.
Opera na Zamku - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
podtrzymywanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert handlowych, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, praca w pakiecie office, obsługa strony internetowej, praca w zespole
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Chełm Śląski (śląskie)
prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków wg planu, przygotowywanie dowodów księgowych , przyjmowanie, kompletowanie , sprawdzanie, dekretowanie , obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa , prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budzetowej i finansowej, udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, prowadzenie dokumentacji środków trwałych , rozliczanie inwentaryzacjioferta jest również skierowana do osób niepełnosprawnych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-21 - Witnica (lubuskie)
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami przez telefon, przedstawianie oferty usług świadczonych przez firmę, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie aktulanych informacji i ustaleń o klientach do CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)