SPECJALISTA - TŁUMACZ SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJWYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA - TŁUMACZ SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJWYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15352,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-tlumacza-Sekcji-Wsplpracy-Miedzynarodowej-Wydzia.html
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15352,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-tlumacza-Sekcji-Wsplpracy-Miedzynarodowej-Wydzia.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - TŁUMACZ SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJWYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tłumacz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2020
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
danePracodawcy_nip: 6391703653
danePracodawcy_regon: 273159157
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dot. dokumentów na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15352,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-tlumacza-Sekcji-Wsplpracy-Miedzynarodowej-Wydzia.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|264304
Zawód wykonywany przez pracownika: tłumacz
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 09.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba1185ef44e1071c628ed8fd3d0cdfc9
Podobne oferty pracy
ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
- koordynowanie prac działu magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z działem sprzedazy firmy- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów , materiałów- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań logistycznych
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)
- Księgowanie faktur sprzedażowych,- Księgowanie i zatwierdzanie dowodów magazynowych,- Uzgadnianie sald syntetycznych i analitycznych FK z Gospodarką Magazynową,- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- Dekretacja, ewidencja, uzgadnianie dokumentów płacowych (potrącenia z listy płac, rozrachunki),- Miesięczne uzgodnienia deklaracji ZUS,- Uzgodnienia kooperacji (przerób),- Prowadzenie archiwum,- Przygotowywanie i zaksięgowanie arkuszy spisowych,- Wydruk z różnic remanentowych,- Rozliczanie inwentaryzacji,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości,- Przechowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET" - 2019-05-16 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaz produktów bankowych (kredyty, katy kredytowe, konta, lokaty, debety), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2015-11-20 - Myślenice (małopolskie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukraine
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI Z INDII, OBSŁUGA E-MAILA, TWORZENIE BAZY DANYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE RAPORTÓW Z COMIESIĘCZNYCH WYNIKÓW PRACY ORAZ FORMY I DATY KONTAKTU Z KLIENTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM HINDI
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRACOWNIK BIUROWY
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Pawłowice (śląskie)
UDZIAŁ W REALIZACJI POLITYKI ZAKUPOWEJ. ZAKUP PRODUKTÓW I USŁUG ZGODNIE Z ZAPOTRZEBOWANIEM. NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZAKUPOWĄ. POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2017-01-25 - Pilzno (podkarpackie)
Podstawowy zakres obowiązków:- kontakt telefoniczny z klientem;- przyjmowanie oraz przetwarzanie zleceń od klientów;- administrowanie programem do obsługi działu logistyki firmy.Pracodawca proponuje:- szkolenia stanowiskowe;- telefon służbowy;- laptop.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: marcinjaworski (at) kotar.pl
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-05-16 - Wołów (dolnośląskie)
sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, przygotowanie dokumentów do zapłaty wynikającej z zatwierdzonych dowodów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, obsługa korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej w języku rosyjskim i ukraińskim, prowadzenie ewidencji podatkowej przychodów i kosztów, kontakt z instytucjami finansowymi w języku rosyjskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Częstochowa (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,Zatrudnianie cudzoziemców,Prowadzenie archiwum dokumentacji osobowej,Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku, Sporządzanie raportów kadrowych,Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych w zakresie ZFŚS.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2019-01-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta;godziny pracy 9.00-21.00 - wg grafika
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-11-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników w Polsce
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych majątkowych , życiowych; • Praca z bazą danych; • Pozyskiwanie nowych klientów;• Kompleksowa obsługa klientów biura;
DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO - 2018-12-05 - Oświęcim (małopolskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-12-08 - Łubiana (pomorskie)
- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną srodowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-01-27 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, bieżąca obsługa zamówień od klientów i do dostawców, potwierdzenie zamówiń, ścisła współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowa pracowników, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie akt osobowych pracowników, monitorowanie czasu pracy, uprawnień urlopowych, nieobecności, sporządzanie sprawozdań i raportów kadrowych.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-08-27 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
zgodnei ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa gości, gotowanie i przyrządzanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Pęczniew (łódzkie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portalu allegro.pl. Organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu. Monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)