SPECJALISTA KSIĘGOWY Sosnowiec oferta pracy SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET"
Stanowisko: SPECJALISTA KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Księgowanie faktur sprzedażowych,- Księgowanie i zatwierdzanie dowodów magazynowych,- Uzgadnianie sald syntetycznych i analitycznych FK z Gospodarką Magazynową,- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- Dekretacja, ewidencja, uzgadnianie dokumentów płacowych (potrącenia z listy płac, rozrachunki),- Miesięczne uzgodnienia deklaracji ZUS,- Uzgodnienia kooperacji (przerób),- Prowadzenie archiwum,- Przygotowywanie i zaksięgowanie arkuszy spisowych,- Wydruk z różnic remanentowych,- Rozliczanie inwentaryzacji,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości,- Przechowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 11, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Księgowanie faktur sprzedażowych,- Księgowanie i zatwierdzanie dowodów magazynowych,- Uzgadnianie sald syntetycznych i analitycznych FK z Gospodarką Magazynową,- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- Dekretacja, ewidencja, uzgadnianie dokumentów płacowych (potrącenia z listy płac, rozrachunki),- Miesięczne uzgodnienia deklaracji ZUS,- Uzgodnienia kooperacji (przerób),- Prowadzenie archiwum,- Przygotowywanie i zaksięgowanie arkuszy spisowych,- Wydruk z różnic remanentowych,- Rozliczanie inwentaryzacji,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości,- Przechowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praktyczna znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów prawa podatkowego VAT, CIT i ustawy o rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: inicjatywa i kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność współpracy w grupie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Asertywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: lojalność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości.Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony,- Stabilne warunki finansowe,- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia, nowych umijętności i wiedzy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Lipowa 11, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVdla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.sn-promet.com.pl
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: produkcja aparatury rozdzielczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7bdfb2181ecf8e1eb50f8e323aee5023
Podobne oferty pracy
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, dbałośc o estetyczny wygląd i prawidłową ekspozycję asortymentu, podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2017-02-07 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2016-12-07 - Gdynia (pomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:-MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta,przygotowanie ofert handlowych,prowadzenie dokumentacjisprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Wieliczka (małopolskie)
bezpośredni kontakt w języku angielskim z kontrahentami zagranicznymi, negocjacje cenowe, zakup towarów, zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów, kontrola jakości produktów zgodnie z ustalonymi kryteriami, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Luboń (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
zbierania, porównywania, wybór oferttworzenie, koordynowanie, realizacja zamówień,kontakt z dostawcami,zarządzanie zamówieniami,współpraca z magazynem, produkcją, spedycjami,rozwiązaywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą
FORMTEC BP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Sitno (kujawsko-pomorskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE BLOGA ZWIĄZANEGO Z SERWISEM, REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE KOMUNIKACJI NA FORACH INTRNETOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W COPYWRITINGU, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO-BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja projektów marketingowych,- redagowanie treści i tworzenie tekstów marketingowych,- przygotowywanie prezentacji i materiałów graficznych,- koordynowanie strony internetowej i jej zawartości,- kreacja, produkcja i logistyka materiałów,- współpraca z portalami i pismami o tematyce wnętrzarskiej, meblowej,- udział w organizacji szkoleń, eventów oraz imprez integracyjnych,- współpraca z działem handlowym w Polsce oraz działaniami marketingu w spółkach siostrzanych za granicą- udział w budowaniu wizerunku marki na rynku polskim
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
wycena produktów,przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzenia raportu z przetargu w excelu,kontakt z dostawcami, monitorowanie stanu realizacji przetargu.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM. GODZ. PRACY 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-29 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zgłaszanie - rozliczanie napraw gwarancyjnych, wykonywanie - prowadzenie dokumentacji zdjęciowej, dokumentowanie oraz raportowanie wykonanych usług na warsztacie (nadzór nad przebiegiem zleceń - usług serwisowych), weryfikacja/klasyfikacja szkód, - archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje: Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym, szkolenia, atrakcyjne wynagrodzenie.
Cat Polska Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Krzywa (dolnośląskie)
obsługa klientów, poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż kredytów
USŁUGI UBEZPIECZENIOWE Mariusz Giżycki - 2018-01-22 - Świdwin (zachodniopomorskie)
zabiegi na twarz i ciało
Salon Kosmetyczny "FINEZJA" Barbara Rusak - 2017-09-11 - Garwolin (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; koordynowanie działań w celu osiągnięcia maksymalnej sprzedaży oraz właściwej ekspozycji produktów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice-Sośnica
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-09 - Nałęczów (lubelskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., wyjaśnianie spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługa umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik)
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-01-24 - Nysa (opolskie)