SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ
Wynagrodzenie: od 6 277,09 PLN
Zakres obowiązków: - Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 277,09 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 6277,09 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 277,09 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarządzanie i biznes
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe studia magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i biznesu,2) staż pracy: 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia szkoleń i treningów,3) umiejętność-specjalność: - Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel, Outlook, Powerpoint, Word, Share Point),- Doświadczenie w zarządzaniu projektami,- Znajomość aplikacji UAT, umiejętność tworzenia raportów kontroli pracy, w szczególności jakościowych raportów zawierających status spraw w systemie i statystyk,- Znajomość produktów i procesów bankowych,- Znajomość zarządzania usługami, zarządzania poziomami usług, dokumentacji procesów, biura zarządzania portfelem projektów,- Umiejętność samodzielnej pracy, jak i współpracy w zespole, - Wysoka komunikatywność,- Zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej, - Umiejętność współpracy w środowisku międzynarodowym,biegła znajomość języka angielskiego z uwagi na międzynarodowy charakter pracy; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 18.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ee066ec9c0066ea734ff843710d14dfe
Podobne oferty pracy
Obsługa księgowa spółki.
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-10 - Radwanice (dolnośląskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
1.Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników.2.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami prawa pracy.3. Obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy.4. Ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy.5. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń.6. Sporządzanie list płac.7. Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, zasiłków chorobowych.8. Sporządzanie dekalracji ZUS, US, GUS.
ORGANIZACJA POLSKICH DYSTRYBUTORÓW FARMACEUTYCZNYCH S.A. - 2019-02-25 - Ołtarzew (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-Obróbka i składanie forniru,-Oklejanie płyt (wiórowych, MDF),-Obsługa maszyn: spajarka do forniru, piła, piłofrezarka, prasa, okleinarka wąskich płaszczyzn,-Wynagrodzenie 2.500,00 zł netto,Oferujemy:-Pracę w stabilnej firmie na terenieSpecjalnej Strefy Ekonomicznej w Tczewie,-Bardzo dobre warunki pracy,-Umowę o pracę,Oferty zawierające CV, aktualne zdjęcie oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji proszę przesyłać na adres e-mail: praca (at) california-trading.eu
CALIFORNIA TRADING SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie klientów.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-04-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
- współudział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych, -przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze, -analiza i kontrola kosztów, - usprawnianie narzędzicontrollingowych. Praca w godzinach 7-11
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, kontakt z klientem, bezpośrednia obsługa klienta. Kontakt tel. 41 315-40-03
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA - 2016-07-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)
pozyskiwanie klientow biznesowych-współpraca z dotychczasowymi klientami
GRUPA FERRO - 2016-05-04 - Granowo (wielkopolskie)
Udział w pracach nad projektowaniem nowych maszyn i urządzeń, przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla nowych produktów, opracowanie dokumentacji technicznej.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Białka (małopolskie)
fakturowanie, monitorowanie płatności, realizacja przelewów, kontakt z urzędem pracy
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Tuczempy (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Szycie odzieży lekkiej, praca głównie na dzianinie.+ 2 miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych
MFM Dress Maria Dzięgielowska - 2016-12-01 - Tuszyn (łódzkie)
sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów,wystawianie faktur, rozmowa z klientem, przyjmowanie towaru na magazyn
F.H. AUTOMOT Bartosz Dworzański - 2018-04-09 - Świętno (wielkopolskie)
- rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami- terminowa obsługa i kontrola portali Klientów- redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych Klientów- aktywny kontakt z klientem- proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji ( logistyka, magazyn ) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw- tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1 wprzeciągu 5 dni od decyzji- nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, block for delivery, complete delivery
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Łódź (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Jaskulin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
-praca z dokumentami kadrowo / księgowymi;-kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników;-bezpośredni kontakt z urzędami;-prowadzenie bieżącej dokumentacji i koordynacja obiegu dokumentów;-kompletowanie dokumentacji pracowników, w tym weryfikacja i sprawdzanie jej poprawności;-tworzenie baz danych;-przygotowywanie zestawień / raportów;-ogólna obsługa biura;-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
GS Seacon - 2019-01-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie paczek do wysyłki, utrzymywanie stanów magazynowych, przyjmowanie towaru, współpraca z działem produkcyjnym, wystawianie dokumentów wewnętrznych oraz zamówień i faktur.
"M&R Printing Equipment Poland" Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wojnicz (małopolskie)