SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ

Wynagrodzenie: od 6 277,09 PLN

Zakres obowiązków: - Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.

Data publikacji: 2019-08-27

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 277,09 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 6277,09 zł

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZDOLNOŚCIAMI I WIEDZĄ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 277,09 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarządzanie i biznes

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe studia magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i biznesu,2) staż pracy: 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia szkoleń i treningów,3) umiejętność-specjalność: - Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel, Outlook, Powerpoint, Word, Share Point),- Doświadczenie w zarządzaniu projektami,- Znajomość aplikacji UAT, umiejętność tworzenia raportów kontroli pracy, w szczególności jakościowych raportów zawierających status spraw w systemie i statystyk,- Znajomość produktów i procesów bankowych,- Znajomość zarządzania usługami, zarządzania poziomami usług, dokumentacji procesów, biura zarządzania portfelem projektów,- Umiejętność samodzielnej pracy, jak i współpracy w zespole, - Wysoka komunikatywność,- Zaangażowanie oraz umiejętność organizacji pracy własnej, - Umiejętność współpracy w środowisku międzynarodowym,biegła znajomość języka angielskiego z uwagi na międzynarodowy charakter pracy; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr

Data dodania oferty pracy: 30.08.2019

Oferta pracy ważna do: 18.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ee066ec9c0066ea734ff843710d14dfe

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA W PLACÓWCE - od 12 000 PLN

Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW BUDOWLANYCH - od 2 700 PLN

Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

1.Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników.2.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami prawa pracy.3. Obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy.4. Ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy.5. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń.6. Sporządzanie list płac.7. Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, zasiłków chorobowych.8. Sporządzanie dekalracji ZUS, US, GUS.
ORGANIZACJA POLSKICH DYSTRYBUTORÓW FARMACEUTYCZNYCH S.A. - 2019-02-25 - Ołtarzew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 100 PLN

opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA ZESPOŁU LOGISTYKI ZAKŁADU OGÓLNOZAWODOWEGO - od 1 000 PLN

-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - do 2 500 PLN

-Obróbka i składanie forniru,-Oklejanie płyt (wiórowych, MDF),-Obsługa maszyn: spajarka do forniru, piła, piłofrezarka, prasa, okleinarka wąskich płaszczyzn,-Wynagrodzenie 2.500,00 zł netto,Oferujemy:-Pracę w stabilnej firmie na terenieSpecjalnej Strefy Ekonomicznej w Tczewie,-Bardzo dobre warunki pracy,-Umowę o pracę,Oferty zawierające CV, aktualne zdjęcie oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji proszę przesyłać na adres e-mail: praca (at) california-trading.eu
CALIFORNIA TRADING SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 200 PLN

Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie klientów.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-04-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 500 PLN

Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 774,96 PLN

PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 1 500 PLN

- współudział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych, -przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze, -analiza i kontrola kosztów, - usprawnianie narzędzicontrollingowych. Praca w godzinach 7-11
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, kontakt z klientem, bezpośrednia obsługa klienta. Kontakt tel. 41 315-40-03
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA - 2016-07-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)

SPECJALISTA D./S SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientow biznesowych-współpraca z dotychczasowymi klientami
GRUPA FERRO - 2016-05-04 - Granowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI - od 3 900 PLN

Udział w pracach nad projektowaniem nowych maszyn i urządzeń, przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla nowych produktów, opracowanie dokumentacji technicznej.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Białka (małopolskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - od 2 250 PLN

fakturowanie, monitorowanie płatności, realizacja przelewów, kontakt z urzędem pracy
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Tuczempy (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie odzieży lekkiej, praca głównie na dzianinie.+ 2 miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych
MFM Dress Maria Dzięgielowska - 2016-12-01 - Tuszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 100 PLN

sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów,wystawianie faktur, rozmowa z klientem, przyjmowanie towaru na magazyn
F.H. AUTOMOT Bartosz Dworzański - 2018-04-09 - Świętno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 600 PLN

- rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami- terminowa obsługa i kontrola portali Klientów- redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych Klientów- aktywny kontakt z klientem- proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji ( logistyka, magazyn ) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw- tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1 wprzeciągu 5 dni od decyzji- nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, block for delivery, complete delivery
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Łódź (łódzkie)

POKOJOWA - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Jaskulin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE KADROWO-KSIĘGOWYM - od 4 000 PLN

-praca z dokumentami kadrowo / księgowymi;-kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników;-bezpośredni kontakt z urzędami;-prowadzenie bieżącej dokumentacji i koordynacja obiegu dokumentów;-kompletowanie dokumentacji pracowników, w tym weryfikacja i sprawdzanie jej poprawności;-tworzenie baz danych;-przygotowywanie zestawień / raportów;-ogólna obsługa biura;-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
GS Seacon - 2019-01-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 250 PLN

Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH (O) - 2 700 - 3 000 PLN

Przygotowywanie paczek do wysyłki, utrzymywanie stanów magazynowych, przyjmowanie towaru, współpraca z działem produkcyjnym, wystawianie dokumentów wewnętrznych oraz zamówień i faktur.
"M&R Printing Equipment Poland" Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wojnicz (małopolskie)


Wybierz powiat