SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: - rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami- terminowa obsługa i kontrola portali Klientów- redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych Klientów- aktywny kontakt z klientem- proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji ( logistyka, magazyn ) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw- tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1 wprzeciągu 5 dni od decyzji- nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, block for delivery, complete delivery
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami- terminowa obsługa i kontrola portali Klientów- redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych Klientów- aktywny kontakt z klientem- proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji ( logistyka, magazyn ) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw- tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1 wprzeciągu 5 dni od decyzji- nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, block for delivery, complete delivery
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikacja z klientem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: budowanie strategii firmy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność wsparcia rosyjskojęzycznych klientów, tworzenia i wysyłania invoice correction w PR1 i CN request w GP1- umiejętność proaktywnej komunikacji, rejestracji i nadzoru nad zablokowanymi zamówieniami klienta- wymagane doświadczenie przez minimum 3 miesiące na proponowanym stanowisku- wykształcenie nie musi być związane z pracą na proponowanym stanowisku- język rosyjski jest wymagany do obsługi rosyjskojęzycznych kontrahentów, a język ukraiński do koordynacji zespołu pracowników z Ukrainy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2019
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff93ffc6f6f1c058f03f73a4754e0656
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie wycen i opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie, korespondencji i rozów handlowych z klientami. Przygotowywanie pism służbowych, weryfikacja projektów dostosowania przestrzeni dla osób niewidomych - po przeszkoleniu.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rwandy, kojarzenie transakcji handlowych, obsługa transakcji handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Promocja produktów w sieci i portalach społecznościowych. Obsługa Allegro.
KD COLLECTION S.C D. Wolko&K.Tomoś - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
-utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej,-instalowanie oraz uruchamianie nowych urządzeń, form odlewniczych-bieżące naprawy, usuwanie usterek maszyn, urządzeń odlewniczych,-kontrola stanu technicznego w/w użądzeń,-przeprowadzanie czynności konserwacyjnych maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w zakładzie procedurami i dokumentacją techniczną,
Alteams Poland Sp z o.o. - 2016-05-17 - Lębork (pomorskie)
Poszukiwanie klientów zagranicznychUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiTłumaczenie ofert
Zakład Górniczy Komańcza Jawornik Sp. z o.o. - 2019-01-28 - Komańcza (podkarpackie)
utrzymanie w sprawności oraz monitorowanie sieci teletechnicznych i teleinformatycznych, wsparcie techniczne.Godziny pracy: od 7.30 do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywne prowadzenie sprzedaży parasoli do agencji reklamowych i sieci handlowych. Kreowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
Firma Kulik M. Kempa sp.j. - 2017-10-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
spawanie produkcyjne drobnych elementów (produkcja masowa)
P & J Paweł Komenda - 2015-10-05 - Będzin (śląskie)
- sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej na zakup sprzętu, materiałów i usług- prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki na zakupy i dostawy poza ustawą prawo zamówień publicznych- sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupup sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-04-16 - Chełm (lubelskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów i wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
HLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie list płac (urlopów, zasiłków), wystawianie świadectw pracy, pism komorniczych, druków 2-3, sporządzanie ZUS DRA oraz zestawień do PIT 4
BIURO RACHUNKOWE SRW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-06 - Mikołów (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; 13 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość metod rekrutacji i selekcji pracowników; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych w obszarze IT; prowadzenie rozmów rekrutacyjnych; aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów; redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; ciągły monitoring rynku pracy IT; proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie i organizacja imprez kulturalno ośwwiatowych,wykonywanie dokumentacji FOTO i filmowej,prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Przasnysz (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z klientami. Udzielanie fachowych porad oraz odpowiedzi na pytania i potrzeby klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień klientów. Kontakt z pracodawcą: tel. 17 851-66-77, adres e-mail: praca2 (at) meble.pl
MEBLE .PL S.A - 2015-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-08-24 - Leżachów (podkarpackie)
praca w restauracji
"Przysmaki Tatarskie" Elżbieta Radecka - 2017-05-09 - Supraśl (podlaskie)
praca na komputerze, prace związane z księgowaniem dokumentów i prowadzeniem rozliczeń finansowo-księgowych. Wymagany stopień niepełnosprawności umiarkowany lub lekki. Praca w godz: 08-16
NOVUM FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Sierakowice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej, , zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta. zlecanie do laboratoriów zewnętrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem. wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych. odpowiedzialność za badania przechowalnicze półproduktów i wyrobów gotowych. kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych na zgodność z wymaganiami jakościowymi. wykonywanie pomiarów, analiz w ramach kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań. udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się trakcie kontroli dostaw. współpraca z Działem Technologii, Działem Produkcji, Działem Magazynów, Działami Sprzedaży, Biurem Obsługi Klienta. uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres Kontroli Jakości.
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Żory (śląskie)