SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. ANG.) K/M
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Przygotowywanie wycen i opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie, korespondencji i roz贸w handlowych z klientami. Przygotowywanie pism s艂u偶bowych, weryfikacja projekt贸w dostosowania przestrzeni dla os贸b niewidomych - po przeszkoleniu.
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Przygotowywanie wycen i opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie, korespondencji i roz贸w handlowych z klientami. Przygotowywanie pism s艂u偶bowych, weryfikacja projekt贸w dostosowania przestrzeni dla os贸b niewidomych - po przeszkoleniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Mo偶liwo艣膰 pracy na ca艂y etat po okresie pr贸bnym.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. ANG.) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 19.03.2019
Data zako艅czenia pracy: 20.05.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Technik handlowiec* (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
RW/15/2019 szukamyWymagane wykszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Prawo jazdy kat. B. Do艣wiadczenie zawodowe: 2 lata. Znajomo艣膰 j. angielskiego w stopniu podstawowym.Zakres obowi膮zk贸w: Przygotowywanie wycen i opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie, korespondencji i roz贸w handlowych z klientami. Przygotowywanie pism s艂u偶bowych, weryfikacja projekt贸w dostosowania przestrzeni dla os贸b niewidomych - po przeszkoleniu.Oferta skierowana do zarejestrowanych os贸b bezrobotnych
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta przeznaczona dla zarejestrowanych os贸b bezrobotnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 19.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y (wz i faktury), wystawianie dokument贸w przychodowych (Pz i Pw), wystawianie zam贸wie艅, praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 7-15
PRZEMYS艁OWO TECHNICZNA SP脫艁DZIELNIA PRACY "TECHNIPROT" - 2016-10-18 - Pruszk贸w (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, proces贸w rekrutacyjnych na stanowiska ni偶szego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadz贸r nad ewidencj膮 czasu pracy
TARCZY艃SKI S.A. - 2017-04-14 - S艂awa (lubuskie)
Nadz贸r nad prac膮 wydzia艂贸w produkcyjnych. Zamawianie materia艂贸w i narz臋dzi do produkcji. Ustalanie harmonogram贸w wykonania zlece艅.
SP脫艁DZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-11-24 - Gda艅sk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE ZAM脫WIE艃 I POZYSKIWANIE KLIENT脫W, OBS艁UGA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBS艁UGA PROGRAMU KSI臉GOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Obs艂uga projekt贸w elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki, pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obs艂uga biura, OZE ekspertyzy, drobne prace monta偶owe
Biuro In偶ynieryjno-Wdro偶eniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wies艂aw J臋drzejczyk - 2018-11-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki sta偶owe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,b) naliczanie zasi艂k贸w na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy po艣miertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, 艣rednie wakacyjne, dodatki wyr贸wnawcze do najni偶szego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasi艂k贸w z ubezpieczenia spo艂ecznego tj. chorobowe, rodzinne, piel臋gnacyjne, macierzy艅skie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracownik贸w sfery bud偶etowej zgodnie z zobowi膮zuj膮cymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracownik贸w zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzie艂o,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosk贸w emerytalno rentowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,h) dokonywanie potr膮ce艅 z wynagrodze艅 tj. sk艂adek zwi膮zkowych, sk艂adek PZU, sk艂adek i po偶yczek z KZP, po偶yczek mieszkaniowych oraz sporz膮dzanie ich wykaz贸w,i) w ustalonych terminach sporz膮dzanie listy p艂ac, zasi艂k贸w, nagr贸d, nadgodzin itp.,j) sporz膮dzanie listy p艂ac i rozliczanie wp艂aty 艣wiadcze艅 z ZF艢S przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelew贸w potr膮canych kwot oraz przelew贸w wynagrodze艅 na konta osobiste pracownik贸w,l) w obowi膮zuj膮cych terminach naliczanie zobowi膮zania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelew贸w naliczonych sk艂adek zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,m) w obowi膮zuj膮cych terminach naliczanie, potr膮canie i rozliczanie z urz臋dem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracownik贸w w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy,n) w obowi膮zuj膮cym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotycz膮ce ustalenia rocznej sk艂adki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowi膮zuj膮cych terminach sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych dotycz膮cych przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS dotycz膮cych zagadnie艅 obj臋tych zakresem obowi膮zk贸w,q) we wsp贸艂pracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczo艣ci w SIO, r) udzia艂 obok g艂贸wnej ksi臋gowej i innych pracownik贸w w tworzeniu planu finansowego plac贸wki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracownik贸w PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodze艅 wyp艂acanych zasi艂k贸w, wyp艂at z tytu艂u absencji pracownik贸w,u) prowadzenie ewidencje wyp艂at z ZF艢S,v) wystawianie za艣wiadczenie o wysoko艣ci zarobk贸w,w) wystawianie za艣wiadczenia do ZUS-u o wysoko艣ci dochod贸w osi膮ganych przez emeryt贸w i rencist贸w,x) w obowi膮zuj膮cym terminie zg艂aszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracownik贸w do ubezpiecze艅 spo艂ecznych za pomoc膮 programu P艂atnik ZUS,y) sporz膮dzanie meldunk贸w p艂acowych oraz wsp贸艂uczestniczenie w sporz膮dzeniu sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych wydatk贸w p艂acowych,z) uzgadnianie z G艂贸wnym Ksi臋gowym naliczenia wydatk贸w p艂acowych, wsp贸艂uczestniczenie w opracowywaniu plan贸w finansowych dotycz膮cych wydatk贸w p艂acowych,
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Kontrola i ocena wyrob贸w gotowych, tworzenie dokumentacji jako艣ciowej, wsp贸艂praca we wdra偶aniu nowych produkt贸w, analiza problem贸w jako艣ciowych, nadz贸r nad przestrzeganiem Dobrej Praktyki Higienicznej.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-06-07 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
tworzenie oraz zarz膮dzanie stronami WWW oraz sklepem internetowym
DARIUSZ KACZMARCZYK GREEN VALLEY - 2018-08-24 - Radomsko (艂贸dzkie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w celu potwierdzenia dokonanego przez niego zam贸wienia i weryfikacji adresu do wysy艂ki, jak r贸wnie偶 dosprzeda偶 (zaproponowanie klientowi dodatkowego produktu).
BPO EMPLOYMENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
monta偶 urz膮dze艅 d藕wigowych
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
nawi膮zywanie i utrzymanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami,sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug firmy,prowadzenie negocjacji przez telefon,pozyskiwanie nowych klient贸w,przygotowanie ofert,obs艂uga klient贸w indywidualnych w biurze,sk艂adanie i monitorowanie realizacji zam贸wie艅 przez internet,pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w i przyjmowanie reklamacji.
Pakersi Radom Go艂臋bi贸w- Punkt Kurierski - 2018-08-13 - Radom (mazowieckie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakup贸w oraz kalendarza post臋powa艅 zakupowych na podstawie poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szko艂y.2.Nawi膮zywanie kontakt贸w osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zam贸wienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapyta艅 ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych, kt贸rych warto艣膰 nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, w szczeg贸lno艣ci w zakresie: sporz膮dzania i opiniowania wniosk贸w zakupowych, projekt贸w og艂osze艅.5.Ocena formalno prawna sk艂adanych ofert (weryfikacji prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokumentacji przetargowej).6.Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych we wsp贸艂pracy z g艂贸wn膮 ksi臋gow膮.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynno艣ci zwi膮zanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wst臋pnej kontroli projekt贸w um贸w.8.Dokonywanie zakup贸w na okre艣lony sprz臋t i us艂ugi zgodnie z Ustaw膮 o Zam贸wieniach Publicznych oraz Instrukcj膮 Kontroli Obiegu Dokument贸w.9.Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 i zakup贸w.10.Reklamowanie towar贸w i us艂ug, prowadzenie rejestr贸w gwarancji.11.Tworzenie wzor贸w dokument贸w obowi膮zuj膮cych w obszarze zakup贸w.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji post臋powa艅 z zakresu zam贸wie艅.13.Opracowywanie dokument贸w dotycz膮cych darowizn dla PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.14.Wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi w szczeg贸lno艣ci z ksi臋gow膮 i magazynierem w zakresie prawid艂owego i terminowego rozliczania rachunk贸w.15.Udzia艂 w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzy偶owicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracownik贸w PZS Nr 1 w Krzy偶owicach w przys艂uguj膮ce im deputaty i 艣wiadczenia we wsp贸艂pracy z pracownikiem s艂u偶b BHP.17.Obs艂uga kancelaryjna parkingu strze偶onego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strze偶onego. Kontakt z Wydzia艂em Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wroc艂awiu w ramach obs艂ugi parkingu strze偶onego. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z obs艂ugi parkingu strze偶onego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.Kontakt z pracodawc膮: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach - 2017-04-19 - Krzy偶owice (dolno艣l膮skie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Ko艅skie (艣wi臋tokrzyskie)
Kompleksowa telefoniczna obs艂uga klient贸w. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klient贸w i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zam贸wie艅. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga klienta, przyjmowanie zlece艅, fakturowanie.
Diversa sp. z o. o. sp. k. - 2018-11-08 - Prudnik (opolskie)
aktywna sprzeda偶 reklam internetowych,umieszczenie reklam na stronie internetowej,nawiazywane wsp贸艂pracy z klientami lokolnymi,rozliczanie uslug,rejestrowanie klient贸w w elektronicznej bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Trzebinia (ma艂opolskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPO艢REDNI Z KLIENTEM. NAWI膭ZYWANIE D艁UGOTRWA艁YCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZA艁O呕ONYCH PLAN脫W SPRZEDA呕OWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHA艁 STRZELCZYK - 2018-02-06 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)
Zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mo艅ki (podlaskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zaj臋膰 z zakresu zarz膮dzania projektami -32 godz. miesi臋cznie, praca mobilna
Krystian 呕ak Blue Education - 2018-07-02 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Przetwarzanie wniosk贸w i zapyta艅 zgodnie ze 藕r贸d艂em kontroli i dokumentacj膮, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
DBANIE O STANY MAGAZYNOWE, BIEZACA OBSLUGA KLIENTA, DBALOSC O PORZADEK W MNIEJSCU PRACY
ORTOPLUS STOMIA MONIKA WARZYBOK, PAWE艁 WARZYBOK SP脫艁KA CYWILNA - 2017-01-09 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Telefoniczna obs艂uga klienta zagranicznego (bran偶a opakowania).Obs艂uga bie偶膮cych zam贸wie艅, koordynacja stan贸w magazynowych. Zapewniamy:umow臋 o prac臋atrakcyjne wynagrodzeniestabilne warunki zatrudnieniamo偶liwo艣膰 doskonalenia umiej臋tno艣ci zawodowychinteresuj膮c膮 oraz ambitn膮 prac臋 w mi臋dzynarodowym otoczeniu.Kontakt z pracodawc膮 e-mail: marzena (at) caminski.pl.
Trade&Consult - 2016-07-04 - Pietrzykowice (dolno艣l膮skie)
tworzenie deklaracji celnych tranzytu do Unii Celnej, wyliczanie op艂at celnych, wystawianie zabezpieczenia celnego, wype艂nianie dokument贸w celnych w j臋zyku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Terespol (lubelskie)
Przygotowywanie listy p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporz膮dzanie dokument贸w, wprowadzanie danych do systemu.
MTC HOLDING COMPANY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-31 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Kontakt z klientem i jego bie偶膮ca obs艂uga, zapewnienie terminowej i ilo艣ciowo zgodnej realizacji zam贸wie艅, monitorowanie procesu transportowego
FHU ATUS Barna艣 Leszek - 2016-07-22 - Sadkowa G贸ra (podkarpackie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy okre艣lenia proceduryrekrutacji i wyboru instrument贸w oceny kandydat贸w; - identyfikacjaogranicze艅 procesu rekrutacji - wewn臋trznych i zewn臋trznych i ichwp艂ywu na proces rekrutacji; - stosowanie w艂a艣ciwych technik,instrument贸w oraz procedur wyboru i doboru pracownik贸w,wykorzystuj膮cych ich zalety i ograniczenia; - przeprowadzanie procesuwyboru kandydat贸w; - sterowanie procesem adaptacji nowegopracownika - okre艣lanie niezb臋dnego zakresu i czasu przyuczania dlanowych i maj膮cych do艣wiadczenie pracownik贸w obejmuj膮cych danestanowisko; - ocena skuteczno艣ci merytorycznej i poprawno艣ci formalnejrekrutacji i adaptacji; - wsp贸艂praca z dyrekcj膮 w okre艣laniu politykiprzemieszcze艅 kadrowych i awans贸w; - wsp贸艂dzia艂anie w okre艣laniuca艂o艣ciowej polityki zatrudnienia w przedsi臋biorstwie czy instytucji.
ASAP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-02-12 - Opole (opolskie)
Nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w BHP, sporz膮dzanie dokumentacji powypadkowej, sporz膮dzanie raport贸w z kontroli BHP, opracowywanie ryzyka zawodowego, opracowywanie dokument贸w z zakresu BHP, przygotowywanie instrukcji BHP, prowadzenie szkole艅 wst臋pnych BHP, prowadzenie rejestr贸w, nadzorowanie aktualno艣ci bada艅 lekarskich i szkole艅 BHP, przydzia艂 ubra艅 oraz 艣rodk贸w ochrony indywidualnej, praca w godzinach 08:00-16:00, wynagrodzenie 2000z艂 brutto do negocjacji, CV oraz list motywacyjny przesy艂a膰 na adres e-mail: t.patola (at) pup.opole.pl
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
Promowanie dzia艂alno艣ci pracodawcy, prowadzenie komunikacji z otoczeniem.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)