SPECJALISTA DS. MARKETINGU Prudnik oferta pracy Diversa sp. z o. o. sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, fakturowanie.
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: Diversa sp. z o. o. sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prężyńska 36, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, fakturowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Samodzielność, zorganizowanie, terminowość. Zdolności analityczne i logicznego myślenia. Mile widziane dośiadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: Diversa sp. z o. o. sp. k.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 21
Nazwisko osoby zgłaszającej: Barbara Szastak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 08.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kotliska (dolnośląskie)
Księgowanie w systemie magazynowym oraz przygotowywanie dokumentów do wysyłki,Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i odbiorcami.Sprawdzanie i potwierdzanie faktur,Koordynowanie prac związanych ze sprawozdawczością Spółki.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
szycie tapicerki meblowej ze skóry, skaju, materiału
PPHU "AEK" Andrzej Kubzdyl - 2017-10-19 - Wawrów (lubuskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Koordynowanie realizacji procesu produkcyjno sprzedażowego szczepionki, wybór oraz zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych. Bieżące raportowanie postępów prac, tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej. Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem projektowym.
"BIOMED-LUBLIN" Wytwórnia Surowic i Szczepionek S.A. - 2018-02-12 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji odpadów w oparciu o KPO i KEO. Koordynacja działańwszystkich komórek organizacyjnych Spółki w zakresie ochronyśrodowiska.Sporządzanie sprawozdań związanych z ochroną środowiska.Zapewnienie optymalnego wykorzystania taboru samochodowego.Planowanie i rozliczanie pracy kierowców. Kontrola przyjmowania dostawpaliwa. Przygotowanie grafiku pracy dla pracowników. W razie potrzebwykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych powyżej, amieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowaniazawodowego. Praca od 7-15
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2018-01-23 - Ozimek (opolskie)
Prace wykończeniowe lokali handlowo-usługowych, mieszkań.
BSW BUDOWNICTWO SUPER WIECHU Wiesław Sielawa - 2016-06-15 - Gdynia (pomorskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
sporzadzanie listy płac, wystawianie zaświadczeń, obsługa kadrowo-płacowa,
GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
jw
Capital Work - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów w punkcie sprzedaży, organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie towarów, współpraca przy przygotowywaniu ofert sprzedaży, realizacja zamówień składanych przez nabywców, przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Prowadzenie pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, utrzymanie pojazdu w czystości, prowadzenie dokumentacji jazdy, sprawdzenie stanu technicznego pojazdu przed wyjazdem
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rzezawa (małopolskie)
Dokonywanie przeglądów BHP, sporządzanie oceny ryzyka, przegląd dokumentacji, tworzenie raportów, prowadzenie szkoleń okresowych. Praca na terenie woj. śląskiego i małopolskiego w godz. 7-15.00 lub 8-16.00 - do ustalenia.
Centrum EM-Partner Robert Mikulski Bielsko-Biała - 2016-03-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
realizacja procesów zakupowych , kontrola stanów magazynowych , negocjacje cen, przygotowanie i porównywanie ofert
FHPU TRANSTAL - 2016-05-27 - Smęgorzów (małopolskie)
Weryfikacja kwalifikacji pracowniczych, monitorowanie na bieżąco wymogów kwalifikacyjnych zgodnie z ustawą wobec zatrudnianych i zatrudnionych pracowników dotyczących wymaganych kwalifikacji. Poszukiwanie szkoleń wymaganych dla kadry podnoszące jej kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i składników niskocennych oraz wyposażenie. Przygotowywanie procedur kasacji. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu obrony cywilnej i powszechnej samoobrony ludności realizowany przez Dom, w szczególności: organizowanie ochrony mieszkańców i pracowników Domu przed nagłymi i rozległymi zagrożeniami powstałymi w wyniku sił przyrody, klęsk żywiołowych lub awarii technicznej obiektów. Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego oraz zadań obronnych określonym w ustawie o powszechnym obowiązku obrony narodowej oraz wydawanych na jej podstawie przepisach wykonawczych w zakresie i trybie określonym przez Starostę Płockiego, poprzez: 1. organizowanie Stałego Dyżuru Dyrektora DPS, 2. wykonywanie zadań wynikających z "Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Płockiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny", 3. realizację szkolenia obronnego, 4. reklamowanie żołnierzy rezerwy do obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, 5. wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego w zakresie określanym przez Starostę Płockiego.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-11-07 - Brwilno (mazowieckie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i usług telekomunikacyjnych w punkcie Plus GSM.
TRELEFONIKA Monika Trela - 2017-08-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
załadunek i rozładunek zboża z obiektu magazynowo suszarniczego typu tornum, obsługa ładowarek kotłowych typ JCB,obsługa ciagników rolnych JJOHNDEERE,CASE
Przesiębiorstwo Handlowo-Usługowe RYWAL - 2015-12-29 - Pełczyce (dolnośląskie)
Praca w restauracji
Caffe Piotr Żywocki ("MAX-PETER" Import-Export Piotr Żywocki) - 2015-11-27 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy rrozkładaniu instalacji elektrycznych
Elektryfikator Instalacje Elektryczne Marcin Wroniuk - 2017-07-12 - Stary Dybów (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie zabiegów tj. elektroterapia (TENS, diodynamic, prąd galwaniczny), magnetoterapia (pole niskiej częstotliwości), światłolecznictwo (solux, bioptron), laseroterapia,
Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2018-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pomoc w kuchni, przygotowanie obiadów, pomoc pizzerowi.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kolno (podlaskie)
negocjacje zakupowe, poszukiwanie nowych dostawców,zawieranie umów i budowanie relacji z dostawcami,analiza gospodarki magazynowej surowców,proces zaopatrzenia,organizacja logistyki i dostaw surowców,analiza rynkowa surowców.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2017-01-03 - Myszków (śląskie)